Voor de kenners.quote:
Zometeen op de 1500m is het nog extremer. Deze mannen kunnen nog wel mikken op plek 4quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:36 schreef heywoodu het volgende:
En dan nu nog even zo'n ritje erna, dat is toch wel jammer altijd
'Hij is al vaak afgeschreven.'quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Op de OS was dat toch nog extremer? Of Naja OS2018 of 2022, 1 van die geloof ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Keller was er bang voor, maar Schenk heeft dat zelf altijd ontkend.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jos Valentijn zelfs. Drie valse starts anders was-ie wereldkampioen geweest. En Schenk viel op de 500 van Saporo, anders had hij waarschijnlijk 4 keer goud gewonnen.
2018 denk ik dan, Geisreiter tegen Tumoleroquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Op de OS was dat toch nog extremer? Of Naja OS2018 of 2022, 1 van die geloof ik
Volgens mij reed ie nog een redelijke tijdquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Keller was er bang voor, maar Schenk heeft dat zelf altijd ontkend.
Hij verprutste zijn 500 meters bij sprinttoernooien (WK sprint enzo) bijna standaard.
Schenk, na de val, nog voluit rijdend op de kruising, schreeuwend naar coach Pfrommer: "ZAG JE DAT?"
Pfrommer, een hele serieuze militair, zal wel gedacht hebben: word ik verdomme hiervoor betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |