Heb 2 501'en in mijn kast maar kwaliteit is het niet!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:54 schreef Sodemieters het volgende:
Niemand koopt een 501 dan ook vanwege de fantastische kwaliteit. Dat is helemaal geen verkoopargument.
Ik kan deze tekst in kleur zienquote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:59 schreef Marsenal het volgende:
Ben je een vrijgezelle Amerikaan in de Rocky Mountains en wil je graag kleine propellervliegtuigen vliegen? Dan is PME Legends iets voor jou.
Wel bijzonder dat dat juist ooit het enige was waarom die broek verkocht wordt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:54 schreef Sodemieters het volgende:
Niemand koopt een 501 dan ook vanwege de fantastische kwaliteit. Dat is helemaal geen verkoopargument.
Ik doe altijd 501. 301 is voor losers.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:54 schreef Sodemieters het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:11 schreef Het_Bokje het volgende:
Prima kleding voor als je een klein buikje begint te ontwikkelen
Ik moet wel zeggen. Ik heb ~15 (!!!) jaar geleden een PME spijkerbroek gekocht, en die zit nog prima! Heeft nu wel wat slijtplekken, maar dat is niet zo raar natuurlijk. Ook een paar overhemdjes in die tijd gekocht, en die zijn ook nog prima.
Heb je daar een bron van? Ik wist dit niet en het klinkt ook niet erg plausibel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:05 schreef Marsenal het volgende:
Tommy Hilfiger vind ik ook vaak duurzame kleding maar zij laten ook hun kleding maken door Oeigoeren in gevangenschap, dat is voor velen een goede reden om na te denken of je die kleding nog wel wilt, zeker voor die prijzen.
Ik ga dat even zoeken, ik heb dat eens gehoord en laatst weer gelezen op een dacht ik betrouwbare bron, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ik wist dit niet en het klinkt ook niet erg plausibel.
https://radar.avrotros.nl(...)dwangarbeiders-53044quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ik wist dit niet en het klinkt ook niet erg plausibel.
Hier staat niks over PME...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
https://radar.avrotros.nl(...)dwangarbeiders-53044
Daar las ik het
Dat die kleding door slaven wordt gemaakt zijn we ondertussen wel gewend, maar waarom het dan nog steeds zo prijzig moet zijn...![]()
quote:De Nederlandse bedrijven C&A, Tommy Hilfiger, Nike en Calvin Klein importeren en verkopen nog altijd kleding die gemaakt is door dwangarbeiders in Chinese concentratiekampen.
Ahh ja door dat deze link verderop geplaatst werd was het stukje over Tommy weggevallen in de aanleiding van de link.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet je beter lezen. Hij had het over Tommy H.
15 jaar?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:11 schreef Het_Bokje het volgende:
Prima kleding voor als je een klein buikje begint te ontwikkelen
been there, done that![]()
Ik moet wel zeggen. Ik heb ~15 (!!!) jaar geleden een PME spijkerbroek gekocht, en die zit nog prima! Heeft nu wel wat slijtplekken, maar dat is niet zo raar natuurlijk. Ook een paar overhemdjes in die tijd gekocht, en die zijn ook nog prima.
Sinds wanneer is een blauwe washed bootcut jeans niet meer in dan?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:54 schreef einzeinz het volgende:
[..]
15 jaar?
Ik doe amper 1 jaar met een jeans van 140 à 150 euro.
Vind het ergens ook wat vreemd. Wil je dan nooit hedendaagse kleding dat wel in de mode is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |