De ISU wil bewust geen vaste interval omdat schaatsers dan gaan gokken met veel valse starts tot gevolg. Daarnaast heeft precies in het schot vallen weinig te maken met schaatsen vind ik. Gewoon stil staan en gaan als er geschoten wordt, zo moeilijk blijkt dat niet te zijn voor iedereen die niet Dai Dai Ntab heet.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi verhaal
Ik vind dat de startprocedure sowieso helemaal herzien moet worden. Maak het automatisch en met vaste interval en in plaats van dat men helemaal niet mag bewegen zou het zo moeten zijn dat ze gewoon niet over de streep mogen komen. En dat kan je met een laser-systeem heel makkelijk checken. Op die manier kunnen schaatsers hun start ook perfect leren timen en krijg je geen arbitrair (letterlijk) gedoe.
Russen ook in de 70s en 80squote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook, maar ik denk dat de ontwikkeling wel wat breder is dan dat. Vroegâh deden we als Europa amper mee als het om sprinten ging. Japan, VS en Canada, daar gingen de medailles naartoe.
Dat is toch gewoon onderdeel van de sport?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
En wat vind je van Groenewoud die weet wat Schouten heeft gereden en dus op die tijd kan schaatsen?
Het werkt!quote:
Huhu... hu-hu.quote:
Het zal een kwestie van voorkeuren zijn. Soms krijg je echt de indruk dat de starter iemand er bij probeert te lappen. Zeker tijdens een OS zou zo'n menselijke invloed gewoon niet moeten kunnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
De ISU wil bewust geen vaste interval omdat schaatsers dan gaan gokken met veel valse starts tot gevolg. Daarnaast heeft precies in het schot vallen weinig te maken met schaatsen vind ik. Gewoon stil staan en gaan als er geschoten wordt, zo moeilijk blijkt dat niet te zijn voor iedereen die niet Dai Dai Ntab heet.
Wat ze wel aan banden mogen leggen is de downstart, die de start van de andere schaatser beïnvloedt.
Jammer dat we net de eerste rit hebben gemist bijna 40.45 gereden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De FOK! stokpaardjes worden weer massaal uit de kast getrokken
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:24 schreef Toby56 het volgende:
Leerdam gaat steeds meer op Amalia lijken.
Is iets te vaak schaatskoningin genoemd denk ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:24 schreef Toby56 het volgende:
Leerdam gaat steeds meer op Amalia lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |