quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AH…quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
Hij is gewoon gay
En wilde graag op tv komen
Misselijke vent. Ze mag blij zijn dat ze van die gek af is. Rennen meid, nu het nog kan.quote:
Vooral dat laatste, even die meid voor minder uitmaken. Pisflikkerquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:16 schreef DKUp het volgende:
Wat lulde haai nou allemaal
Ik ga niet voor bullshit
Ik heb hele belangrijke vrienden verloren (24 jaar)
Ik ga niet voor minder
Kan ze jouw richting op rennen!quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Misselijke vent. Ze mag blij zijn dat ze van die gek af is. Rennen meid, nu het nog kan.
Nou van mij mag ze. ontvang haar met open armen. Prachtvrouwquote:
Hoe heette ze ook alweerquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat Gibson een dm'ettje eraan wagen?
Lizzy?quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe heette ze ook alweerPotdomme, wat een faal. Maar effe FD mailen
quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Yes inmiddels haar Insta gezien, eerst maar 's even volgen
https://www.bnnvara.nl/firstdates/date-een-daterquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe heette ze ook alweerPotdomme, wat een faal. Maar effe FD mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |