Qua weer prima. Qua temperatuur natuurlijk nooitquote:Op maandag 8 januari 2024 22:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mooie dag vandaag, morgen wordt prachtig. Was het maar de helft van het jaar zo
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:04 schreef heywoodu het volgende:
Boh, de winter komt voorzichtig om het hoekje kijken
[ afbeelding ]
Ja, maar dit is ook alweer héél rap voorbij, de koukleumen hebben het weer even anderhalve dag lastigquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:49 schreef dick_laurent het volgende:
https://www.nu.nl/weerber(...)-graden-vandaag.html
Maar hey, die beloofde combo van koud en zonnig krijgen jullie vandaag wel
Hetzelfde argument kan je zeggen bij 30+ dagen in de zomer in NL. Duurt ook zelden langer dan een paar dagenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar dit is ook alweer héél rap voorbij, de koukleumen hebben het weer even anderhalve dag lastig
Vanaf vrijdag weer lekker grijs, grauw en regen :|quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar dit is ook alweer héél rap voorbij, de koukleumen hebben het weer even anderhalve dag lastig
4 dagen koud. Gister t/m donderdag. Volgende week trouwens ook nog niet zacht, maar wel weer neerslag. Maar goed, dat zeg ik zo vaak, dat als het al een beetje winter wordt het dan meestal maar 3-7 dagen duurt. In Nederland ist niet anders. Voor 3/4 dagen ook prima, maar volgende week gelukkig weer boven nul. Heb nog genoeg werk buiten en dat is zonder vorst een stuk beter te doenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat 30+ voor de hittehaters is wat -10 voor de koudehaters is, en onder de -10 is het dan weer vrijwel nooitquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hetzelfde argument kan je zeggen bij 30+ dagen in de zomer in NL. Duurt ook zelden langer dan een paar dagen
Helemaal in de Bilt. Vorig jaar maar 2 of 3 tropische dagen, volgens mij. Juli en augustus was er überhaupt geen echte hitte. juni heel kort.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hetzelfde argument kan je zeggen bij 30+ dagen in de zomer in NL. Duurt ook zelden langer dan een paar dagen
Hopelijk niet de neerslag icm temperaturen rond het vriespunt, dan is het weer glijden op straat.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
4 dagen koud. Gister t/m donderdag. Volgende week trouwens ook nog niet zacht, maar wel weer neerslag. Maar goed, dat zeg ik zo vaak, dat als het al een beetje winter wordt het dan meestal maar 3-7 dagen duurt. In Nederland ist niet anders. Voor 3/4 dagen ook prima, maar volgende week gelukkig weer boven nul. Heb nog genoeg werk buiten en dat is zonder vorst een stuk beter te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |