SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Tijdstip vooraf-track volgt nog.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - 423
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik hoorde hem!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond(net op tijd voor de nieuwe intro-jingle)
Ik denk dat ik de bestaande en deze nieuwe naast elkaar ga gebruiken:P Net waar ik zin in heb.quote:
Moet een beetje energiek hè?quote:
Nou, inderdaad wel lekker zo energiek. Ik moet eerlijk zeggen dat de afwezigheid van regen me vandaag ook weer wat energieker heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Moet een beetje energiek hè?Ik stuitte toevallig op deze remix, die ik best fijn vind klinken.
Hopelijk blijft dat zo. Hoewel de beste nieuwe song van deze week een oproep tot het tegenovergestelde isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, inderdaad wel lekker zo energiek. Ik moet eerlijk zeggen dat de afwezigheid van regen me vandaag ook weer wat energieker heeft gemaakt.
Dit is wel een leuke Gorillaz.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Gorillaz - On Melancholy Hill
Hierna: de eerste nieuwe track uit 2024En die is nog van eigen bodem ook
(En het is niet Flemming met Ronnie Flex)
Heeft Wouter Hardy later geen ruzie gehad met Duncan hierover?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:23 schreef DJ11 het volgende:
DEHAZE is de 20-jarige singer-songwriter Sjors de Haas. Zijn debuut-EP maakte hij samen met producer Wouter Hardy, die ook het winnende Songfestival-nummer "Arcade" van Duncan Laurence produceerde.DEHAZE - Blind
![]()
Ook weer uitgesproken / bijgelegd, meen ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft Wouter Hardy later geen ruzie gehad met Duncan hierover?
Hij heeft al eerder een nummer uitgebracht; dat was ook helemaal niet verkeerd. Ik vind het een artiest om in de gaten te houden. Hopelijk wordt Radio 2 eens volwassen (...) en pikken ze hem op.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
Dit nummer heeft inderdaad wel een hoog Duncan Laurence-gehalte.
Is dit nummer al 22 jaar oudquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Dankzij een naaktscène in de film Saltburn is dit nummer ineens weer een hit:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rn-murder-dancefloor
Re-entry op #8 in de Engelse hitlijst deze week:Sophie Ellis-Bextor - Murder On The Dancefloor
Hi Melting. Alles weer schoon in huis?quote:
Ja, wat ik gepland had wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Hi Melting. Alles weer schoon in huis?
Tja, de tijd vliegt hèquote:
Ja, dat weet ik nog.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tja, de tijd vliegt hè![]()
Gelukkig ben ik haar wél blijven volgen en was ze vorige week nog in mijn jaarlijst te horen
Melting doet geen nummers uit de tipparadequote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga straks nog een Meltinkje doen: een compleet onbekend 80s-nummer dat in de Tipparade bleef steken. Ik heb het bij toeval ontdekt...
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting doet geen nummers uit de tipparade
Echt wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting doet geen nummers uit de tipparade
En nu? Heb je Vout aan het werk gezet?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:37 schreef Melting het volgende:
Mijn vaatwasser is trouwens stuk.
Kwam ik natuurlijk pas achter nadat deze helemaal vol stond.![]()
Ben wel benieuwd wat er kapot is, want water afpompen doet deze nog wel.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Deze had ik even voor @:livelink klaargezet:Marmalade - Reflections Of My Life
Nee, zelf maar even afgewassen. Vond het eigenlijk wel weer eens leuk.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En nu? Heb je Vout aan het werk gezet?
Afwassen heeft wel iets therapeutisch, ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zelf maar even afgewassen. Vond het eigenlijk wel weer eens leuk.
Maar miste wel een afdruiprek.
Dit klinkt inderdaad niet 2023/2024-achtig.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:41 schreef DJ11 het volgende:
En zo zijn we in 2024 (hoewel het veel ouder klinkt)The Lemon Twigs - My Golden Years
Twee broers uit de VS, hun muziek is nogal retroquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad niet 2023/2024-achtig.
Weet je toevallig ook wie die gasten zijn?quote:
Geen idee, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook wie die gasten zijn?
Ik moest vandaag toevallig aan dit lied denken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een Noorse zangeres die de Amerikaanse droom najaagt. Ik zocht iets passends om dat muzikaal in te leiden:Red Box - For America
Het moest zo zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest vandaag toevallig aan dit lied denken.
Hoe kwam het?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest vandaag toevallig aan dit lied denken.
Waarschijnlijk door iets lezen over de Amerikaanse politiek.quote:
Heb je deze tot nog toe altijd gemist?quote:
Dat denk ik.....quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je deze tot nog toe altijd gemist?
Ik ken het wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Deze Noorse band stond medio jaren met dit nummer in de Tipparade hier. Ik kende het totaal niet; elders was het meer succesvol.Fra Lippo Lippi - Shouldn't Have To Be Like That
Ik heb ook een nieuwe main jingle gedraaid vanavondquote:
Lijkt een beetje op Things can only get better.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Deze single blijk ik herhaaldelijk te hebben klaargezet, maar nog nooit feitelijk te hebben gedraaid. Bij deze dan:M People - Sight For Sore Eyes
Ik heb inmiddels ook een verzoekje van Livelink binnen
Heeft het wel iets van weg ja. Het lijkt ook op eerdere nummers van ze, zoals One Night In Heaven.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Things can only get better.
Nee hoor. Dit is gewoon een iets andere versie dan de singleversiequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
Mis ik nou een nummer dat je ertussendoor had gemixt?
Melting zit kennelijk helemaal in de flowquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Renée - High Time He Went
Hierna: een verzoekje van Melting![]()
Die van Livelink komt ook zo, maar qua flow moet de volgorde even andersom
Ik heb er ooit (tegen absoluut beter weten in) op gestemd voor de top2000quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Herontdekt deze week... Ik kende het heel vaag wel ergens. Fijn liedje, lekker geproduceerd.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting zit kennelijk helemaal in de flow
Je huis in de brand!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:24 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned.
Meanwhile, fire!
[ link | afbeelding ]
Welkom. Zojuist nog deze gedraaid. Ken je die?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:24 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned.
Meanwhile, fire!
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Deze Noorse band stond medio jaren met dit nummer in de Tipparade hier. Ik kende het totaal niet; elders was het meer succesvol.Fra Lippo Lippi - Shouldn't Have To Be Like That
Hier kan DJ11 wel wat inspiratie uit halen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:24 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned.
Meanwhile, fire!
[ link | afbeelding ]
Melting is vanavond ook in een eighties-mood.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Dead or Alive - You Spin Me Round (Like A Record)
Was hier een aardig vaak gedraaid plaatje tijdens de Verrukkelijke 15 van de VARA…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom. Zojuist nog deze gedraaid. Ken je die?
[..]
Is het bij jullie ook nu zo koud, Fogel?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:24 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned.
Meanwhile, fire!
[ link | afbeelding ]
Was vergeten te melden dat het zijn verzoekje was. Jullie zaten aardig op één lijn:quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting is vanavond ook in een eighties-mood.
Ja, ik kende het ook. Was in de tijd dat ik inderdaad ook elke week naar de Verukkelijke 15 luisterde. Dus zou heel goed kunnen dat ik het daarvan kende.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was hier een aardig vaak gedraaid plaatje tijdens de Verrukkelijke 15 van de VARA…
Zegt ons zo niksquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom. Zojuist nog deze gedraaid. Ken je die?
[..]
Valt mee nu, -12. eerder deze week meer richting de -20.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook nu zo koud, Fogel?
Ja, een vriend van ons in Finland had het over -28. Dat is wel ijzig koud.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Valt mee nu, -12. eerder deze week meer richting de -20.
Klopt. Wel erg voor de hand liggend, maar toch:quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier kan DJ11 wel wat inspiratie uit halen.
Die heb je toch al vaker gedraaid?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik zal even stukje van de nieuwe main jingle draaien
Nee, die is fonkelnieuw; vandaag gemaaktquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb je toch al vaker gedraaid?
Vriendin ‘is dit vanwege de foto?’quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Wel erg voor de hand liggend, maar toch:Tom Jones & The Cardigans - Burning Down The House
De muziek erachter is anders. De tekst is wel hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb je toch al vaker gedraaid?
Dit is je 423e uitzending?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Still to come:
• Waar slaat "4-2-3" op?
• Het beste nieuwe nummer van de week (according to DJ11)
Dat ook ja. Maar er een nummer waar een sample in zit, die "4-2-3" zegt. Dat nummer komt hierna. En moest dus uiteraard in deze uitzending zitten.quote:
Ik was er nooit opgekomen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:43 schreef DJ11 het volgende:
In de bridge zit -ie: four, two, three...Pet Shop Boys - Minimal
Ik normaal ook niet hoor, maar ik ken alle samples, omdat alle fragmenten van het nummer beschikbaar zijn. Ik heb er zelf ooit ook remixes van gemaakt.quote:
Nou, Dylan. Je hebt je zin gekregen hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:52 schreef DJ11 het volgende:
De Amerikaanse zanger Dylan LeBlanc brengt deze maand zijn eerdere album Coyote, verschenen in oktober, opnieuw uit met een aantal bonustracks. Daaronder dit pareltje, waarbij je je afvraagt: waarom stond dit niet allang op het reguliere album?Dylan LeBlanc - Let It Rain
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, Dylan. Je hebt je zin gekregen hoor.
The Sound of Music toch???quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord van vandaag komt uit een beroemde muziekfilm...Peggy Wood - Climb Ev'ry Mountain
Een sneeuwengelquote:
Ja, maar er lijken letters doorheen te schijnen.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:02 schreef livelink het volgende:
Deze staat op een nummer van een elpee van mijn ouders. Maar ik weet alsnog niet wie het is. Wel dat ik het een mooi nummer vind![]()
![]()
Ja, hij is de betere Tom Jones wat mij betreft.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Nog nooit gehoord, maar een bijzonder nummer
Sneeuwsurfenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:09 schreef Fogel het volgende:
Surfing usa, beach boys
Geen surf gevoel hier met -12
Ijssurfen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:09 schreef Fogel het volgende:
Surfing usa, beach boys
Geen surf gevoel hier met -12
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik niet. Klinkt wel prima verder.
Het kan wel uit een musical komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:14 schreef Melting het volgende:
Je zou het niet zeggen, maar deze komt uit 1979.
[ afbeelding ]
quote:
Ik blijf gewoon bij het vuur zitten met wijn en r49quote:
Dat zou ik ook doen hoor. Sterker nog, dat doe ik al, maar dan zonder vuur.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf gewoon bij het vuur zitten met wijn en r49
Klinkt wel gezellig.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf gewoon bij het vuur zitten met wijn en r49
Over musical gesproken; 3/2 ga ik naar the phantom of the opera in Londenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan wel uit een musical komen.
Wel met wijn?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen hoor. Sterker nog, dat doe ik al, maar dan zonder vuur.
Buiten?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen hoor. Sterker nog, dat doe ik al, maar dan zonder vuur.
Oh, dat moet wel bijzonder zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Over musical gesproken; 3/2 ga ik naar the phantom of the opera in Londen
Die speelt al lang daar, toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Over musical gesproken; 3/2 ga ik naar the phantom of the opera in Londen
Oh, wacht. Nee, ik zit lafjes binnen.quote:
Waar is De Mol?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:17 schreef Speedfight het volgende:
Irritatie aan Ana. Ik verdenk altijd degene die zo dom doet als de mol maar eigenlijk elke keer blijkt dat ze gewoon zo vervelend zijn.
Ik mijn mijn wijn sneller drinken voordat het slush isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, wacht. Nee, ik zit lafjes binnen.
Hebben wij vooral bij uitzendingen van Vout last van.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:19 schreef Speedfight het volgende:
Hahahaha![]()
De spanning steeg naar mijn hoofd
Witte wijn mag wel wat kouder zijn. Rode wijn moet je echt boven het vuur houden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik mijn mijn wijn sneller drinken voordat het slush is
Zeg!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hebben wij vooral bij uitzendingen van Vout last van.
De vraag is dus.... wat voor wijn, drinkt Fogel?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Witte wijn mag wel wat kouder zijn. Rode wijn moet je echt boven het vuur houden.
Hoi livelink.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:23 schreef livelink het volgende:
De meisjes van de suikerwerkfabriek van Jasperina de Jong?
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik weet niet wie het origineel zingt![]()
Ik ken het alleen van Cher.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:30 schreef livelink het volgende:
Julie Andrews - A few of my favourite things (weer uit The Sound of Music)
Hoop dat jullie het niet erg vinden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:35 schreef livelink het volgende:
Je hebt niks gelogen met je evergreens, Melting.
Nee hoor, primaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoop dat jullie het niet erg vinden.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoor, prima
Deze heb je zeker vanwege de woorden "melting pot" uitgekozen?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoop dat jullie het niet erg vinden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:39 schreef livelink het volgende:
@:Doedezemaar , we hebben je hier even nodig!
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
Elvis himself met A little less conversation.
Gelukkikg wel zonder.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Elvis Presley - A Little Less Conversation
(zonder Junkie XL)
Met Junkie XL vind ik het ook prima. Maar het nummer was eigenlijk al heel prima zonder hem. Hij heeft het wel weer voor het voetlicht gebracht.quote:
Dat wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Met Junkie XL vind ik het ook prima. Maar het nummer was eigenlijk al heel prima zonder hem. Hij heeft het wel weer voor het voetlicht gebracht.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:50 schreef livelink het volgende:
Johnny, remember me. Maar die ken ik volgens mij ook vooral in een Nederlandse vertaling.
Toch wel erg dat ik dit alleen ken van John Spencer.quote:
Toevallig wel hier bij het vuur. Begin dronken te wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je dat zo weet.
Italiaanse wijn, toevallig?![]()
[ afbeelding ]
Eén van de mooiste songfestival-nummers ooit. Hierna stopte Italië volgens mij jarenlang met haar deelname.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je dat zo weet.
Italiaanse wijn, toevallig?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Blue Diamonds - You Are My Sunshine
Uitgemold…
Jij of dit nummer?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Uitgemold…
Pas maar op. Dronken en kou is geen goede combinatie. Aan de andere kant is dronken bij een vuur wel weer fijn. Word je zo lekker doezelig van.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toevallig wel hier bij het vuur. Begin dronken te worden
Ik ga zo maar naar binnenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Pas maar op. Dronken en kou is geen goede combinatie. Aan de andere kant is dronken bij een vuur wel weer fijn. Word je zo lekker doezelig van.
Mijn man zit weer naar die beste coverbands te kijken. Je hebt waarschijnlijk veel concurrentie de komende weken, Melting.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Uitgemold…
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:01 schreef Fogel het volgende:
Vriendin staat hier nu in de sneeuw te dansen
Ik lees net dat Noorwegen de koudste januarinacht in 25 jaar heeft gehad.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toevallig wel hier bij het vuur. Begin dronken te worden
Echt?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man zit weer naar die beste coverbands te kijken. Je hebt waarschijnlijk veel concurrentie de komende weken, Melting.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:01 schreef Fogel het volgende:
Vriendin staat hier nu in de sneeuw te dansen
Ik ben coverband-moe, wat op zich een opvallende eigenschap is voor iemand die zelf in een coverband zit.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man zit weer naar die beste coverbands te kijken. Je hebt waarschijnlijk veel concurrentie de komende weken, Melting.
Ik vind het geen leuk programma, maar ik hoorde net wel op de achtergrond een goede Bee Gees.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben coverband-moe, wat op zich een opvallende eigenschap is voor iemand die zelf in een coverband zit.
Ik ben sowieso al die zang- en spelshows met BN'ers bij de commerciëlen moe.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben coverband-moe, wat op zich een opvallende eigenschap is voor iemand die zelf in een coverband zit.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Gordon Lightfoot - If You Could Read My Mind
Mee eens. Schaarse uitzonderingen daargelaten (zoals Kiespijn) kijk ik er bijna nooit naar. En in andere genres dan spelshows geldt hetzelfde. Boerderij Van Dorst en Verborgen Verleden zijn daar de schaarse uitzonderingen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al die zang- en spelshows met BN'ers bij de commerciëlen moe.
Gefakete bende…
Maar is Wie is de Mol niet ook zoiets?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al die zang- en spelshows met BN'ers bij de commerciëlen moe.
Gefakete bende…
Nee, wel BN'ers of iets wat er op lijkt, maar niet zo'n domme jury show.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar is Wie is de Mol niet ook zoiets?
Wat was hij toen nog jong. Later zag hij er beter uit.quote:
Ben benieuwd of dat voor de volgende zanger ook geldt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat was hij toen nog jong. Later zag hij er beter uit.
Fats Domino is nooit veranderd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat voor de volgende zanger ook geldt.
Die onbekende brouwerij?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga straks trouwens een honingbiertje proberen, van de brouwerij waar ik het vorige week al over had.
Ik ben niet zo gek op honing, eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga straks trouwens een honingbiertje proberen, van de brouwerij waar ik het vorige week al over had.
Ik vind honing in mijn thee ook niet lekker.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op honing, eigenlijk.
Veen & Turf jaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Die onbekende brouwerij?
Ben beniuewd of het iets is.
Er wordt nu ook weer een eeuwenoude alcoholische drank op basis van honing nieuw leven ingeblazen in Ierland, las ik vanavond.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind honing in mijn thee ook niet lekker.
Maar wel bv kamille met honingsmaak.
Het is geheid in tig tv-programma's gebruikt. Het is ook typisch het soort muziek dat je in Boerderij Van Dorst kunt horen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit muziekje van een televisieprogramma, denk ik.
Het is/wordt heel veel gebruikt als radio- en TV bedje…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit muziekje van een televisieprogramma, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Dit is ook een radio tune, ik gok van de Spotnicks…
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
De Havenzangers - Hoor Je Het Ruizen Der Golven
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:50 schreef livelink het volgende:
Nu dan wel De Havenzangers? Daar bij de waterkant.
Toch niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Is de map 'Uit de 18e eeuw' weer gevonden?
Ik ben te jong voor deze artiestenquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben te jong voor deze artiesten![]()
Ook wel eens leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |