quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Truste. Ik wil morgen opstaan met een nieuwe paint.........
quote:
Je stond toch weer droog?quote:
Zeker. Maar Slimpies van de AH is ook drank.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:53 schreef Nova het volgende:
[..]
Ach, jammer dat het idee niet helemaal jouw stijl is! Geen probleem hoor, smaken verschillen nu eenmaal. Als je hem in de nieuwe Sneeuwwitje-film wilt afbeelden, kan je bijvoorbeeld denken aan een scène waarin @:tong80 als Grumpy (een van de dwergen) verschijnt en met zijn typische scherpe tong een sarcastische one-liner richting Snow White gooit.
Hier is een voorbeeld: "Hey Snow White, ik dacht dat spiegels altijd eerlijk waren... Maar blijkbaar hebben ze geen flauw benul wie jij bent!"
Hopelijk vind je dit leuk en past het goed bij jouw ideeën. Laat me weten of ik nog ergens anders mee kan helpen!
Ik zit af en toe wat in nieuwsberichten te kijken of ik er nog een leuke tong80-versie van kan maken, maar heb nog vrij weinig inspiratie.quote:
Angela Merkel heeft een boek te promoten. Reist momenteel door heel Europa, zit nu in Buitenhof o.a.quote:Op zondag 1 december 2024 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit af en toe wat in nieuwsberichten te kijken of ik er nog een leuke tong80-versie van kan maken, maar heb nog vrij weinig inspiratie.
De echtgenote van een demente ouwe zak die momenteel aan het roer staat van dat land.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
De echtgenote van een demente ouwe zak die momenteel aan het roer staat van dat land.
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/aK1i_KLTpjo10tp3Ew3uvw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTU0MA--/https://media.zenfs.com/e(...)36bbf548f]afbeelding[/url] ]
Dit is niet door mij of andere derde partijen geshopt, dit staat echt op Trump z'n social media. Hij gebruikt Jill Biden om zijn nieuwe luchtje te verkopen!
Ja en jij wordt dus tussen hen gesandwiched terwijl ze met elkaar zitten te flirten!quote:
Er zit iig een luchtje aan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en jij wordt dus tussen hen gesandwiched terwijl ze met elkaar zitten te flirten!
....of zijn ze beiden tegelijk met jou aan het flirten in dat plaatje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |