In afwachting van de uitkomsten van het onderzoek.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:28 schreef DjDaano het volgende:
Waarom zou je je werk als presentator neerleggen terwijl je het ontkent? Sowieso lijkt het mij irrelevant of een presentator ooit iemand heeft omgekocht.
quote:NOS
BNNVARA zegt niet op de hoogte te zijn geweest van de zaak en noemt de beschuldiging ernstig. "Voor BNNVARA en haar makers is integriteit essentieel. De beschuldigingen raken deze integriteit en zullen derhalve grondig moeten worden uitgezocht. In afwachting daarvan heeft Khalid in goed overleg met BNNVARA besloten dat hij zijn werkzaamheden voor BNNVARA voor nu neerlegt."
Bart draait zich om in zijn graf. Op deze manier kun je iedereen buiten gooien.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In afwachting van de uitkomsten van het onderzoek.
[..]
Dat mag een moderator doen. Mijn vorige topic over Khalid werd binnen 1 minuut gesloten terwijl ik nog bezig was met het aanvullen van de OP.quote:
Zo werkt het niet, aub een topic openen met bron, niet in afwachting van. Deze OP dus ook graag blijven aanvullen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:36 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat mag een moderator doen. Mijn vorige topic over Khalid werd binnen 1 minuut gesloten terwijl ik nog bezig was met het aanvullen van de OP.
Charles Groenehuijsen natuurlijk, die weigert OP1 zomaar op te geven voor deze snuiterquote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:41 schreef trein2000 het volgende:
Heel bijzonder verhaal. Wie legt z’n carrière in de waagschaal voor maar 8 duizend euro. Niet bij voorbaat geloofwaardig. Maar de reacties zijn wel erg vreemd.
Grote vraag lijkt me echter, wie lekt dit naar de krant en welk belang heeft diegene.
Waarom precies ?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:36 schreef Harvest89 het volgende:
Als het waar is ben ik benieuwd wat de reden was achter de omkoping.
Het ego van Tim is zo groot, dat er verder niemand aan de tafel past.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:46 schreef superniger het volgende:
Misschien krijgen we hierdoor Tim Hofman en Sophie. 😱
Gewoon nieuwschierigheid.quote:
Twan Huys wil een tweede kans.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:46 schreef superniger het volgende:
Misschien krijgen we hierdoor Tim Hofman en Sophie. 😱
Die Royce de Vries slaapt ook slecht vanavond.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:52 schreef DjDaano het volgende:
Justitie vind het waarschijnlijk wel interessant dat Peter blijkbaar al zijn gesprekken heeft opgenomen. Al verwacht ik dat zijn omgeving nu een stuk minder goed slaapt aangezien iemand die gesprekken aan het lekken is.
Ik zou niet graag in de schoenen staan van Peter zijn omgeving. Iedere topcrimineel in Nederland vraagt zich nu toch af wie dit gelekt heeft en of hij/zij ook meer gesprekken heeft.
Praat eens normaal, kleuter.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind dit wel leuk. Omdat ik Khalid & Sofie een links kut programma vind. Nu nog wat dirt graag over dat opgewarmde lijk Sofie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |