quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:31 schreef amaranta het volgende:
Zij spreekt waarschijnlijk geen woord Spaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een poep. Als zij met een ambtenaar in gesprek wil dan kan dat gewoon.
Ik denk dat de situatie eerder is geweest dat Johan het woord voert/wil voeren.
Heel af en toe zie je even een flits van Johans ware aard volgens mij. En ik geloof dat ik die niet zo sympathiek vind.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:56 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Hij kickt op de camera en aandacht. Wat hij er allemaal uitkraamde tijdens de bezichtigingen was echt totale onzin.
Ik vind de Kraantjes echt leuk. Het is echt...zo werkt het gewoon als je gaat emigreren en een camping gaat runnen.
Jawel, baño is toch bank?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:48 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Zij spreekt waarschijnlijk geen woord Spaans.
Toen ze boodschappen gingen doen zei ze onderweg ook iets als: "hopelijk hebben ze daar frietjes."quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef Toedeledoki36 het volgende:
En Janneke vond het doen van Spaanse boodschappen in de Nederlandse supermarkt al 'heftig'.
Dat belooft nog wat.
Ja, het is wel bank, maar dan andersquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:54 schreef Holaa het volgende:
[..]
Jawel, baño is toch bank?
Vervolgens was banco bank, maar denk dat dat toch echt de vertaling van een bankgebouw is 😄
Ze eten dan ook alleen maar aardappelen vlees en groente daar in Spanje. Oh en macaroni want dat is Spaans eten volgens één van die meiden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:18 schreef Wiepje het volgende:
Ben pas een kwartier van de eerste aflevering aan het kijken maar dit kan je toch niet serieus nemen? Mensen die nog nooit van mozarella, serranoham, passata gehoord hebben maar die naar Spanje verhuizen omdat Johan het daar zulk lekker weer vindt. Dat is toch van de zotte dat je daar in je vent volgt als je toch zelf best wereldvreemd bent.
Kraantjes neem ik in dit kwartier mijn pet voor af. Overdenken de boel goed, ook met de oudste jongens.
En dan moeten ze nog voor t eerst heen om huizen (en uberhaupt het land) te bekijken. Eigen huis moet nog verkocht, maar ze weten al wel dat ze met 3 maanden vertrekken. Hoe dan? We weten inmiddels via de socials dat het gelukt is, maar afgaande op deze aflevering kon ik het niet bevatten waar ze aan beginnenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:18 schreef Wiepje het volgende:
Ben pas een kwartier van de eerste aflevering aan het kijken maar dit kan je toch niet serieus nemen? Mensen die nog nooit van mozarella, serranoham, passata gehoord hebben maar die naar Spanje verhuizen omdat Johan het daar zulk lekker weer vindt. Dat is toch van de zotte dat je daar in je vent volgt als je toch zelf best wereldvreemd bent.
Kraantjes neem ik in dit kwartier mijn pet voor af. Overdenken de boel goed, ook met de oudste jongens.
Ik kijk en vind het eigenlijk alleen maar triest, dat je op deze basis naar Spanje gaat. Of je nou 9 of 2 kinderen hebt. Deze mensen zijn toch totaal niet voorbereidquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:02 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze eten dan ook alleen maar aardappelen vlees en groente daar in Spanje. Oh en macaroni want dat is Spaans eten volgens één van die meiden.
Is t ook, het is alleen maar omdat van het zo wil.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:46 schreef Wiepje het volgende:
[..]
Ik kijk en vind het eigenlijk alleen maar triest, dat je op deze basis naar Spanje gaat. Of je nou 9 of 2 kinderen hebt. Deze mensen zijn toch totaal niet voorbereid
Ja, ok, het verschil daarin weer zit dat er een spelelement in is. Had je zoiets bij EHV gewild? Welke familie valt het eerst af?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon standaard eens per week.
Ik kijk niks vooruit.
nee hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, ok, het verschil daarin weer zit dat er een spelelement in is. Had je zoiets bij EHV gewild? Welke familie valt het eerst af?
Te triest voor woorden idd, pa vond het een keer mooi weer en het werk anders dus we gaan verhuizen, uiteindelijk is pa volgens mij nadat hij iedereen meegesleurd heeft nog met hetzelfde bezig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is t ook, het is alleen maar omdat van het zo wil.
Er wordt 0 rekening gehouden met hun kinderen. En ze zijn totaal niet voorbereid idd
Aaaaargggh, ja dat! Leek totaal ingefluisterd door de productie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:35 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vond het wel bijzonder dat Johan en Janneke voorafgaand aan de vliegreis moesten bespreken hoe ze kinderen zouden achterlaten in geval ze de vlucht niet zouden overleven![]()
Ik denk hetzelfde dus nee je bent niet slecht hahaquote:Op zondag 4 februari 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik slecht als ik zeg dat ik denk dat ze voor de aandacht emigreren
Ja... die man... ik kan er niet over uit. Kromme tenenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde dus nee je bent niet slecht haha
Johan vind zichzelf een kijkcijferkanon
Vooral de Jelies inderdaadquote:Op zondag 4 februari 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
😂quote:Op zondag 4 februari 2024 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... die man... ik kan er niet over uit. Kromme tenen
We kunnen ook samen slecht zijn
Toen Johan boodschappen ging doenquote:Op zondag 4 februari 2024 21:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wij kijken het nu terug, had altijd al een beetje het idee dat de Jellies wat wappie trekjes hebben. Iig toch Johan en Janneke die hem gewoon napraat.
De reden om weg te gaan is dus financieel en pa die naar een warm land wil. Beseffen ze wel dat alles daar vast goedkoper is (al is me dat nooit opgevallen tijdens onze vakanties in Spanje) maar dat daar de lonen wel flink lager liggen.
Denk dat Johan een beetje teveel in de wappie verhalen over dat het zo kut is in Nederland.
Nee hoor, alleen draait het om de aandacht van de heer des huizes. Janneke vind ik echt geen type om dat uit zichzelf te vinden. Johan heeft een vallei en blij.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |