abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212053865
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 18:26 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat wil je precies zeggen? Dat het geld daar tegen de plinten klotst? Dat ze daarom als veredeld vee op vakantie moeten gaan in een bus die oververhit is met zieke en kotsende kinderen tot gevolg? Nee, dan heb je het goed geregeld hoor.

Geef mij de familie Cudogham of Wildeman maar. Of de Kraantjes. Die hebben het een stuk beter voor elkaar op elk vlak.
Overdrijven is ook een vak he. Alsof het echt mensonterend is om in een auto zonder airco op vakantie te gaan.
De arme zieltjes! Dat dit kan in Nederland!
pi_212054952
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ook dat is veroordelend. Ik heb niks met religie. Maar zie geen meer verschil in liefde voor hun kinderen dan bij de andere gezinnen.
Wat heeft ineens religie ermee te maken of dat er verschil in liefde zou zijn? Waarom bedenk je er constant dingen bij die niet gezegd of genoemd zijn?
pi_212054961
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:15 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Overdrijven is ook een vak he. Alsof het echt mensonterend is om in een auto zonder airco op vakantie te gaan.
De arme zieltjes! Dat dit kan in Nederland!
Als Maarten gewoon echt aan de slag ging had die 500 euro voor een airco er wel afgekund toch?
pi_212055326
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 20:11 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Als Maarten gewoon echt aan de slag ging had die 500 euro voor een airco er wel afgekund toch?
:? Alweer vooroordelend, wat lijk je mij een narrow-minded cq dom figuur, en ja ook ben ik zelf dan vooroordelend.
pi_212057283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 20:32 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
:? Alweer vooroordelend, wat lijk je mij een narrow-minded cq dom figuur, en ja ook ben ik zelf dan vooroordelend.
Troost je, het interesseert mij echt geen barst wat je van mij vindt en welke vooroordelen je wil hebben. Be my guest.

Kan je wel aanraden de topic warning even te lezen.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 23:50:21 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212058453
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 18:26 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat wil je precies zeggen? Dat het geld daar tegen de plinten klotst? Dat ze daarom als veredeld vee op vakantie moeten gaan in een bus die oververhit is met zieke en kotsende kinderen tot gevolg? Nee, dan heb je het goed geregeld hoor.

Geef mij de familie Cudogham of Wildeman maar. Of de Kraantjes. Die hebben het een stuk beter voor elkaar op elk vlak.
Met de familie Wildeman als voorbeeld, waar 1 ouder fulltime werkt en de andere ouder niet werkt maar primair voor het gezin zorgt vind je dat de familie Blom het makkelijker heeft?

Ze verdelen de uren zorg en werk buiten de deur anders, gelijker over beide ouders, hoezo is het een beter dan het ander?

Juist voor Gerdien is het heel goed dat ze blijft werken, als al dat grut straks op school zit heeft ze tenminste een fatsoenlijke baan, in tegenstelling tot Priscilla die maar een cursus hondentrimmen doet omdat ze denkt dat ze daar misschien wel haar vak van wil maken, maar ondanks alleen maar schoolgaande kinderen niet eens tijd "heeft" om die cursus te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212058982
Gerdien is geen echte psycholoog hè. Ook iets kerkelijke dat ze zo noemen.
pi_212060065
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 06:06 schreef F_r het volgende:
Natuurlijk is Gerdien wel een echte psycholoog. Gewoon opgeleid aan de universiteit. Ook al werkt ze bij een christelijke GGZ instelling dan betekent dat niet dat daar geen gekwalificeerde mensen werken.
pi_212060122
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 06:06 schreef F_r het volgende:
Natuurlijk is Gerdien wel een echte psycholoog. Gewoon opgeleid aan de universiteit. Ook al werkt ze bij een christelijke GGZ instelling dan betekent dat niet dat daar geen gekwalificeerde mensen werken.

Oh nee, daar werkte ze eerder. Nu begeleidt ze geloof ik zendingswerkers.
pi_212062395
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:50 schreef Leandra het volgende:

[..]
Met de familie Wildeman als voorbeeld, waar 1 ouder fulltime werkt en de andere ouder niet werkt maar primair voor het gezin zorgt vind je dat de familie Blom het makkelijker heeft?

Ze verdelen de uren zorg en werk buiten de deur anders, gelijker over beide ouders, hoezo is het een beter dan het ander?

Juist voor Gerdien is het heel goed dat ze blijft werken, als al dat grut straks op school zit heeft ze tenminste een fatsoenlijke baan, in tegenstelling tot Priscilla die maar een cursus hondentrimmen doet omdat ze denkt dat ze daar misschien wel haar vak van wil maken, maar ondanks alleen maar schoolgaande kinderen niet eens tijd "heeft" om die cursus te doen.
Het enige wat ik gezegd heb is dat ik 27 uur werken een uitrustbaantje vind. Meer niet. Geen idee waarom jij en die andere schreeuwer daar zo op flippen verder en constant de persoonlijke aanval zoeken. Siert jullie niet hoor.

Ik heb ook nu weer niets gezegd over wat ik ervan vind dat Gerdien werkt (dat vind ik overigens een goede zaak als je dat graag wil weten).
pi_212062642
Heeft Thaila tegenwoordig een eigen bedrijfsruimte (kapsalon?)? Ze heeft tot twee keer toe een filmpje op Facebook gezet waarin te zien is hoe een vrouw met een rollator de slingers uit haar kerstboom moost en die kerstboom staat volgens mij voor een één of andere winkel?

Wat anders? Zo'n filmpje online zetten (gezicht van vrouw is niet te zien) mag toch niet?
pi_212064324
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 11:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft Thaila tegenwoordig een eigen bedrijfsruimte (kapsalon?)? Ze heeft tot twee keer toe een filmpje op Facebook gezet waarin te zien is hoe een vrouw met een rollator de slingers uit haar kerstboom moost en die kerstboom staat volgens mij voor een één of andere winkel?

Wat anders? Zo'n filmpje online zetten (gezicht van vrouw is niet te zien) mag toch niet?
Volgens mij heeft ze die bedrijfsruimte allang, maar is de kapsalon nog steeds niet open.
Blijkbaar woont/wonen er (een) BB kind(eren) boven.

Ze doet alsof het haar niks kan schelen (Ik ben niet zo moeilijk, ze mag de lampjes uit het andere boompje ook hebben) maar waarom zet je dan zo´n filmpje online?
pi_212068169
Kijkt iemand hier Meer dan verwacht?
  Spellchecker woensdag 17 januari 2024 @ 18:37:00 #139
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212068185
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:35 schreef Tegan het volgende:
Ja, gisteravond een aflevering gekeken.
Zit hetzelfde in elkaar als EHV, maar dan van de EO.

Petje af voor die ouders ^O^
pi_212071766
quote:
Ja, ook leuk! Doet een beetje denken aan de vierling uit EHV.
  vrijdag 19 januari 2024 @ 21:59:21 #141
399061 kuolema
vermaledijd
pi_212096816
Ik moest de laatste vier afleveringen nog terugkijken, ben nu bijna klaar met aflevering acht. Wat ik echt nog even gezegd wil hebben is dat ik Lukas echt een prachtvent vind. Wat een held. Denk de leukste vader van alle seizoenen...
Hij werkt hard, doet alles voor zijn gezin en zet zichzelf op de laatste plek. Komt relaxed over en hoe emotioneel hij reageerde op dat armbandje O+
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_212096946
quote:
Ik heb twee afleveringen gekeken maar ik vind het te “saai” dus ik laat het erbij,
Deze serie gaat dan ook meer om gezinnen met zeer jonge kinderen/baby’s/drielingen? en dat is niet mijn belevingswereld meer.

Wel een mooi inkijkje bij gezinnen die een drieling krijgen.
  vrijdag 19 januari 2024 @ 23:20:42 #143
399061 kuolema
vermaledijd
pi_212098131
quote:
Nog niet, ben ik wel van plan.
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 19 januari 2024 @ 23:22:05 #144
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212098150
quote:
ja, ook wel leuk om te zien, maar niet zo'n succes als een huis vol voor mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212177698
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ja, ook wel leuk om te zien, maar niet zo'n succes als een huis vol voor mij.
Het format van EHV vind ik inmiddels wel wat sleets aan het worden. De eerste seizoenen leken iets minder gescript en mochten de kinderen meer hun mening zeggen. De chaos was gewoon nog spontaan leek het. Gewoon stoppen met dat programma.
  vrijdag 26 januari 2024 @ 17:34:36 #146
459912 FlippingCoin
pi_212177857
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 17:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het format van EHV vind ik inmiddels wel wat sleets aan het worden. De eerste seizoenen leken iets minder gescript en mochten de kinderen meer hun mening zeggen. De chaos was gewoon nog spontaan leek het. Gewoon stoppen met dat programma.
Nou dat weet ik allemaal niet, wel vind ik die blonde dame bewonderingswaardig hoe die alles bijloopt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Spellchecker vrijdag 26 januari 2024 @ 17:52:03 #147
197773 crew  maily
pi_212178026
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou dat weet ik allemaal niet, wel vind ik die blonde dame bewonderingswaardig hoe die alles bijloopt.
Echt he ...

En eigen bedrijven ...

Dat stel met die 3 jongetjes vind ik ook leuk. Niet teveel fratsen, gewoon doen.
  vrijdag 26 januari 2024 @ 17:58:25 #148
459912 FlippingCoin
pi_212178117
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 17:52 schreef maily het volgende:

[..]
Echt he ...

En eigen bedrijven ...

Dat stel met die 3 jongetjes vind ik ook leuk. Niet teveel fratsen, gewoon doen.
Ja allemaal wel, alleen een vrouw klaagt heel veel maar dat loopt ook op de klippen :+
  Spellchecker vrijdag 26 januari 2024 @ 18:15:18 #149
197773 crew  maily
pi_212178285
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja allemaal wel, alleen een vrouw klaagt heel veel maar dat loopt ook op de klippen :+
Ja heb gisteren een voorstukje gezien. Zij is wel zwaar op de hand . Lastig als je zo bent ...
En die man heeft een twee- EN een drieling O-)
Die zei bij het steriliseren doe het aub goed want ik wil geen vierling. _O-
  vrijdag 26 januari 2024 @ 18:21:23 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_212178349
En zij vind het niet nodig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')