Dit is niet echt toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:02 schreef dick_laurent het volgende:
Bij de NOS zijn ze de regen ook zat geloof ik
[ afbeelding ]
Van ringweg naar gracht 😱quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die linksboven is hier vlakbij. Dat is de N345. De nieuwe rondweg om Voorst. Inmiddels ook afgesloten.Die sloten stromen over i.c.m kwelwater
Dat hebben ze dus wel want 95% daar weet heel goed waar ze het over hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
Dus ze hebben geen goed weerwoord 😱
Zo goed als 0 mm neerslag! Dus ook geen sneeuw.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:03 schreef heywoodu het volgende:
Geniet0n met een grote G
[ afbeelding ]
Ik lees daar nooit. Zo onoverzichtelijke site.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Weerwoord is wel genieten hoor. Er is een leuke periode op komst en evengoed vechten ze elkaar de tent uit
Vind het wel wat hebben. Ze zijn erg eenkennig dus verandering van UI gaan ze echt niet aan beginnen. Zitten wel veel mensen op met kennis van zaken.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik lees daar nooit. Zo onoverzichtelijke site.
HET IS NIETS EN HET WORDT NIETS. #chagerijnigbinnenzitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Weerwoord is wel genieten hoor. Er is een leuke periode op komst en evengoed vechten ze elkaar de tent uit
Ik heb het ooit eens geprobeerd door heel genuanceerd te vertellen dat het misschien niet zo'n goed idee is om constant te zoeken naar "winter" in kaartjes die richting de 10 dagen vooruit gaan, om vervolgens teleurgesteld te zijn als dat niet uit komt. Ik was natuurlijk een pessimist en een sfeerverpesterquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:39 schreef Schwein het volgende:
[..]
HET IS NIETS EN HET WORDT NIETS. #chagerijnigbinnenzitten.
Af en toe de lui idd. Wat een zuurpruimen.
Ik vind dat er best een leuke periode aankomt. In de nacht vriezen, overdag een graad of 3.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens geprobeerd door heel genuanceerd te vertellen dat het misschien niet zo'n goed idee is om constant te zoeken naar "winter" in kaartjes die richting de 10 dagen vooruit gaan, om vervolgens teleurgesteld te zijn als dat niet uit komt. Ik was natuurlijk een pessimist en een sfeerverpester
Ze maken elkaar helemaal gek daar. Compleet onrealistische verwachtingen, zeker met het opwarmende klimaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |