Ziggo mag geen glasvezel leveren omdat ze dan een te groot aandeel op de markt krijgen, toen Vodafone Thuis (die wel glasvezel leverde) en Ziggo samen gingen moest Vodafone de glasvezel afstoten en dat werd toen T-Mobile Thuis.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat gek. Bij mij aansluiting.nl moet je zowel Ziggo als KPN selecteren voor het aansluiten van glasvezel, waarbij het lijkt alsof Ziggo ook een aanbieder is.
Anyway, ik zet in op KPN en een ticket gecreëerd door Odido
Deze betweterquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Ziggo heeft nooit glasvezel geleverd en het is ook nooit zo verkocht.
Mooi die douche, past precies bij het raam. Jaloers op bad, dat komt bij ons pas in de toekomst (we moeten een draaicirkel in de badkamer hebben van 1.2 meter ivm regels rolstoeltoegang).quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:49 schreef Seven. het volgende:
Had ik al badkamerplaatjes gepost? Schilderen, lampjes en nog wat kleine zaken. En rekening gehouden met de kraan, het hendeltje is goed bereikbaar door de waskom naar links te zetten en de kraan dan op de rechterhoek van de waskom.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 14 januari 2024 11:39 schreef Seven. het volgende:
Sneak preview (bedankt voor alle stemmen!):
[ link | afbeelding ]
38 eiers.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi!
Hoeveel paaseieren kunnen er in verstopt worden?
Wat een hoop rare regels in Portugalquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:31 schreef Managarm het volgende:
[..]
Mooi die douche, past precies bij het raam. Jaloers op bad, dat komt bij ons pas in de toekomst (we moeten een draaicirkel in de badkamer hebben van 1.2 meter ivm regels rolstoeltoegang).
Ach, deze vind ik wel logisch. Rolstoeltoegankelijkheid is ronduit slecht overal, om het dan in nieuwbouw te verplichten is niet zo erg. Het is alleen in de badkamer en in de keuken, dus 1.2 meter tussen muur, kookeiland en kastjes.quote:Op zondag 14 januari 2024 12:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat een hoop rare regels in Portugal
Als het vriest moeten we beneden wel bijverwarmen. Er slaat enorm veel kou van de voordeur en meterkast dus daar heeft Six. wat isolatie bij gedrukt. En de erker is nog niet geïsoleerd, en de bijkeuken is ook een serieuze koudebrug. Verder is het boven wel gewoon aangenaam, al is het daar dan weer vochtig omdat de WTW buizen voor boven nog niet aangesloten zijn in de kruipruimte. Hopelijk zakt het water binnenkort.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
Fijn hoor, de rommelfase! Hoe is het nu wat comfort betreft in huis? Is het huis redelijk warm of snak je naar de nieuwe ramen en kozijnen?
Yes, ze ligt er as we speak te chillen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedoelde rommelen juist in positieve zin.Lampje ophangen, meubels installeren, heerlijk. En de slaapzolder ziet er ook fijn uit! Heeft de middelste er al geslapen?
Leuk effect geeft het, maar dat snoer, de autist in mij kan daar echt niet tegenquote:Op zondag 14 januari 2024 17:12 schreef Seven. het volgende:
Blij mee.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als ik de laatste factuur van de aannemer heb gehad, dan doe ik weer een update.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:22 schreef Puala het volgende:
Altijd lekker, van die dingen die t huis verder af maken![]()
En ik ben wel benieuwd, hoe gaat het met de begroting? Klopt t allemaal nog een beetje? Waar staan jullie nu qua uitgaven? Als je wilt delen uiteraard.
Hoort zoquote:Op zondag 14 januari 2024 19:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Leuk effect geeft het, maar dat snoer, de autist in mij kan daar echt niet tegen
Boeit me niet, ik zou het strak trekkenquote:
Ja, of strak, of helemaal los, maar zo met een bandje aan dat ijzerdraadje trek ik ook slecht, maar recht is denk ik nog mooier. Leidt veel minder af.quote:Op zondag 14 januari 2024 20:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Boeit me niet, ik zou het strak trekken
Ok, jij wintquote:Op zondag 14 januari 2024 21:03 schreef Leandra het volgende:
Grappig genoeg stoort mij dat helemaal niet, en ik ben wel zo'n autist dat ik een shirt met twee dezelfde wasknijpers (vorm en kleur) aan de waslijn hang
Of om een breinaald wikkelen zodat het daarna krult als een ouderwets telefoonsnoer.quote:Op zondag 14 januari 2024 20:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Boeit me niet, ik zou het strak trekken
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ook een halve autist en juist daarom moet je de snoeren zo laten. Het is een oefening in bescheidenheid: je kunt niet alles in de hand houden en dat hoeft ook niet. Elke avond als je in bed ligt en naar het plafond staart, word je daaraan herinnerd en zak je berustend weg in de wetenschap dat je levenspad niet recht loopt maar de kronkelpaden het glans geven. Slaap zacht!
Aanschouw 't lijden van de rechtesnoerenfascist.quote:
Kan niet zeggen dat ik ze misquote:Op maandag 15 januari 2024 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens een zwak gekregen voor verwarmingsbuizen. We stoppen die dingen tegenwoordig het liefst zoveel mogelijk weg, maar ik herinner me nog de eerste nachten met mijn lief in zijn oude huurwoning, het geklop van de buizen en hun hitte als je ertegenaan werd gedrukt omdat je bij elkaar wilde zijn ondanks dat het bed erg klein was.
De buizen hebben we allang niet meer en het eenpersoonsbed is vervangen door een ruim tweepersoonsexemplaar. Maar zijn we er gelukkiger op geworden? Neen!
Dit terzijde.
Maar de uitslag lijkt me vrij duidelijk. Straktrekken die hap!quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:28 schreef Seven. het volgende:
Bedankt voor de 3 stemmen op #teamsevenvooreeuwigenaltijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |