Correctquote:Op donderdag 4 januari 2024 15:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Gerwen
Price
Humphries
Aspinall
Littler
Cross
Wright
Michael Smith
Zoiets zal t wel worden?
Ik ben online.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Littler gaat een Kapsalon klappen in Rotterdam. @:fetx @:wereldgozer
Reeksen allen. @:heywoodu @:coco
Waarom is het slecht dat hij meedoet aan de PL? Vanwege drukke programma?quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op basis van z'n prestatie heeft hij er volledig recht op maar je kunt je nog afvragen of t slim is littler al op 16 jarige leeftijd in de pl te gooien. Maar de pdc weet ook dat dit tickets verkoopt.
Als 16-jarige voor t eerst op de tour, dat zal druk genoeg zijn met ook nog de grote toernooien waarvoor hij zich waarschijnlijk gaat plaatsen of al heeft geplaatst (GSOD). Er zijn spelers die een heel seizoen hebben kunnen weggooien vanwege t moordende schema vd PL. Dus de vraag is of je een 16 jarige die nog nooit een volledige tour heeft gelopen, dat moet aandoen. Maar zoals ik ook zei: op basis van prestaties totaal verdiend.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom is het slecht dat hij meedoet aan de PL? Vanwege drukke programma?
Wordt hij verplicht om mee te doen aan de PL?quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als 16-jarige voor t eerst op de tour, dat zal druk genoeg zijn met ook nog de grote toernooien waarvoor hij zich waarschijnlijk gaat plaatsen of al heeft geplaatst (GSOD). Er zijn spelers die een heel seizoen hebben kunnen weggooien vanwege t moordende schema vd PL. Dus de vraag is of je een 16 jarige die nog nooit een volledige tour heeft gelopen, dat moet aandoen. Maar zoals ik ook zei: op basis van prestaties totaal verdiend.
Nee, Suljovic heeft weleens een uitnodiging afgeslagen omdat ie dat vanuit Oostenrijk niet zag zitten. Maar dat ie bekend wordt gemaakt betekent sowieso dat ie de uitnodiging heeft geaccepteerdquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Wordt hij verplicht om mee te doen aan de PL?
Voor een Littler zal dit veel minder impact hebben. Die heeft geen werk, geen gezin en die deed nu al niets anders dan heel de week permanent darten bij de PDC/WDF/JDC/ADC/Modus. Als hij met die laatste vier kapt zal hij een stuk minder spelen dan hij deed.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als 16-jarige voor t eerst op de tour, dat zal druk genoeg zijn met ook nog de grote toernooien waarvoor hij zich waarschijnlijk gaat plaatsen of al heeft geplaatst (GSOD). Er zijn spelers die een heel seizoen hebben kunnen weggooien vanwege t moordende schema vd PL. Dus de vraag is of je een 16 jarige die nog nooit een volledige tour heeft gelopen, dat moet aandoen. Maar zoals ik ook zei: op basis van prestaties totaal verdiend.
Volgend jaar weer 88 gemiddeld op het WK.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:10 schreef DeeBee het volgende:
Littler gaat onverbiddelijk de Hearn gehaktmolen in, definitief einde tijdperk
Dat gaat helemaal niet gebeuren.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als 16-jarige voor t eerst op de tour,
Ik ook nadat ik er ben geweest.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Littler gaat een Kapsalon klappen in Rotterdam. @:fetx @:wereldgozer
Reeksen allen. @:heywoodu @:coco
Ik weet niet hoeveel hij moest reizen daarvoor maar dat zal nu wel stuk meer worden denk ik. Met PC's erbij en Euro Tour qualifiers en ET's zelf.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor een Littler zal dit veel minder impact hebben. Die heeft geen werk, geen gezin en die deed nu al niets anders dan heel de week permanent darten bij de PDC/WDF/JDC/ADC/Modus. Als hij met die laatste vier kapt zal hij een stuk minder spelen dan hij deed.
Het zal hoogstens de druk en verwachting zijn waar hij aan onderdoor zou kunnen gaan.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:41 schreef Pino112 het volgende:
Vorig jaar hadden we maar 220 posts, dan moet dat wel beter anders heeft reeksen geen zin.
Zo'n finaleavond na wekenlang spelen voor een ranking vond ik nog wel prima, de echte aids zit 'm in elke donderdag zo'n minitoernooitje...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:34 schreef DeeBee het volgende:
Wel een bizar sterke line-up.
Het format blijft verder vrij aids, vooral zo'n finaleavondje na wekenlang voor een ranking te spelen...
Ja, dat schijnt ook nog wel een dingetje te zijn voor Littler.quote:
quote:You can leave school on the last Friday in June if you'll be 16 by the end of the summer holidays.
You must then do one of the following until you're 18:
stay in full-time education, for example at a college
start an apprenticeship or traineeship
spend 20 hours or more a week working or volunteering, while in part-time education or training
prof darten = workingquote:Op vrijdag 5 januari 2024 09:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
spend 20 hours or more a week working or volunteering, while in part-time education or training
Goed idee!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom geen competitie format?
Er zijn 16 avonden. Als iedere speler 2 keer tegen elkaar speent kom je op 14 avonden uit.
En 1 avond de finale.
Tijdens WK ook alquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:51 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk zit holmaatje VDV alles weer goed te praten
Die conclusie trek je wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk dat Luke Humphries niet tevreden is.
Oh is dit ook weer begonnen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:34 schreef Kopiko het volgende:
Overigens:
Goed dat @:dr_flash vanavond niet meekeek. Hij zou zich kapot geërgerd hebben aan MVG.
In het interview voor de wedstrijd 'ik ga nu echt bij dit materiaal blijven, dit is een nieuwe start'quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wright opnieuw 83 gemiddeld? Jezus christus.
wordt komende jaren de angstgegner van hitlerquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:15 schreef Pino112 het volgende:
Smith
Mooi gebaar naar de fluiter. Nekkie eraf
quote:Hoewel Van Gerwen het voordeeltje had dat hij aan de laatste leg mocht beginnen, ging Littler er nog bijna met de overwinning vandoor. The Nuke liet echter twee matchdarts onbenut en die missers strafte Van Gerwen genadeloos af.
,,Had je iets anders verwacht dan?”, reageerde Van Gerwen na zijn gewonnen finale vol bravoure bij Viaplay. ,,Ik voelde mezelf comfortabel. Ik wil iedere wedstrijd winnen maar deze vijf punten voor de Premier League heb ik weer binnen. Nu wil ik heel graag naar huis, want ik heb morgen weer een zeer drukke dag.”
Want Van Gerwen maakt ook graag tijd voor de echt belangrijke dingen in het leven en gaat met het gezin op pad. ,,Ik ga nog een uurtje of zes, zeven naar huis rijden, dan ga ik een paar uurtjes slapen en daarna ga ik door naar Disney. En dat is nog eens vijf uur rijden.”
Iemand moet de Clown spelen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle eerlijkheid wat doet Wright in de PL?
Die gaat hopeloos laatste eindigen
Oh okee. Nou.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nergens, de Premjur Liek stikt er maar in!
Heb het gevoel dat Van Gerwen dit ga doorbreken. Al hoewel hij tegen Price moetquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
alweer 6-5. Diep in de nacht allen.
Zeer leuk potje, Wright weer een beetje terug op niveau.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
beiden 100 plus gemiddeld ofzo wat een wedstrijd
En nog steeds zonder punten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeer leuk potje, Wright weer een beetje terug op niveau.
Ja dat zie ik op Teletekst niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Helaas, had hem graag zien winnen. Littler begint bijdehand te worden.
Hij speelt idd weer een stuk beter ..quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeer leuk potje, Wright weer een beetje terug op niveau.
Je had rijk kunnen wordenquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat Van Gerwen dit ga doorbreken. Al hoewel hij tegen Price moet
Inderdaad boven de 75 gaan we niet meer komen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
theoretisch maximum is 77, dus 75 is al wel vrij strak.
Helemaal prima. Dat joch moet ook een keer op zijn bek gaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Littler is een kaarsje die langzaam aan het uitdoven is
klopt, maar vergeleken met een maand of 2 maanden geleden heeft hij toch al een pak van zijn pluimen verlorenquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
Helemaal prima. Dat joch moet ook een keer op zijn bek gaan.
Het zal, Aspinall doet me gewoon helemaal niets. Zijn demise zou absoluut niet erg zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch 98,74 en 123,57 scorend voor Het Hupje in de halve finale tegen Cross. @:wimderon
(dit krijg ik binnen via @:PremiumDartsData dat geheel terzijde)
Heel leuk voor hem, en hij verdiende het ook echt. Cross was ook zeer sterk gisteren. Vooral kwart en halve. Zal de stand er eens bij pakken. Zit volgens mij erg dicht bij elkaar (?). Alleen Wright zal wel enorm achter lopen, en Smith misschien. En Mike er nog wat bovenuit steken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
En zo staat de na 3 avonden puntloze Aspinall ineens op een playoffplek.
Dacht dat mongooltje zo ernstig geblesseerd was? Maar hij kan toch weer spelen. Nou dan valt het ook best mee, poepgezicht.quote:
Blessure mensen!!!!!!!!!!! Ja schijt,quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:01 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
https://www.sportbookies.(...)gblijven-ik-mis-niksquote:De reporter van Viaplay was drie weken niet aanwezig en in die drie weken won Van Gerwen drie keer. Vervolgens grapt Van Gerwen: 'Gewoon lekker wegblijven, ik mis niks.'
Hij baalt er van dat ‘hij er uit ziet als een debiel’quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:30 schreef Zipportal het volgende:
Van Gerwen baalt niet van darts-betaalmuur: ‘Neem lekker een abonnementje!’
https://www.omroepbrabant(...)ker-een-abonnementje
Woeste Michael van Gerwen beschuldigt ViaPlay van amateurisme: 'Baal hier meer van dan van mijn spel'
https://sportnieuws.nl/da(...)2024030720095289128/
Een tweeluik. @:maxi-mus @:rambodirk @:de_boswachter @:powerloungen
Morgen begint Open België. Hopelijk weer snel met de kwade kop achter de laptop.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij baalt er van dat ‘hij er uit ziet als een debiel’
Goh
Mensen die juichen voor dat wezen moeten ze in een gesticht smijten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:30 schreef Zipportal het volgende:
Van Gerwen baalt niet van darts-betaalmuur: ‘Neem lekker een abonnementje!’
https://www.omroepbrabant(...)ker-een-abonnementje
Woeste Michael van Gerwen beschuldigt ViaPlay van amateurisme: 'Baal hier meer van dan van mijn spel'
https://sportnieuws.nl/da(...)2024030720095289128/
Een tweeluik. @:maxi-mus @:rambodirk @:de_boswachter @:powerloungen
Heeft Dutroux een wildcard?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen begint Open België. Hopelijk weer snel met de kwade kop achter de laptop.
9e mis?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:33 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LittlerGOAT. @:coco 11-darter. 9e mis voor een 9-darter.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja dit was ook nog gisteren.
PIEDURAJT heeft punten![]()
Dat was het
Mijn abo loopt morgen af, 'vriend'. Regel maar even een nieuwe. Blijven doneren.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Geen tag gekregen van oud vriend @:zipportal
Hup Price
JaaaAAAAAAaaa
Je hebt een FOK!basic account dat nog loopt tot zaterdag 23 maart 2024 21:04.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn abo loopt morgen af, 'vriend'. Regel maar even een nieuwe. Blijven doneren.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld is klaar met Littler.
https://dartsnieuws.com/p(...)had-met-luke-littler
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld is klaar met Littler.
https://dartsnieuws.com/p(...)had-met-luke-littler
Valt op mannen, die interesseert dat nietquote:Op donderdag 11 april 2024 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Kleerhont laat zijn gezin liever in de steek. @:de_boswachter
Smerige Stalinist zonder kloten die dwaasquote:Op donderdag 11 april 2024 20:00 schreef Zipportal het volgende:
Bakstenen op Bart Nolles. @:powerloungen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |