abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211957565
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2024 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik krijg er dus een beetje dubbele gevoelens bij.
Ik ook. Als ik lees over Münchhausen-by-proxysyndroom word ik spontaan ontoepasselijk. Het verzinnen van ziektes bij je kind... niet te bevatten. Het is goed dat ze vrij is, maar zal nog heel lang professionele ondersteuning nodig hebben om normaal te kunnen functioneren in de maatschappij (als dat überhaupt haalbaar is).

Bij dit soort zaken vraag ik me vooral af waarom dergelijke ouders zo lang onder de radar kunnen blijven en lange tijd iedereen kan manipuleren. Er zouden toch rode vlaggen genoeg moeten zijn, zou je zeggen.
pi_211958220
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 09:20 schreef Justinn het volgende:

[..]
Ik ook. Als ik lees over Münchhausen-by-proxysyndroom word ik spontaan ontoepasselijk. Het verzinnen van ziektes bij je kind... niet te bevatten. Het is goed dat ze vrij is, maar zal nog heel lang professionele ondersteuning nodig hebben om normaal te kunnen functioneren in de maatschappij (als dat überhaupt haalbaar is).

Bij dit soort zaken vraag ik me vooral af waarom dergelijke ouders zo lang onder de radar kunnen blijven en lange tijd iedereen kan manipuleren. Er zouden toch rode vlaggen genoeg moeten zijn, zou je zeggen.
Ja, dat is iets wat ik ook niet snap. Voor er dergelijke ingrepen gaan gebeuren bij iemand zou je zeggen dat daar onderzoek naar gedaan wordt in plaats van iemand op zijn mooie blauwe ogen te geloven. En misschien is dat ook wel gedaan, maar niet goed genoeg?

Deze vrouw is jarenlang vanaf dat ze baby was zeer ernstig mishandeld. In dat opzicht ben ik blij dat ze eindelijk vrij is. Verlost van haar moeder en verlost van de gevangenis. De manier waarop, dat vind ik wel apart ja. Iemand anders voor je karretje spannen die nu levenslang heeft.... Ik zou nog wel een interview willen zien met hem. Hoe hij er op terug kijkt en hoe naar de situatie van nu kijkt.
pi_211966454
Enigszins obsessief van alles over Gypsy aan het kijken :@
Maar ik zie wel wat tegenstrijdigheden hoor.
Zo verteld ze aan de rechter dat ze tot groep 2 op school heeft gezeten en aan Dr Phil dat ze nooit naar iets als school of peuterspeelzaal of kleuterschool is geweest.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_211966861
En ik twijfel toch ook aan haar lichaamstaal, vooral als ze over de fysieke mishandeling door haar moeder praat lijkt ze te liegen.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  maandag 29 januari 2024 @ 19:41:44 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_212217018
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 20:54 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een tool is die kerel die haar moeder heeft vermoord.

Gypsy huppelt weer vrij met een nieuwe partner en hij zit levenslang vast. _O-
Dat dacht ik ook al.
Waarom niet gewoon op je zelf gaan wonen in plaats van de moeder vermoorden..
The End Times are wild
  maandag 29 januari 2024 @ 19:46:51 #31
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212217111
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 07:49 schreef KomVissen het volgende:

[..]
Ik praat niet goed wat die moeder deed, maar er waren tig andere manieren om "uit haar greep te komen."
Doe toch niet zo sentimenteel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')