Ik ga ervan uit dat het AD die afweging in eerste instantie al heeft gemaakt. Als de zoon van in de problemen kan komen omdat hij buiten de pot heeft gepiest, dan is dat zijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja want als mensenlevens in gevaar zouden komen hierdoor zou jij dat wel tof vinden ofzo?
Dat is al even de officiële spelling (helaas).quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:33 schreef TLC het volgende:
Sommige nieuwsberichten gebruiken geen 'grave accent' (dus dat streepje boven de e) en dan is het net alsof iemand meteen een appel nodig heeft, een spoed appel
Dit was compleet offtopic btw
Maar als hij dat wist, waarom zou hij dan niet meteen de banden hebben verbroken met Kasem nadat zijn vader is vermoord door Taghi?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Royce de Vries heb ik altijd al een kansloos figuur gevonden sinds die zaak waarin hij Kluivert verdedigde.
Het zou me niets verbazen als hij meer op zijn geweten heeft dan alleen kennis dat Kasem voor Taghi werkte.
Omdat hij blijkbaar niet zoveel moeite had met een partner die zaken doet met Taghi.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:49 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Maar als hij dat wist, waarom zou hij dan niet meteen de banden hebben verbroken met Kasem nadat zijn vader is vermoord door Taghi?
Maar ik kan er eigenlijk sowieso geen touw aan vastknopen waar het nou om zou gaan..
Gezien de journalistiek die ik de afgelopen maanden zie, zou ik die aanname niet durven makenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het AD die afweging in eerste instantie al heeft gemaakt. Als de zoon van in de problemen kan komen omdat hij buiten de pot heeft gepiest, dan is dat zijn eigen verantwoordelijkheid.
Als je dit aanneemt, begin ik ook te twijfelen over de intenties van hem ook de kroongetuige bij te staan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ik kan maar een veronderstelling hebben. Dat is serieus lijfsbehoud en dreiging waarom het AD zich inhoudt voor verdere publicatie. Dat is schandalig maar wel begrijpelijk. Kennelijk zaten/zitten pa en zoon de Vries dik verbonden met de 'onderwereld' cq drugsmaffia van Taghi en c.s.
Kijk en dan geloof ik weer met mijn naieve hoofd, dat Peter dat uit de gedachte deed omdat hij dan dacht zijn waarheid over de zaak te kennen. Eigenwijze dwarse kerel die misschien af en toe gelijk had.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:31 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Als je dit aanneemt, begin ik ook te twijfelen over de intenties van hem ook de kroongetuige bij te staan.
Nou ok, wanneer ben jij geboren? Wat deden jouw ouders? Wat voor opleiding heb jij gedaan? En ben je zelf seksueel mishandeld of heb je zelf meegedaan aan vieze spelletjes?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Deze uitspraak is best logisch, de elite zal er alles aan doen om te verhullen wie er allemaal deelnemen aan het pedoseksuele netwerk van satanistische kindermoordenaars.
?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou ok, wanneer ben jij geboren? Wat deden jouw ouders? Wat voor opleiding heb jij gedaan? En ben je zelf seksueel mishandeld of heb je zelf meegedaan aan vieze spelletjes?
Ook al is het ironie, doe eens een Theo Maassen antwoord dan ipv dit met de pet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
?
Ironie gaat jouw pet te boven is mijn indruk
Wat is een Theo Maassen antwoord? Zo goed ken ik deze gezellige Brabander nou ook weer nietquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook al is het ironie, doe eens een Theo Maassen antwoord dan ipv dit met de pet.
Dat is pas ironie.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat is een Theo Maassen antwoord? Zo goed ken ik deze gezellige Brabander nou ook weer niet
Zo gezellig is hij niet hoor ik, hij ramt al zijn vriendinnen in elkaar. Einde carriere wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat is een Theo Maassen antwoord? Zo goed ken ik deze gezellige Brabander nou ook weer niet
Belang van een doofpot voor wie? Doofpot suggereert dat de rechter het belang van de staat voorrang zou geven boven die van het ad. En dat belang van de staat gelijk is aan die van Royce. Maar dat blijkt allemaal nergens uit.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Taghi kon toch vanuit de cel zijn hele business voortzetten? Wat nou als Kasem, Peter en Royce als loopjongens zijn ingezet om het imperium van Taghi voort te zetten? Dan blijkt opeens een advocatenkantoor het hoofdkwartier van Taghi Bv te zijn geweest.
Dat lijkt me ernstig genoeg om te proberen te doofpotten.
Goede podcastquote:
Scheld je een debiel uit als je zegt dat hij een debiel is?quote:Op maandag 5 februari 2024 00:11 schreef Truman2022 het volgende:
[..]
Waarom deze reactie, heb ik jou uitgescholden? Waarom doe je dat dan bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |