Brabant is toch het mooist zo onder water.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:31 schreef DemonRage het volgende:
Weer nieuwe beelden van Brabant onder water:
Omroep Brabant - Brabant staat onder water: zo ziet dat er vanuit de lucht uit
Je schrijft Amsterdam verkeerdquote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Brabant is toch het mooist zo onder water.
Geneuzel. Auto starten, voor- en zijramen krabben en scheuren ermee.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:32 schreef Apotheose het volgende:
leuk en aardig, die vrieskou. Maar wel kut om die auto weer onder het ijs weg te plukken (ondanks vriesdekens).
Gewoon afdekken en niet krabben. Eventueel sproeien met van die zooi van de action. Ik dek het altijd aff. Krabben is k*t. En koudquote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:59 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Geneuzel. Auto starten, voor- en zijramen krabben en scheuren ermee.
Dat staat of valt wel een beetje met de afstand tussen je huis en werk, hè. Ik werkte eerst zo'n 43 km verderop, dat ga ik niet even fietsen 2x per dag.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:07 schreef Blik het volgende:
Gewoon op de fiets naar kantoor, veel beter. Gebruik de auto doordeweeks zo goed als nooit
Of een waterkoker met heet water op het raam gietenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon afdekken en niet krabben. Eventueel sproeien met van die zooi van de action. Ik dek het altijd aff. Krabben is k*t. En koud
Logisch toch.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:35 schreef StateOfMind het volgende:
Toch altijd weer () een mooie combo, Nederlanders en weer
![]()
Loopt iedereen weken of maanden (terecht) te klagen over de regen, komt er eindelijk (kortstondig 😱) een eind aan, is het weer niet goed
Don't jinx it!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Het heeft nog niet geregend vandaag, het weer is echt van slag.
Uiteraard wel weer grijs. De zon dit jaar nog vrijwel niet gezien.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:31 schreef Kickinalfa het volgende:
Het heeft nog niet geregend vandaag, het weer is echt van slag.
t/m donderdag. Daarna onzeker, maar lijkt weer net niet weer te worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:26 schreef aloa het volgende:
De pluim is weer koud.
De controle mag uitkomen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |