Lekker bakkie Gertquote:Op maandag 15 januari 2024 19:56 schreef Gert het volgende:
Effe koffie zetten![]()
Over een half uur Big Brother De Start(maar misschien word ik ook wel fan van een Vlaamse
)
Gezellig, kom er bijquote:Op maandag 15 januari 2024 20:04 schreef Mazikeen het volgende:
Alles staat klaar. Zo nog even een beker thee met honing pakken
Streams beginnen pas om 21.45 uurquote:Op maandag 15 januari 2024 20:21 schreef Rhosyn het volgende:
TV staat op RTL 5 voor 1e aflevering. (met geluid uit want schreeuwende reclame)
Op videoland kan ik niks vinden wat te maken heeft met de uitzending van vanavond of met de live streams van straks.
Ik was vergeten wat een klote app videoland is.
Dat weet ik en die links heb ik op mijn pc en laptop.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Streams beginnen pas om 21.45 uur
https://v2.videoland.com/big-brother-1/live
https://v2.videoland.com/big-brother-2/live
Ja, geblèr, maar: ook even Geraldine en Tatyana.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:21 schreef Rhosyn het volgende:
TV staat op RTL 5 voor 1e aflevering. (met geluid uit want schreeuwende reclame.
[..]
Ik heb op tv de streams in beeld, even iets naar beneden scrollen als je erin komtquote:Op maandag 15 januari 2024 20:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat weet ik en die links heb ik op mijn pc en laptop.![]()
Alleen op videoland via de tv kan ik niks vinden waar je de streams op kan zien.
Ze zijn zooo sloom.
Jaaa ik durf nu niet meer terug te switchen. Dan maar ff reclame.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:31 schreef Mazikeen het volgende:
de aflevering staat op videoland. Zonder reclames dus
echt beter!quote:Op maandag 15 januari 2024 20:33 schreef rinardo het volgende:
viideland al begonnen 1e aflevering zonder reclame
Naar de dagboek kamer, ze schrok zich dood zegt zequote:
Yesquote:
Sommige zijn eerder gestart omdat de aflevering al was toegevoegd, ik loop ook achterquote:
In dat geval verlaat ik dit topic... niet leuk om iets te lezen wat ik nog moet zienquote:Op maandag 15 januari 2024 20:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
wij kijken via videoland. daar stond hij al iets eerder online en zonder reclames
Dat is inderdaad irritantquote:Op maandag 15 januari 2024 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
In dat geval verlaat ik dit topic... niet leuk om iets te lezen wat ik nog moet zien
Ja alleen zijn vervorming is niet veel beter gewordenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zou dezelfde zijn als vorig jaar...
De eerste komt net binnen.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
Waar zijn de tv kijkers? Dan zet ik em stil tot ik dat ook zie
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoop nu al, dat dat nep haar los laat
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoop nu al, dat dat nep haar los laat
Hier zijn we nu op tv.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:40 schreef rinardo het volgende:
ashley mag voor 2 munten een hint kopen , ze krijgt 5 munten, ze koopt de hint, en vraagt hoeveel munten 5? pffffffff
Ashleyquote:Op maandag 15 januari 2024 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wie?
ik zie een meisje in de studio...
D'r opspuit lippen.quote:
ja vind ik ookquote:
Hierquote:Op maandag 15 januari 2024 20:41 schreef HappyCharly het volgende:
Waar zijn de tv kijkers? Dan zet ik em stil tot ik dat ook zie
Misschien heeft elk duo dezelfde kleur button.quote:
Kunnen de videoland-kijkers niet gewoon ook ff collectief meedoen met de tv uitzending voor de openingsuitzending??quote:Op maandag 15 januari 2024 20:44 schreef superniger het volgende:
Tsja, tv kijkers en videoland kijkers in 1 topic gaat niet werken.
Ze wil da niequote:
ja ik volg nu tempo van tvquote:Op maandag 15 januari 2024 20:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen de videoland-kijkers niet gewoon ook ff collectief meedoen met de tv uitzending voor de openingsuitzending??
Ja grappig welquote:Op maandag 15 januari 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan da nie Ik wil aan de andere kant van het huis zitten
Ik hoop een valluikquote:
jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 15 januari 2024 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het BB huis ziet er mooi uit. FOK ook trouwens. 😀
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik reageer op de tv kijkers en zal niet spoileren
Ik dacht ook 'michelangelo 2.0'quote:Op maandag 15 januari 2024 20:47 schreef odie22 het volgende:
de broer van michaelangelo er ook bij ?
Hey Ruudquote:Op maandag 15 januari 2024 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het BB huis ziet er mooi uit. FOK ook trouwens. 😀
zitten ze ookquote:Op maandag 15 januari 2024 20:51 schreef Snoozey het volgende:
wel fijn dat we de live binnenkomst nu zien. dacht dat ze er al een week zaten
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:51 schreef Snoozey het volgende:
dit is niet livequote:Op maandag 15 januari 2024 20:51 schreef Snoozey het volgende:
Hopelijk geen streams op de mirror room straksquote:Op maandag 15 januari 2024 20:51 schreef MacDeMarco het volgende:
terug naar zeurpietje in de mirror room
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:50 schreef Was-beer het volgende:
Lijkt wel de miniplaybackshow met die deur
meen je dit?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:51 schreef Snoozey het volgende:
Volgens mij is dit ook niet live toch? ANders was het ook wel op de stream te zien zijn (denk ik)quote:Op maandag 15 januari 2024 20:51 schreef Snoozey het volgende:
Lijkt mij van wel, anders heb je alleen beeld van iemand die een beetje in de mirror room rondloopt.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:52 schreef Gert het volgende:
Zou Rohani ook door de regie gevraagd worden om hardop te kletsen im d'r eentje? Ofmdoet ze dat soeieso al, met haar goede gevoel,voor TV maken?
Hoop niet op een stelletje hoorquote:
Oma hahaquote:Op maandag 15 januari 2024 20:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Die twee presentatrices staan ook voor lul. Pino 2.0 en een afgekeurde Sherlock met tieten.
klopt dus al niet want Tyron heeft groenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:49 schreef rinardo het volgende:
Roze : Sonja
Blauw : Ashley
Geel : Lenie en Alice
Niets : Basari en Tyron
dit was vandaag gepost
oma gaat lekkerquote:Op maandag 15 januari 2024 20:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Die twee presentatrices staan ook voor lul. Pino 2.0 en een afgekeurde Sherlock met tieten.
Wat een feestquote:Op maandag 15 januari 2024 20:55 schreef Lillibet het volgende:
Spannend spannend spannend
oh eentje moet via de spiegeldeur nog
ja vroeg ik me dus ook af, wie klets er zoveel in der eigenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:52 schreef Gert het volgende:
Zou Rohani ook door de regie gevraagd worden om hardop te kletsen im d'r eentje? Ofmdoet ze dat soeieso al, met haar goede gevoel,voor TV maken?
Me 2.. komt zo claustrofobies over..quote:Op maandag 15 januari 2024 20:56 schreef Ireth het volgende:
Ik zou helemaal gestoord worden in die mirrorroom?
heb jij al streams?quote:
En Basari geen kleur maar wel zijn koffer.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
klopt dus al niet want Tyron heeft groen
Ja ik weet dat het niet live is, maar sommige denken van welquote:Op maandag 15 januari 2024 20:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eigenlijk beweren ze dat ook niet, het is de kick-off.
Hey Nijnquote:Op maandag 15 januari 2024 20:54 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:58 schreef Lillibet het volgende:
Iedereen moet de schoenen uitdoen van Lenie![]()
en geen rode kool eten op maandag
quote:
niet op videolandquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:57 schreef Lillibet het volgende:
oh Lenie
zou hij wel kunnen leven in een huis zonder wielen
quote:
Hij kan altijd nog wel over de grond gaan rollen, voor het rollende gevoelquote:Op maandag 15 januari 2024 20:57 schreef Lillibet het volgende:
oh Lenie
zou hij wel kunnen leven in een huis zonder wielen
BB / [BB 2024 SC #5] Heerlijk naturel!quote:Op maandag 15 januari 2024 20:58 schreef Lillibet het volgende:
[..]
niet op videoland
dacht dat dat hier mocht?
1 topic voor tv kijkers en 1 voor streamer kijkers?
Ik kan er nog niet veel over zeggenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:56 schreef Gert het volgende:
Tyron lijkt wel sympathiek. Maar ja, dat leek Brian in DGK ook, aanvankelijk.
Oh, is het echt helemaal niks....dacht te zien dat het wel eens een leuk iemand kon zijn.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:58 schreef Lillibet het volgende:
Iedereen moet de schoenen uitdoen van Lenie![]()
en geen rode kool eten op maandag
quote:
ja plaspauze.... is het niet dat ik bij zit te lezenquote:
Lijkt of de gehele aflevering er al staatquote:Op maandag 15 januari 2024 20:58 schreef Million_Lights het volgende:
Dacht ik dat we in België ook al Play4 konden kijken om 20.30 uur.
Niet dus, weeral om 22.15 uur … hoe willen ze hier dan kijkcijfers halen?!
zat net ergens anders in het bb forum te posten en werd naar hier verwezenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:59 schreef Lovely het volgende:
Misschien handig dat de mensen die het op videoland uitzending kijken het in de sc posten
Op videoland ookquote:Op maandag 15 januari 2024 21:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt of de gehele aflevering er al staat
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Hier zitten de tv kijkersquote:Op maandag 15 januari 2024 21:00 schreef Lillibet het volgende:
[..]
zat net ergens anders in het bb forum te posten en werd naar hier verwezen![]()
met een aantal videolandkijkers
Er zijn nog geen streams, je kijkt tv via videolandquote:Op maandag 15 januari 2024 20:58 schreef Lillibet het volgende:
[..]
niet op videoland
dacht dat dat hier mocht?
1 topic voor tv kijkers en 1 voor streamer kijkers?
Ja ik ook.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:01 schreef Ireth het volgende:
Ik kom wel weer terug als de COS open is
ja maar de videoland kijkers spoileren hier nu, dat is niet handigquote:Op maandag 15 januari 2024 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn nog geen streams, je kijkt tv via videoland
Streams komen pas om 21.45 uur
Kijk je via tv kan je hier posten kijk je via videoland dan de scquote:Op maandag 15 januari 2024 21:00 schreef Lillibet het volgende:
[..]
zat net ergens anders in het bb forum te posten en werd naar hier verwezen![]()
met een aantal videolandkijkers
die was eerst dichtquote:Op maandag 15 januari 2024 21:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk je via tv kan je hier posten kijk je via videoland dan de sc![]()
Anders spoileren mensen al alles
Lovely en ik proberen ze mee te trekken naar de sc, maar dat werkt niet echtquote:Op maandag 15 januari 2024 21:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Niet leuk om te lezen wat ik nog moet zien.
Geeft niet.
Tot de 1e cos
Heb er weer zin in...quote:Op maandag 15 januari 2024 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer de gebruikelijke laten we chaos zaaien beelden en twists
Hier zitten de video kijkers BB / [BB 2024 SC #4] Waar we wachten op wat komen gaatquote:Op maandag 15 januari 2024 21:01 schreef Ireth het volgende:
Ik kom wel weer terug als de COS open is
Deze topic ging open zodra uitzending op tv begonquote:
vind hem wel lachenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Welke idioot heeft die draaideur eigenlijk bedachtzo nep uitgevoerd als wat
Snap ook niet dat dat op video land gelijk met de tv uitzending is.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja maar de videoland kijkers spoileren hier nu, dat is niet handig
De Sc is al vanaf vrijdag openquote:
Ik kijk via tv,maar check ook af en toe de sc.. mij maakt het niet uit dat ik al dingen zie wat nog op tv moet komenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Lovely en ik proberen ze mee te trekken naar de sc, maar dat werkt niet echt
Mij ook niet eigenlijk. Maar sommige users wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kijk via tv,maar check ook af en toe de sc.. mij maakt het niet uit dat ik al dingen zie wat nog op tv moet komen
Nou.. ze rijden er regelmatig in rond hoor.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
nog nooit in een huis gewoond ik weet het niet hoor die kampen die hebben ook bijna gewoon hele huizen zijn ook niet echt meer woonwagens vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |