Deze manquote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Gewoon heet water op de ruit gieten -> ruit kapot -> nooit meer krabben.
Een ouderwetse racebril is dan wel aan te raden
[ afbeelding ]
Ik heb een keer die krabber op een haar na in m'n oog gekregen, kutijs won die ronde.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon afdekken en niet krabben. Eventueel sproeien met van die zooi van de action. Ik dek het altijd aff. Krabben is k*t. En koud
een kat die niet kan krabben?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een keer die krabber op een haar na in m'n oog gekregen, kutijs won die ronde.
Hier de hele dag grijs en sneeuw. Echt gewoon 5/6 uur sneeuw achter elkaar... er was droog weer beloofd, stom gedoequote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:56 schreef dick_laurent het volgende:
Echt mijn favo weer vandaag. Schone droge wind uit het noorden dus wel vrij fris, graadje of 16 icm een warme felle zon en kraakheldere luchten waarbij je tientallen kilometers ver kan kijken.
Hèt perfecte lenteweer
Genoeg mensen die heel blij worden van sneeuwquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hier de hele dag grijs en sneeuw. Echt gewoon 5/6 uur sneeuw achter elkaar... er was droog weer beloofd, stom gedoe![]()
Niet van die vieze natte sneeuw, er ligt geen milimeter...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Genoeg mensen die heel blij worden van sneeuw
Ruilen? Ik zit er al de hele dag op te wachten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hier de hele dag grijs en sneeuw. Echt gewoon 5/6 uur sneeuw achter elkaar... er was droog weer beloofd, stom gedoe![]()
Gewoon mist boven zee dus?quote:
Foeiquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:36 schreef StateOfMind het volgende:
verwarming op 20: check.
Ik ben klaar voor de kou
Echt he. Mensen die zich zó verheugen op de kou om vervolgens met de verwarming aan binnen te gaan zitten.quote:
kost handenvol met geldquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt he. Mensen die zich zó verheugen op de kou om vervolgens met de verwarming aan binnen te gaan zitten.
🤷🏻♂️
Jij telt alweer af naar kerst?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
De hele middag motsneeuw en nu blijft het ook liggen.
En dat in combinatie met de feestverlichting die nog in het dorp hangt.![]()
Ik heb hem op 21quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:12 schreef Donna het volgende:
Als het buiten koud is heb ik de verwarming echt niet op 20. Dan is het net een sauna als je buiten geweest bent.
Daar is dan ook zeker niks mis mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb hem op 21![]()
Maar goed, anders hou ik het echt niet uit van de pijn.
Ik woon in een huis met actieve ventilatie, dit is echt klotezooi wat de binnentemperatuur betreftquote:
Verheug me vooral op een aantal dagen zonquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt he. Mensen die zich zó verheugen op de kou om vervolgens met de verwarming aan binnen te gaan zitten.
🤷🏻♂️
Sneeuwquote:
Jij woont echt in een kuthuis he. Zomer te warm, winter te koud.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon in een huis met actieve ventilatie, dit is echt klotezooi wat de binnentemperatuur betreft
Prachtige dagen. Zon en vrieskouquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Verheug me vooral op een aantal dagen zon
Neh, geen zin in.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij woont echt in een kuthuis he. Zomer te warm, winter te koud.
Ga verhuizen aub
Same. Zo mooi!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sneeuwnog steeds valt het hier heel licht naar beneden terwijl boven mij gewoon heldere lucht is. Best apart om dat te zien trouwens.
Dus niks opbokken met die kou en geniet er even van
Doe er wat aan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh, geen zin in.
En slecht geïsoleerde huizen zijn per definitie te warm in de zomer en te koud in de winter
Ja zaaaalig een week met amper pijn van mijn reumaquote:
Ik heb juist bij kou en vocht veel last van mijn reumaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zaaaalig een week met amper pijn van mijn reuma![]()
![]()
ik ga altijd erg goed op vorst.
Ohh en tip: maandag vriezer ontdooien en schoonmaken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef DemonRage het volgende:
@:StateOfMind heb je al Jägermeister?
* DemonRage zit er op het moment van eentje te genieten, lekker uit zo'n bevroren glaasje.
Link?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:24 schreef Elan het volgende:
Las over een supergemaal dat de steden rond het IJsselmeer in de toekomst zou moeten beschermen tegen hoog water, maar was premium dus kon niet lezen hoe of wat. Weet iemand over welk (toekomstig) gemaal dat zou kunnen gaan?
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:24 schreef Elan het volgende:
Las over een supergemaal dat de steden rond het IJsselmeer in de toekomst zou moeten beschermen tegen hoog water, maar was premium dus kon niet lezen hoe of wat. Weet iemand over welk (toekomstig) gemaal dat zou kunnen gaan?
Here we goquote:Op zondag 7 januari 2024 00:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Link?
https://deafsluitdijk.nl/(...)p-extreem-hoogwater/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Ah je had al wat gevonden
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 41 (Inschrijven tot 6-10, 11:59)
Maandvoorspelling | September (Gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |