abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212280265
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 17:31 schreef amaranta het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een poep. Als zij met een ambtenaar in gesprek wil dan kan dat gewoon.
Ik denk dat de situatie eerder is geweest dat Johan het woord voert/wil voeren.
Zij spreekt waarschijnlijk geen woord Spaans.
pi_212280269
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 13:56 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Dat heb ik dus ook. Hij kickt op de camera en aandacht. Wat hij er allemaal uitkraamde tijdens de bezichtigingen was echt totale onzin.

Ik vind de Kraantjes echt leuk. Het is echt...zo werkt het gewoon als je gaat emigreren en een camping gaat runnen.
Heel af en toe zie je even een flits van Johans ware aard volgens mij. En ik geloof dat ik die niet zo sympathiek vind.
pi_212280305
En Janneke vond het doen van Spaanse boodschappen in de Nederlandse supermarkt al 'heftig'.
Dat belooft nog wat.
pi_212280395
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 19:48 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Zij spreekt waarschijnlijk geen woord Spaans.
Jawel, baño is toch bank?
Vervolgens was banco bank, maar denk dat dat toch echt de vertaling van een bankgebouw is 😄
  Spellchecker zaterdag 3 februari 2024 @ 19:54:30 #255
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212280403
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef Toedeledoki36 het volgende:
En Janneke vond het doen van Spaanse boodschappen in de Nederlandse supermarkt al 'heftig'.
Dat belooft nog wat.
Toen ze boodschappen gingen doen zei ze onderweg ook iets als: "hopelijk hebben ze daar frietjes."

Dat lijkt me juist zo simpel om zelf te maken.
  zaterdag 3 februari 2024 @ 20:16:08 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212281043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 19:54 schreef Holaa het volgende:

[..]
Jawel, baño is toch bank?
Vervolgens was banco bank, maar denk dat dat toch echt de vertaling van een bankgebouw is 😄
Ja, het is wel bank, maar dan anders :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212281106
Ben pas een kwartier van de eerste aflevering aan het kijken maar dit kan je toch niet serieus nemen? Mensen die nog nooit van mozarella, serranoham, passata gehoord hebben maar die naar Spanje verhuizen omdat Johan het daar zulk lekker weer vindt. Dat is toch van de zotte dat je daar in je vent volgt als je toch zelf best wereldvreemd bent.

Kraantjes neem ik in dit kwartier mijn pet voor af. Overdenken de boel goed, ook met de oudste jongens.
pi_212282687
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 20:18 schreef Wiepje het volgende:
Ben pas een kwartier van de eerste aflevering aan het kijken maar dit kan je toch niet serieus nemen? Mensen die nog nooit van mozarella, serranoham, passata gehoord hebben maar die naar Spanje verhuizen omdat Johan het daar zulk lekker weer vindt. Dat is toch van de zotte dat je daar in je vent volgt als je toch zelf best wereldvreemd bent.

Kraantjes neem ik in dit kwartier mijn pet voor af. Overdenken de boel goed, ook met de oudste jongens.
Ze eten dan ook alleen maar aardappelen vlees en groente daar in Spanje. Oh en macaroni want dat is Spaans eten volgens één van die meiden.
pi_212284128
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 20:18 schreef Wiepje het volgende:

En dan moeten ze nog voor t eerst heen om huizen (en uberhaupt het land) te bekijken. Eigen huis moet nog verkocht, maar ze weten al wel dat ze met 3 maanden vertrekken. Hoe dan? We weten inmiddels via de socials dat het gelukt is, maar afgaande op deze aflevering kon ik het niet bevatten waar ze aan beginnen
pi_212284200
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 21:02 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ze eten dan ook alleen maar aardappelen vlees en groente daar in Spanje. Oh en macaroni want dat is Spaans eten volgens één van die meiden.
Ik kijk en vind het eigenlijk alleen maar triest, dat je op deze basis naar Spanje gaat. Of je nou 9 of 2 kinderen hebt. Deze mensen zijn toch totaal niet voorbereid
pi_212284611
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 21:46 schreef Wiepje het volgende:

[..]
Ik kijk en vind het eigenlijk alleen maar triest, dat je op deze basis naar Spanje gaat. Of je nou 9 of 2 kinderen hebt. Deze mensen zijn toch totaal niet voorbereid
Is t ook, het is alleen maar omdat van het zo wil.
Er wordt 0 rekening gehouden met hun kinderen. En ze zijn totaal niet voorbereid idd
pi_212285385
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 19:30 schreef maily het volgende:

[..]
Maar dat is gewoon standaard eens per week.

Ik kijk niks vooruit.
Ja, ok, het verschil daarin weer zit dat er een spelelement in is. Had je zoiets bij EHV gewild? Welke familie valt het eerst af?
  Spellchecker zaterdag 3 februari 2024 @ 22:33:10 #263
197773 crew  maily
pi_212285445
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 22:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, ok, het verschil daarin weer zit dat er een spelelement in is. Had je zoiets bij EHV gewild? Welke familie valt het eerst af?
nee hoor :D
pi_212285492
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 21:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Is t ook, het is alleen maar omdat van het zo wil.
Er wordt 0 rekening gehouden met hun kinderen. En ze zijn totaal niet voorbereid idd
Te triest voor woorden idd, pa vond het een keer mooi weer en het werk anders dus we gaan verhuizen, uiteindelijk is pa volgens mij nadat hij iedereen meegesleurd heeft nog met hetzelfde bezig.
pi_212285517
Ik vond het wel bijzonder dat Johan en Janneke voorafgaand aan de vliegreis moesten bespreken hoe ze kinderen zouden achterlaten in geval ze de vlucht niet zouden overleven :D :7
pi_212287152
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vond het wel bijzonder dat Johan en Janneke voorafgaand aan de vliegreis moesten bespreken hoe ze kinderen zouden achterlaten in geval ze de vlucht niet zouden overleven :D :7
Aaaaargggh, ja dat! Leek totaal ingefluisterd door de productie.

Productie: "Hebben jullie er wel eens over nagedacht als zo meteen het vliegtuig naar beneden dondert?"

Johan: " Nee, want God bepaalt ons lot."

Janneke: " Nee, het komt goed, Johan is bij mij."
pi_212296907
Ben ik slecht als ik zeg dat ik denk dat ze voor de aandacht emigreren :@
pi_212297321
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk hetzelfde dus nee je bent niet slecht haha
Johan vind zichzelf een kijkcijferkanon
pi_212297340
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik denk hetzelfde dus nee je bent niet slecht haha
Johan vind zichzelf een kijkcijferkanon
Ja... die man... ik kan er niet over uit. Kromme tenen
We kunnen ook samen slecht zijn ;)
  zondag 4 februari 2024 @ 18:26:53 #270
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_212297364
quote:
Vooral de Jelies inderdaad
pi_212297366
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... die man... ik kan er niet over uit. Kromme tenen
We kunnen ook samen slecht zijn ;)
😂
  zondag 4 februari 2024 @ 21:36:41 #272
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212300052
Wij kijken het nu terug, had altijd al een beetje het idee dat de Jellies wat wappie trekjes hebben. Iig toch Johan en Janneke die hem gewoon napraat.

De reden om weg te gaan is dus financieel en pa die naar een warm land wil. Beseffen ze wel dat alles daar vast goedkoper is (al is me dat nooit opgevallen tijdens onze vakanties in Spanje) maar dat daar de lonen wel flink lager liggen.

Denk dat Johan een beetje teveel in de wappie verhalen over dat het zo kut is in Nederland.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Spellchecker zondag 4 februari 2024 @ 22:43:28 #273
197773 crew  maily
pi_212300814
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wij kijken het nu terug, had altijd al een beetje het idee dat de Jellies wat wappie trekjes hebben. Iig toch Johan en Janneke die hem gewoon napraat.

De reden om weg te gaan is dus financieel en pa die naar een warm land wil. Beseffen ze wel dat alles daar vast goedkoper is (al is me dat nooit opgevallen tijdens onze vakanties in Spanje) maar dat daar de lonen wel flink lager liggen.

Denk dat Johan een beetje teveel in de wappie verhalen over dat het zo kut is in Nederland.
Toen Johan boodschappen ging doen :D
Die deo vooral :D
pi_212301072
quote:
Nee hoor, alleen draait het om de aandacht van de heer des huizes. Janneke vind ik echt geen type om dat uit zichzelf te vinden. Johan heeft een vallei en blij.
pi_212305100
Ik vind het lullig als dit een Jelies-afzeiktopic wordt, maar 1 dingetje zit me toch wel een beetje dwars. In het beginstukje zie je Johan en zijn zoon (damn ik ben zijn naam kwijt) in de auto en toen vroeg de knul wanneer ze weer naar huis gingen. En toen zei Johan 'Nooit meer. We gaan verhuizen, dat weet je toch?' Ik vond dat een zielig moment wel. Ik vraag me af of de emigratie wel echt goed besproken is met de kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')