Nou dat laatste valt hier nog wel meequote:Op woensdag 10 januari 2024 19:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Als een glaasje wijn over die racks heen gaat dan is Fok downWeten we plots allemaal niet meer wat we moeten doen in ons leven
Een leger autisten doet niemand kwaad, wees gerustquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou dat laatste valt hier nog wel mee
Als het hier in Arnhem gehouden wordt waar ik in gedachten heb, dan weet ik even niet of ik nog een baan heb nadat jullie weer weg zijn![]()
Nu ja, maar als de drank is in de man*....quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een leger autisten doet niemand kwaad, wees gerust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, maar als de drank is in de man*....Ik doe alleen aan man/vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Le Diable
Ik dacht: "iedereen inclusief! "quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan man/vrouw
Maakt niet uit, op Fok is iedereen op wat voor manier dan ook buitengeslotenquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht: "iedereen inclusief! "![]()
Wilde netjes blijven en niemand discrimineren of uitsluiten.
Zo gaat dat ja, niets mis mee.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maakt niet uit, op Fok is iedereen op wat voor manier dan ook buitengesloten
Zijn er Fok-baby's uit voortgekomen?quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:51 schreef RaXz het volgende:
FOK! meet![]()
Heel lang geleden naar eentje geweest van de toenmalige Singles SC van R&P, leuke herinneringen aan overgehouden.
Geen idee, wie weet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zijn er Fok-baby's uit voortgekomen?
Dat vroeg ik me ook al af, of ik een plannetje gemist hadquote:
dusquote:
Ok. Zou toch te ver weg zijnquote:
Vlieg je daar niet even voor over?quote:
paar uurtjes vliegen voor een meet moet kunnen toch..quote:Op donderdag 11 januari 2024 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vlieg je daar niet even voor over?
Laat Barb overkomen, douw je koters in zijn handen en ren dan weg voor een week helemaal alleen in de zon. Kids overleven een week op appelsap en rijstwafels echt welquote:Op donderdag 11 januari 2024 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou een overnachting bij mij willen aanbieden aan Barb, maar ik denk dat 'ie niet vrolijk wordt van twee kleine 'crotch goblins' in huis
Het gros van de Fokkers moet eerst ongeschonden voorbij de voordeur komenquote:Op donderdag 11 januari 2024 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar uurtjes vliegen voor een meet moet kunnen toch..
Dat zou ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Laat Barb overkomen, douw je koters in zijn handen en ren dan weg voor een week helemaal alleen in de zon. Kids overleven een week op appelsap en rijstwafels echt wel
Oh wat ben je weer lekker optimistisch!quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het gros van de Fokkers moet eerst ongeschonden voorbij de voordeur komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |