Ze is ook absoluut niet sympathiek.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:48 schreef Speedfight het volgende:
Na Mommy dead and dearest nu Gypsy's revenge aan het kijken. Het verhaal grijpt mij aan maar ik vind het idee dat ze vrijgelaten is toch ook wel beangstigend. Ze is overduidelijk een slachtoffer van gruwelijke mishandeling jarenlang maar weet niet hoe ze voor zichzelf moet zorgen, is niet eens vrij geweest en alweer getrouwd en heeft toch echt ook zelf pathologische of zelfs psychopathische trekjes.
Pardon?quote:..ik vind het fantastisch dat ze eindelijk vrij is. In dat opzicht vind ik het heel positief.
Ze is zo slim geweest om dat door iemand anders te laten doen.quote:Op zondag 7 januari 2024 23:04 schreef KomVissen het volgende:
Zieke tijd leven we in dat sommige mensen haar ophemelen voor het doden van haar eigen moeder!
The Act (tv miniseries) Vond ik ook heel erg indrukwekkend.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Mommy Dead and Dearest is een aanrader!
Klinkt alsof ze er goed aan verdiend heeft.quote:Op maandag 8 januari 2024 00:18 schreef Delenlill het volgende:
[..]
The Act (tv miniseries) Vond ik ook heel erg indrukwekkend.
En dan is er nog: The Biggest Revelations from The Prison Confessions of Gypsy Rose Blanchard. Een documentaire series met interview's met Gypsy terwijl ze in de gevangenis zat. Deze is pas een paar dagen oud. Dus waarschijnlijk nog niet in Nederland te zien. Maar heeft ook hele goede scores.
Ongetwijfeld. En ik keur het ook niet goed wat zij gedaan heeft. Maar ik begrijp het wel. En ze heeft haar straf uitgezeten en is nu vrijgelaten. Dus hopelijk krijgt zij de psychische hulp en ondersteuning die zij nodig heeft om een ietwat normaal leven te kunnen gaan leiden.quote:Op maandag 8 januari 2024 00:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze er goed aan verdiend heeft.
Het gaat behoorlijk ver om dat misbaksel een moeder te noemen.quote:Op zondag 7 januari 2024 23:04 schreef KomVissen het volgende:
Zieke tijd leven we in dat sommige mensen haar ophemelen voor het doden van haar eigen moeder!
Ik praat niet goed wat die moeder deed, maar er waren tig andere manieren om "uit haar greep te komen."quote:Op maandag 8 januari 2024 07:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het gaat behoorlijk ver om dat misbaksel een moeder te noemen.
Same , triest verhaal.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Bijzonder verhaal ja. Meerdere docu’s over gezien ook.
Ik ook. Als ik lees over Münchhausen-by-proxysyndroom word ik spontaan ontoepasselijk. Het verzinnen van ziektes bij je kind... niet te bevatten. Het is goed dat ze vrij is, maar zal nog heel lang professionele ondersteuning nodig hebben om normaal te kunnen functioneren in de maatschappij (als dat überhaupt haalbaar is).quote:Op zondag 7 januari 2024 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik krijg er dus een beetje dubbele gevoelens bij.
Ja, dat is iets wat ik ook niet snap. Voor er dergelijke ingrepen gaan gebeuren bij iemand zou je zeggen dat daar onderzoek naar gedaan wordt in plaats van iemand op zijn mooie blauwe ogen te geloven. En misschien is dat ook wel gedaan, maar niet goed genoeg?quote:Op maandag 8 januari 2024 09:20 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik lees over Münchhausen-by-proxysyndroom word ik spontaan ontoepasselijk. Het verzinnen van ziektes bij je kind... niet te bevatten. Het is goed dat ze vrij is, maar zal nog heel lang professionele ondersteuning nodig hebben om normaal te kunnen functioneren in de maatschappij (als dat überhaupt haalbaar is).
Bij dit soort zaken vraag ik me vooral af waarom dergelijke ouders zo lang onder de radar kunnen blijven en lange tijd iedereen kan manipuleren. Er zouden toch rode vlaggen genoeg moeten zijn, zou je zeggen.
Dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:54 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een tool is die kerel die haar moeder heeft vermoord.
Gypsy huppelt weer vrij met een nieuwe partner en hij zit levenslang vast.
Doe toch niet zo sentimenteel.quote:Op maandag 8 januari 2024 07:49 schreef KomVissen het volgende:
[..]
Ik praat niet goed wat die moeder deed, maar er waren tig andere manieren om "uit haar greep te komen."
Dat was Gypsy Tulip, haar nichtjequote:Op zondag 7 januari 2024 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dubbel topic
Edit: ik zou zweren dat er al een topic hierover was langsgekomen maar kan hem niet vinden. Hierbij alsnog heropend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |