quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AH…quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
Hij is gewoon gay
En wilde graag op tv komen
Misselijke vent. Ze mag blij zijn dat ze van die gek af is. Rennen meid, nu het nog kan.quote:
Vooral dat laatste, even die meid voor minder uitmaken. Pisflikkerquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:16 schreef DKUp het volgende:
Wat lulde haai nou allemaal
Ik ga niet voor bullshit
Ik heb hele belangrijke vrienden verloren (24 jaar)
Ik ga niet voor minder
Kan ze jouw richting op rennen!quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Misselijke vent. Ze mag blij zijn dat ze van die gek af is. Rennen meid, nu het nog kan.
Nou van mij mag ze. ontvang haar met open armen. Prachtvrouwquote:
Hoe heette ze ook alweerquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat Gibson een dm'ettje eraan wagen?
Lizzy?quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe heette ze ook alweerPotdomme, wat een faal. Maar effe FD mailen
quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Yes inmiddels haar Insta gezien, eerst maar 's even volgen
https://www.bnnvara.nl/firstdates/date-een-daterquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hoe heette ze ook alweerPotdomme, wat een faal. Maar effe FD mailen
hoe vind je die zo snel?quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Fijne website, het lijken de dates zelf wel:quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/firstdates/date-een-dater
Ze heette Lizzy, 32 jaar
Nou we horen het wel als het iets geworden isquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hahah dit is inderdaad precies het einde van elke aflevering. 4x niks.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijne website, het lijken de dates zelf wel:
[ afbeelding ]
Ok, het is mij niet gelukt, ik kan maar beter geen stalker wordenquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heel makkelijk blijkbaar, kostte mij ook ongeveer een minuut om haar instagram te vinden.
Tja, das aan hem zelf he.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:25 schreef DKUp het volgende:
Haai haai
Hopelijk geen valse kasthomo, gadverdamme wat een asshole was dat zeg gisteren![]()
We moeten nog beginnen inderdaad jaquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tja, das aan hem zelf he.
Denk om je bloeddruk
Zij-instromer dus ik denk van wel jaquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ze is net met basisonderwijs begonnen of hoe moet ik het lezen.
Ohoh hopelijk is Nick aardiger!quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:25 schreef DKUp het volgende:
Haai haai
Hopelijk geen valse kasthomo, gadverdamme wat een asshole was dat zeg gisteren![]()
Dat denk ik wel. Gisteren was ook verschrikkelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
Zouden ze dit nu met opzet doen voor een beetje ophef
als je dat aantrekkelijk vindt moet je eens op haar insta kijkenquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
Dat was te zien met haar postuur en armen
Dit moet interactief zijnquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom zitten ze niet gwn op de kruk
Nee hoeft nietquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je dat aantrekkelijk vindt moet je eens op haar insta kijken
Dat lijkt mij toch wel als vrouwquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh jee, deze verpleegkundige, daar droog je toch spontaan van op.
@leolinedancequote:Op donderdag 4 januari 2024 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vind het raar als je alleen als man gaat dansen
Je mag altijd voor de 2e x aan FD meedoenquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
Best lullig voor dit juffie. Al geen best dateleven en dan wordt ze hiermee opgezadeld
Of misschien mag ze een oproepje plaatsen, ik gun haar wel een leuke matchquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je mag altijd voor de 2e x aan FD meedoen
Ja, met iemand die haar zusje kan zijn geloof ik, volgens het voorstukjequote:Op donderdag 4 januari 2024 19:53 schreef DKUp het volgende:
Date 5 Rosalie
Prosoperator
We gaan voetballen
Beetje hetzelfde haar en type inderdaadquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, met iemand die haar zusje kan zijn geloof ik
O, wil ik ook wel een keer doen hoorquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Zij mag mijn hond ook wel uitlaten
Zijn allemaal vroeg na elkaarquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:59 schreef DKUp het volgende:
Normaal zouden we een 20 uur date krijgen
Had je een datequote:Op donderdag 4 januari 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een paar maanden geleden voor het eerst in 15 jaar naar de bioscoop geweest. Heb niet zoveel met films of bioscopen.
#durftevertellenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een paar maanden geleden voor het eerst in 15 jaar naar de bioscoop geweest. Heb niet zoveel met films of bioscopen.
Bij Pathe thuis kan je veel voor voordelig kijken en je hebt natuurlijk altijd nog HBO, Netflix, Videoland etc.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dat niet, gewoon met een vriendin. Zou ook een slecht date idee zijn imo, want hoe ga je met elkaar praten?quote:
Ik kijk thuis eigenlijk ook nooit series of films. Heb wel Netflix en prime, maar die betaal ik vooral voor anderenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bij Pathe thuis kan je veel voor voordelig kijken en je hebt natuurlijk altijd nog HBO, Netflix, Videoland etc.
Kzou het heel leuk vinden als je het ook voor mij zou doenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kijk thuis eigenlijk ook nooit series of films. Heb wel Netflix en prime, maar die betaal ik vooral voor anderen![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kan het niet meer aan, ik ga er vandoor! Tot de volgende keer!
(Ok, eigenlijk heb ik vergadering, maar dat is geen ramp met deze uitzending)
Ik heb het maximum accountdelers al bereikt helaas.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kzou het heel leuk vinden als je het ook voor mij zou doen
Goed gezienquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Denk ik, na 1 seconde gezien te hebben.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit lijkt wel de OP in fragmentjes achter elkaar.
'Hoe spel je je naam?'quote:
Sorry als ik je beledigd hebquote:
Zak M&M's als toetje zekerquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als ik naar bios ga eet ik niet alleen popcorn
quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:19 schreef Masberum het volgende:
Ik had enige hoop bij die 2 dames.
Bij die gevulde vrouw in het zwart dacht ik, toen die man vroeg 'hoe zit het met je familie?' dat ze zou zeggen dat ze die opgegeten had
Haha nee hoorquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sorry als ik je beledigd heb![]()
Ik had het ook meer over op dansschool maar goed, ieder zijn ding
Bedankt voor deze samenvatting, hoef ik het niet meer terug te kijkenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:18 schreef DKUp het volgende:
Nee
Nee
Nee
Fijne avond en tot de volgende keer![]()
weet nog helemaal nietsquote:Op maandag 8 januari 2024 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Jeej, vanavond is er wel weer tijd voor de liefde!
@:cherrycoke weet je al wanneer jouw uitzending is? Datum in februari?
Niet per ongeluk al geweest?quote:
wie is Lizzyquote:Op maandag 8 januari 2024 19:26 schreef Gibson88 het volgende:
Hallootjes, haai haaitjes. Heb trouwens wat gekletst met Lizzy, nou ja paar berichtjes gewisseld, en dat was het
![]()
Dat meisje dat werd afgewezen door die valse nicht die zich voordeed als heteroquote:
Oooh, ja kan me eigenlijk niet voorstellen dat een vrouw zit te wachten op dm's van iemand die haar op tv heeft gezien. Of je moet echt 10/10 zijnquote:Op maandag 8 januari 2024 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat meisje dat werd afgewezen door die valse nicht die zich voordeed als hetero
Via First dates nummer geregeld?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat meisje dat werd afgewezen door die valse nicht die zich voordeed als hetero
Heeft ze je nog een compliment gegeven?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:26 schreef Gibson88 het volgende:
Hallootjes, haai haaitjes. Heb trouwens wat gekletst met Lizzy, nou ja paar berichtjes gewisseld, en dat was het
![]()
Tsja, 10/10 zal ik niet zijn maar leuk was het wel.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oooh, ja kan me eigenlijk niet voorstellen dat een vrouw zit te wachten op dm's van iemand die haar op tv heeft gezien. Of je moet echt 10/10 zijn
Ha nee, gewoon effe wat oppervlakkig gebabbel. Niks bijzonders. Ben niet het type hijger.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heeft ze je nog een compliment gegeven?
Nee gewoon via haar Insta, ze had zelf wat gepost over haar deelname en daar een reactie opgestuurd.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Via First dates nummer geregeld?
Smooth. Kudos dat je initiatief neemtquote:Op maandag 8 januari 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee gewoon via haar Insta, ze had zelf wat gepost over haar deelname en daar een reactie opgestuurd.
Ik denk ook niet dat je een hijger bent, maar omdat haar werk complimentenschrijfster wasquote:Op maandag 8 januari 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ha nee, gewoon effe wat oppervlakkig gebabbel. Niks bijzonders. Ben niet het type hijger.
Oh ja ze vond mijn compliment ook liefquote:Op maandag 8 januari 2024 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je een hijger bent, maar omdat haar werk complimentenschrijfster was
Naja, hij zit er toch vrijwillig denk ik. Misschien komt de date straks goed op gang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |