Het is ook onzin, maar het imago bestaat wel en wordt redelijk breed gedragen. Je ziet het op het forum ook terug.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:09 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat het oneindig kan volhouden lijkt mij echt onzin. Die 140 miljoen (waarschijnlijk minder) is natuurlijk een belachelijke kleine populatie ten opzichte van het totale grondgebied. Of zijn ze van plan zo ver te gaan dat ze geen capaciteit/resources hebben om al dat grond te kunnen beschermen en ontwikkelen?
Het zijn net die immortals uit de film 300 (https://en.wikipedia.org/wiki/Immortals_(Achaemenid_Empire))quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die meat assaults "werken" in de zin dat mensen het idee hebben dat Rusland dit oneindig vol kan houden en dat het dus nutteloos is om te verzetten.
Probleem is wel dat Rusland het lang vol kan houden..
Het is inderdaad het imago ja. De grote onoverwinnelijke Russische beer ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is ook onzin, maar het imago bestaat wel en wordt redelijk breed gedragen. Je ziet het op het forum ook terug.
Oja, ik zie nu dat Delenhill het gepost heeft. Het was wel erg veel nieuws vandaag, ik loop achterquote:
Ik zag ergens iemand die de winst aan grondgebied gecorreleerd had aan rus verliezen, en dan extrapoleren hoeveel meat pieces er nodig zijn om heel oekraine te veroveren. Kwam neer op 8 miljard pieces of meat.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:09 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat het oneindig kan volhouden lijkt mij echt onzin. Die 140 miljoen (waarschijnlijk minder) is natuurlijk een belachelijke kleine populatie ten opzichte van het totale grondgebied. Of zijn ze van plan zo ver te gaan dat ze geen capaciteit/resources hebben om al dat grond te kunnen beschermen en ontwikkelen?
Een korte blik op Warspotting leert dat het absoluut zinloos en kansloos is om ook maar de Donbass te veroveren.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zag ergens iemand die de winst aan grondgebied gecorreleerd had aan rus verliezen, en dan extrapoleren hoeveel meat pieces er nodig zijn om heel oekraine te veroveren. Kwam neer op 8 miljard pieces of meat.
Dit zegt natuurlijk niet zo heel veel. Dit kan je over nederland ook makenquote:
Vorig jaar:quote:
Er komen her en der ook berichten langs van verwarming die het niet doet, in bv complete wijken van moskou.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vorig jaar:
Russian state TV host claims Ukraine's allies are reduced to eating squirrels because they are spending all their money on military aid
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
![]()
Ze zitten zonder electriciteit en water, dat betekent niet dat de verwarming niet werkt.quote:Op donderdag 4 januari 2024 11:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En vorig jaar hadden ze nog een campagne waarin ze Europa uitlachten, omdat wij in de kou zouden komen te zitten en eekhoorns en hamsters zouden moeten eten
Mooi spul, dat karma
Sinkivka is bij Kupiansk inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:55 schreef oheng het volgende:
Zijn dit nou nieuwe beelden van de strijd bij SynKyvka (Kupiansk)? Ik weet het niet meer.
Lekker een mijnenveld inruiden terwijl je wordt bestookt met FPV drones, in een autocannon (?) kruisvuur. Oh, en ook nog clustermunitie....
Oh en er is ook een russische vrouw gevonden in 1 van de meat assaults. Ik doe ff geen linkje.
Ja, grote installaties die complete delen van steden bedienen, werken niet zonder stroom. In praktijk moet het hete water rondgepompt worden.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze zitten zonder electriciteit en water, dat betekent niet dat de verwarming niet werkt.
India kan momenteel goedkopere olie uit Irak halen, dat is alles. De olieprijzen zijn in de breedte ook fors gedaald, dat heeft niks met sancties of betaalproblematiek van doen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:19 schreef oheng het volgende:
[..]
Een korte blik op Warspotting leert dat het absoluut zinloos en kansloos is om ook maar de Donbass te veroveren.
Deze oorlog wordt, zoals de meeste oorlogen, beslist op economisch, moreel, of politiek gebied. Of een black swan event.
edit:
SaNcTiEs WeRkEn NiEt
Dat ligt er maar net aan wat voor verwarming je het over hebt. Als ik geen water heb dan doet mijn verwarming toch echt niks hoorquote:Op donderdag 4 januari 2024 17:40 schreef BlaZ het volgende:
Ze zitten zonder electriciteit en water, dat betekent niet dat de verwarming niet werkt.
En mijn cv ketel heeft toch ook wel graag stroomquote:Op donderdag 4 januari 2024 17:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat voor verwarming je het over hebt. Als ik geen water heb dan doet mijn verwarming toch echt niks hoor
Daarnaast werkt de verwarming daar veelal in de vorm van blokverwarming per appartementencomplex, daar heb je echt stroom bij nodig om het te laten werken.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat voor verwarming je het over hebt. Als ik geen water heb dan doet mijn verwarming toch echt niks hoor
Dat is wel erg naïef, het is toch al lang duidelijk dat dergelijke onderdelen gewoon via alle landen tussen Turkije en China inclusief voorgenoemden zelf ingevoerd kan worden.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:53 schreef ExTec het volgende:
Weer een bericht wat duid op het actuele voorraad niveau van rus raketten.
[ twitter ]
Ja, dan zet je toch gewoon een noodaggregaat aan.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:59 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Daarnaast werkt de verwarming daar veelal in de vorm van blokverwarming per appartementencomplex, daar heb je echt stroom bij nodig om het te laten werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |