Mijn meest extreme kostuum was als de geest van Aladin. Ik mezelf met aqrylverf helemaal blauw geverfd en met dezelfde verf in een andere kleur mijn haar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Als student ben ik inderdaad op veel themafeestjes beland, maar toen maakte het me allemaal niks uit als ik maar niet in mijn eigen bed hoefde te slapen
Vetquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn meest extreme kostuum was als de geest van Aladin. Ik mezelf met aqrylverf helemaal blauw geverfd en met dezelfde verf in een andere kleur mijn haar.
Het eraf halen was een drama, zeker omdat ik zo dronken was. En de badkamer zat onder de blauwe verf, waar mijn huisgenoten niet zo blij van werden
Mijn meest extreme kostuum was een Hawaiaanse slinger om mijn nek die na 5 minuten linea recta de prullenbak in ging. Verder ben ik een heel extravert persoon hoorquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn meest extreme kostuum was als de geest van Aladin. Ik mezelf met aqrylverf helemaal blauw geverfd en met dezelfde verf in een andere kleur mijn haar.
Het eraf halen was een drama, zeker omdat ik zo dronken was. En de badkamer zat onder de blauwe verf, waar mijn huisgenoten niet zo blij van werden
Jawel, vreten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zelfs Fok meets hebben geen thema
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja... en een thema-kennismakingskamp van een opleiding. Thema: onbewoond eiland.
Uiteraard ging ik als inboorling, want papegaai was me teveel moeite. Dus daar stond in rietenrokje, bloemenketting, nepbotje door mijn neus etc etc etc
Was ik de enige die niet als piraat kwam... zo gęnant. Iedereen wist direct wie ik was
Deze post schreeuwt om een foto.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja... en een thema-kennismakingskamp van een opleiding. Thema: onbewoond eiland.
Uiteraard ging ik als inboorling, want papegaai was me teveel moeite. Dus daar stond in rietenrokje, bloemenketting, nepbotje door mijn neus etc etc etc
Was ik de enige die niet als piraat kwam... zo gęnant. Iedereen wist direct wie ik was
Pics!quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie kunnen schreeuwen wat jullie willen, maar ik heb geen foto's van mezelf
Oja, dan wordt iedereen weer keihard met de neus op de feiten gedruktquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das niet op de meets maar daarna
Dan fluisteren wequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie kunnen schreeuwen wat jullie willen, maar ik heb geen foto's van mezelf
Jup terug naar je zolderkamerquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Oja, dan wordt iedereen weer keihard met de neus op de feiten gedrukt
Nou, ik heb een douchegel gevonden die mijn badkamer omtovert tot sauna en dus hoef ik de deur dus niet meer uit voor een sauna. Zodoende heb ik nog meer reden om binnen te blijven en elk sociaal contact te mijden. Win-winquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jup terug naar je zolderkamer
Zo zo en welke douchegel mag dat wel niet zijn? Ik ben meer een showerfoam meisjequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, ik heb een douchegel gevonden die mijn badkamer omtovert tot sauna en dus hoef ik de deur dus niet meer uit voor een sauna. Zodoende heb ik nog meer reden om binnen te blijven en elk sociaal contact te mijden. Win-win
Het is ook foam die ik heb en die is zo fijn dat het al bijna op isquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo zo en welke douchegel mag dat wel niet zijn? Ik ben meer een showerfoam meisje
Dat probleem ken ik jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het is ook foam die ik heb en die is zo fijn dat het al bijna op is
Faxiequote:
Hey, ben je ziek...?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |