3AMquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:00 schreef Alpha0 het volgende:
Hoe laat is het nu in godsnaam in Melbourne? Want er staan er nog 2 op de baan zo te zien.
+10quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:00 schreef Alpha0 het volgende:
Hoe laat is het nu in godsnaam in Melbourne? Want er staan er nog 2 op de baan zo te zien.
Ben er niet rouwig om. Vervelend overactend, vervelende entourage en ze droeg een luierbroek ofzoquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Heb de pot niet live gezien maar ik lees op nos.nl dat Rune zich meerdere keren aan zijn been heeft laten behandelen, dat verwacht je ook niet
Hopelijk is het misbaksel na dit voorjaar weg uit de Top 20
Als je vroeg verliest bij dat ene toernooitje heb je weer te weinig ritme.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Alexandrova was absoluut een tank maar het is gewoon stupide om jezelf in te schrijven voor twee opwarmtoernooien wanneer je een van de favorieten op de AO bent
Zelfde met Pegula
Denk dar spelers wel gewend zijn om op verschillende tijden en ook soms zo laat nog te spelen, maar het slaat eigenlijk nergens op inderdaad. Afgelopen dagen was de regen nog het excuus, maar vandaag is het schema vrij scheef.. de vorige partij was zeker voor een vrouwenwedstrijd vrij lang, maar als je om 19.00 begint en 2 wedstrijden gepland zijn, weet je wel dat het bijna zeker nachtwerk wordtquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:22 schreef DeLuna het volgende:
Dit kan toch niet? Hier heb je de volgende wedstrijd nog last van
Die is bij tennissers met dat vele gereis toch al gesloopt, gok ikquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:31 schreef EP3 het volgende:
Lijkt me voor je biologische klok behoorlijk destructief, idd.
Ze was wel de betere van de 2. Maar zoals zovaak laat de underdog het dan afweten op de belangrijkste punten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben er niet rouwig om. Vervelend overactend, vervelende entourage en ze droeg een luierbroek ofzo
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dar spelers wel gewend zijn om op verschillende tijden en ook soms zo laat nog te spelen, maar het slaat eigenlijk nergens op inderdaad. Afgelopen dagen was de regen nog het excuus, maar vandaag is het schema vrij scheef.. de vorige partij was zeker voor een vrouwenwedstrijd vrij lang, maar als je om 19.00 begint en 2 wedstrijden gepland zijn, weet je wel dat het bijna zeker nachtwerk wordt
Probleem is denk ik meer het hebben van 20 uur zonder slaap met een extreme inspanning in die tijd, dat is al vrij destructief en een extra herstelpunt voor je lichaam (buiten de zware wedstrijd).quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is bij tennissers met dat vele gereis toch al gesloopt, gok ik
7:35quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef heywoodu het volgende:
Hoe laat begon Griekspoor vandaag? Dan weet ik welke uitzending ik even terug wil gaan kijken, de AO-website is daar niet voor te gebruiken want vermeldt gelijk de uitslag
Oh, zeker, maar met alle mogelijkheden van tegenwoordig en het feit dat hij al wist dat hij laat zou beginnen en nachtwerk bijna gegarandeerd was, zullen ze daar toch wel deels rekening mee houden? Al was het nu qua eindtijd wel heel extreemquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Probleem is denk ik meer het hebben van 20 uur zonder slaap met een extreme inspanning in die tijd, dat is al vrij destructief en een extra herstelpunt voor je lichaam (buiten de zware wedstrijd).
Ja eens, zelfs met een dag rust is het wel naar om zo laat klaar te zijn. Dan slaap je tot in de middag. Dan ga je verder met je herstel etc, lichte training, massages. Alleen ben je best wel uit een ''normaal'' ritme.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Probleem is denk ik meer het hebben van 20 uur zonder slaap met een extreme inspanning in die tijd, dat is al vrij destructief en een extra herstelpunt voor je lichaam (buiten de zware wedstrijd).
Eurosport.com openen en dan bij live&programma de afzonderlijke wedstrijd aanklikken is doenbaar zonder uitslag te zienquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef heywoodu het volgende:
Hoe laat begon Griekspoor vandaag? Dan weet ik welke uitzending ik even terug wil gaan kijken, de AO-website is daar niet voor te gebruiken want vermeldt gelijk de uitslag
Bizarre wedstrijd. Een achtbaan is minder grillig.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 13:18 schreef Drass het volgende:
Ik zie dat Dokic ook lekker is afgevallen in 2023.
Inb4 volgende ronde met 3x 6-3 erafquote:Op zaterdag 20 januari 2024 07:51 schreef Norrage het volgende:
Volledig afgedroogd maar die Cazaux staat te goaten. Die kan prima de halve finale gaan halen. De AO heeft bijna elk jaar zo’n verrassende halve finalist, zal dat Cazaux zijn?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Inb4 volgende ronde met 3x 6-3 eraf
Mja, ik snap dat je jezelf moet blijven motiveren, maar jezelf zulke specifieke ( en hooggegrepen ) doelen opleggen gaat ws alleen maar tegen je werken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Altijd pijnlijk zo weggepoetst te worden door een veel jongere speler als je top 10 wil halen
Mwah, die jongen speelt het toernooi van z'n leven tot nu toe. En qua fitheid zal het bij Tallon niet optimaal zijn nu.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Altijd pijnlijk zo weggepoetst te worden door een veel jongere speler als je top 10 wil halen
Eens, al vind ik het ook wel weer wat hebben als sporters dat wel doen. Maar je legt jezelf wel extra druk op.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:45 schreef EP3 het volgende:
[..]
Mja, ik snap dat je jezelf moet blijven motiveren, maar jezelf zulke specifieke ( en hooggegrepen ) doelen opleggen gaat ws alleen maar tegen je werken.
Ik googelde op USCquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:54 schreef Alpha0 het volgende:
Ah, corpsbal Michelsen nu de baan op. Zag hem gisteren nog zuipend met zijn matties de soos van het USC uitkomen.
En ze speelde niet eens slecht. Noskova maakte veel indruk.quote:
Ja, leuke wedstrijd met mooie rally's.quote:Op zondag 21 januari 2024 08:13 schreef GwaiLow het volgende:
Ook Tsitsipas is naar huis toe. Onze Fritzzz is te sterk! Dan heeft Novak dus overmorgen nog een rustdagje, en dan kan hij weer helemaal fris en opgeladen tegen Sinner aantreden in de halve finales. Of heel misschien Rublev, die maakt ook een goede indruk. Sinner heeft het nog niet eens zo makkelijk met Karen nu. Mooie wedstrijd.
Zie ik ook als de favoriet, is in bloedvorm en Rublev minder van wat ik heb gezien. En sinner - Djoko incoming lekker!quote:Op zondag 21 januari 2024 09:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij Eurosport zien ze De Minaur als favoriet tegen Rublev
Toch de vraag hoe hij mentaal met de situatie omgaat, zo'n simpele volley missen op BP vind ik al een veeg teken. Ik geef 'em aan Rublev.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie ik ook als de favoriet, is in bloedvorm en Rublev minder van wat ik heb gezien. En sinner - Djoko incoming lekker!
Grand Slam zeges zijn geen graadmeter voor wie de beste ooit is?quote:Op zondag 21 januari 2024 08:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het pad voor Djokovic wordt weer keurig geplaveid. Zoals voorspeld nog minder dan 0 tegenstand van Mannarino, nu keurig Tstitsipas out. Dan zal Sinner wel verliezen van Rublev, of een slopende 5-setter spelen.
Hij zei wel na set 1 dat het heel lang zou gaan duren, terwijl velen ook dachten Rublev in 3quote:Op zondag 21 januari 2024 13:04 schreef EP3 het volgende:
Nick laat na 4 gespeelde sets even duidelijk aan ons weten dat ie vantevoren al wist dat het n vijfsetter zou worden..
Hij doet het verder best leuk, hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij zei wel na set 1 dat het heel lang zou gaan duren, terwijl velen ook dachten Rublev in 3
Ja jammer, al was het niveau wel gewoon goed, maar Rublev duidelijk maatje te groot als bij zijn topniveau haalt.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:30 schreef Pino112 het volgende:
Toch een beetje een anticlimax die laatste set.
wat een rekenwerk weer .. wie ztaan er nu op #1?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Koolhof/Mektic vs Bopanna/Ebden wordt wel leuk vannacht. Omdat Mektic niet meer zo goed op de wereldranglijst stond komen ze elkaar nu al tegen. Bopanna is nog twee overwinningen verwijderd van op zn 43e voor het eerst #1 van de wereld worden, maar als Koolhof het toernooi zou winnen staat ie ook weer #1. Skupski of Zeballos kunnen ook nog #1 worden.
Austin Krajicek, maar die ligt er al uit (en Ram/Salisbury ook)quote:Op zondag 21 januari 2024 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
wat een rekenwerk weer .. wie ztaan er nu op #1?
Geen 3x 6-3, wel eraf in een 3 setterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 07:51 schreef Norrage het volgende:
Volledig afgedroogd maar die Cazaux staat te goaten. Die kan prima de halve finale gaan halen. De AO heeft bijna elk jaar zo’n verrassende halve finalist, zal dat Cazaux zijn?
Zijn 30e zo te zien? Als de ATP side up to date is.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:33 schreef Szura het volgende:
Zverev maar weer eens vijfsetter aan het spelen op een slam
Is daar een ranglijst van?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn 30e zo te zien? Als de ATP side up to date is.
Nee dus, 31e, want wedstrijd tegen Klein stond er niet bij.
Zat ook al te zoeken. Nog niet gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |