Is wel ff goed voor de natuur.quote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige variabele is de buitentemperatuur. Zou goed kunnen dat de wind gewoon net verkeerd staat, waardoor het niet echt warm blijft binnen, want zo goed is de isolatie niet.
Huhhh, wonen jullie in een schuurtje ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2024 23:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb het kacheltje op 1250w staan en een beetje CV erbij
sociale woningbouw in de dop.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Huhhh, wonen jullie in een schuurtje ofzo?Of op een trailerpark?
![]()
en regen en lekker guur en koudquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:29 schreef Skwish het volgende:
Vanaf vrijdag overdag weer temperaturen ruim boven nul en meteen weer grauw weer.
Wat heeft een 'light machine gun' met het weer te maken?quote:
Pics or it did not happenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:00 schreef ondeugend het volgende:
Oh ik heb de ijsbloemen op mijn ribben staan maar wat is dit eigenlijk heerlijk weer!
Snildek kan maar zoquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:34 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week misschien lmg
[ twitter ]
Blauwe lucht met felle zon.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:00 schreef ondeugend het volgende:
Oh ik heb de ijsbloemen op mijn ribben staan maar wat is dit eigenlijk heerlijk weer!
Zeg, ik ben er net weer een week vanaf!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Blauwe lucht met felle zon.![]()
Ff goed de longetjes doorblazen buiten!(Sigaretje erbij is ook altijd fijn met dit weer. Beetje wintersport gevoel.)
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waar, dat gebeurt alleen als het in het voorjaar vriest.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is wel ff goed voor de natuur.
Kills off bad insects!
Ik denk dat mijn buren gewoon niet stoken en het zo koud mogelijk maken in huis.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
![]()
We hopen dan ook dat dit tot april duurt natuurlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet waar, dat gebeurt alleen als het in het voorjaar vriest.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We hopen dan ook dat dit tot april duurt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |