quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AH…quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
Hij is gewoon gay
En wilde graag op tv komen
Misselijke vent. Ze mag blij zijn dat ze van die gek af is. Rennen meid, nu het nog kan.quote:
Vooral dat laatste, even die meid voor minder uitmaken. Pisflikkerquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:16 schreef DKUp het volgende:
Wat lulde haai nou allemaal
Ik ga niet voor bullshit
Ik heb hele belangrijke vrienden verloren (24 jaar)
Ik ga niet voor minder
Kan ze jouw richting op rennen!quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Misselijke vent. Ze mag blij zijn dat ze van die gek af is. Rennen meid, nu het nog kan.
Nou van mij mag ze. ontvang haar met open armen. Prachtvrouwquote:
Hoe heette ze ook alweerquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat Gibson een dm'ettje eraan wagen?
Lizzy?quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe heette ze ook alweerPotdomme, wat een faal. Maar effe FD mailen
quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Yes inmiddels haar Insta gezien, eerst maar 's even volgen
https://www.bnnvara.nl/firstdates/date-een-daterquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe heette ze ook alweerPotdomme, wat een faal. Maar effe FD mailen
hoe vind je die zo snel?quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Fijne website, het lijken de dates zelf wel:quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/firstdates/date-een-dater
Ze heette Lizzy, 32 jaar
Nou we horen het wel als het iets geworden isquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hahah dit is inderdaad precies het einde van elke aflevering. 4x niks.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijne website, het lijken de dates zelf wel:
[ afbeelding ]
Ok, het is mij niet gelukt, ik kan maar beter geen stalker wordenquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heel makkelijk blijkbaar, kostte mij ook ongeveer een minuut om haar instagram te vinden.
Tja, das aan hem zelf he.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:25 schreef DKUp het volgende:
Haai haai
Hopelijk geen valse kasthomo, gadverdamme wat een asshole was dat zeg gisteren![]()
We moeten nog beginnen inderdaad jaquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tja, das aan hem zelf he.
Denk om je bloeddruk
Zij-instromer dus ik denk van wel jaquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ze is net met basisonderwijs begonnen of hoe moet ik het lezen.
Ohoh hopelijk is Nick aardiger!quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:25 schreef DKUp het volgende:
Haai haai
Hopelijk geen valse kasthomo, gadverdamme wat een asshole was dat zeg gisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |