Wandel zequote:
Lekker lopen toch.quote:
quote:
Kippendijen met aardappelsalade. Lekker hoor.quote:
Maar niet als ze 's nachts lawaai maken naast je tentquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wandel ze
Oh en ik wil graag een opossum
Ow, ook toevallig.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Youp gaat stoppen hoorde ik vandaag.
Tis geen jonge god meer neequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ook toevallig.
Nou ja, het zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen.
Een trash panda dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar niet als ze 's nachts lawaai maken naast je tent
Dat wordt gedaan, dus komende week lekker zonnig en frisquote:
Ik ben wel toe aan een beetje zonquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat wordt gedaan, dus komende week lekker zonnig en fris
Nou zeg dat welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan een beetje zon
Ja ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan een beetje zon
Wel benieuwd hoe dat ding eruit ziet eigenlijkquote:
Dinsdag voorspellen ze één en al zon. Dat wordt ff wandelingetje maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat wordt gedaan, dus komende week lekker zonnig en fris
Uit de oude sagen heb ik begrepen dat het eruit ziet alsof een fel stralende engel gouden regens van licht over de aarde uitstort.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe dat ding eruit ziet eigenlijk
Anders ik wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit de oude sagen heb ik begrepen dat het eruit ziet alsof een fel stralende engel gouden regens van licht over de aarde uitstort.
Ben ook wel benieuwd.
Mag je wel vaker doen, is toch een diersoort die niet met uitsterven is bedreigdquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Straks nog even een man opofferen voor een goede zonsopgang
Ik trap ook nog even wat puppies en kittens dood voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Straks nog even een man opofferen voor een goede zonsopgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |