Bizarre wedstrijd. Een achtbaan is minder grillig.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 13:18 schreef Drass het volgende:
Ik zie dat Dokic ook lekker is afgevallen in 2023.
Inb4 volgende ronde met 3x 6-3 erafquote:Op zaterdag 20 januari 2024 07:51 schreef Norrage het volgende:
Volledig afgedroogd maar die Cazaux staat te goaten. Die kan prima de halve finale gaan halen. De AO heeft bijna elk jaar zo’n verrassende halve finalist, zal dat Cazaux zijn?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Inb4 volgende ronde met 3x 6-3 eraf
Mja, ik snap dat je jezelf moet blijven motiveren, maar jezelf zulke specifieke ( en hooggegrepen ) doelen opleggen gaat ws alleen maar tegen je werken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Altijd pijnlijk zo weggepoetst te worden door een veel jongere speler als je top 10 wil halen
Mwah, die jongen speelt het toernooi van z'n leven tot nu toe. En qua fitheid zal het bij Tallon niet optimaal zijn nu.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Altijd pijnlijk zo weggepoetst te worden door een veel jongere speler als je top 10 wil halen
Eens, al vind ik het ook wel weer wat hebben als sporters dat wel doen. Maar je legt jezelf wel extra druk op.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:45 schreef EP3 het volgende:
[..]
Mja, ik snap dat je jezelf moet blijven motiveren, maar jezelf zulke specifieke ( en hooggegrepen ) doelen opleggen gaat ws alleen maar tegen je werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |