Prachtige dagen. Zon en vrieskouquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Verheug me vooral op een aantal dagen zon
Neh, geen zin in.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij woont echt in een kuthuis he. Zomer te warm, winter te koud.
Ga verhuizen aub
Same. Zo mooi!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sneeuwnog steeds valt het hier heel licht naar beneden terwijl boven mij gewoon heldere lucht is. Best apart om dat te zien trouwens.
Dus niks opbokken met die kou en geniet er even van
Doe er wat aan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh, geen zin in.
En slecht geïsoleerde huizen zijn per definitie te warm in de zomer en te koud in de winter
Ja zaaaalig een week met amper pijn van mijn reumaquote:
Ik heb juist bij kou en vocht veel last van mijn reumaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zaaaalig een week met amper pijn van mijn reuma![]()
![]()
ik ga altijd erg goed op vorst.
Ohh en tip: maandag vriezer ontdooien en schoonmaken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef DemonRage het volgende:
@:StateOfMind heb je al Jägermeister?
* DemonRage zit er op het moment van eentje te genieten, lekker uit zo'n bevroren glaasje.
Link?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:24 schreef Elan het volgende:
Las over een supergemaal dat de steden rond het IJsselmeer in de toekomst zou moeten beschermen tegen hoog water, maar was premium dus kon niet lezen hoe of wat. Weet iemand over welk (toekomstig) gemaal dat zou kunnen gaan?
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:24 schreef Elan het volgende:
Las over een supergemaal dat de steden rond het IJsselmeer in de toekomst zou moeten beschermen tegen hoog water, maar was premium dus kon niet lezen hoe of wat. Weet iemand over welk (toekomstig) gemaal dat zou kunnen gaan?
Here we goquote:Op zondag 7 januari 2024 00:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Link?
https://deafsluitdijk.nl/(...)p-extreem-hoogwater/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Ah je had al wat gevonden
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 41 (Inschrijven tot 6-10, 11:59)
Maandvoorspelling | September (Gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025
Ja vocht is the hell, vooral nu die regen steeds en wat dacht je van die broeierige zomers ..nog meer drama. Maar nu ff vorstquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb juist bij kou en vocht veel last van mijn reuma
Bij kou gelukkig stukken minder dan bij vocht.
Nou, kom maar in mijn vrieskist dan!quote:Op zondag 7 januari 2024 09:20 schreef Nattekat het volgende:
Nu is het grauw, grijs en koud ipv alleen grauw en grijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |