als de grotere clubs uit de kkd beter beleid zouden voeren zou excelsior gewoon spelen waar ze horen: kkdquote:Op maandag 8 januari 2024 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je? Verder niks tegen ze maar ik vind het wel het toonbeeld van de armoe waarin het NL voetbal zit.
Valt wel mee toch, zijn een vaste Eredivisie klant.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je? Verder niks tegen ze maar ik vind het wel het toonbeeld van de armoe waarin het NL voetbal zit.
Ado, Roda, Groningen , Willen II en eenmalig kampioen FC EIndhoven moeten terugkerenquote:Op maandag 8 januari 2024 15:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als de grotere clubs uit de kkd beter beleid zouden voeren zou excelsior gewoon spelen waar ze horen: kkd
Verder niet echt boeiend. Snap wel als ze hun poot stijfhouden in het fitz jim verhaal
Sparta.quote:
Ze voeren ook prima beleid verder maar een hoofdklasse entourage.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, zijn een vaste Eredivisie klant.
Spelen altijd aanvallend voetbal. Vind het wel een geinig clubje.
Sparta is voor boomers en feyenoord is troep.
Hij is ook voor FC Eindhoven dus je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Sparta.
Maar tegen wie heb ik het ook, zelfs als een stad maar twee BVO's heeft kies jij de verkeerde.
quote:Op maandag 8 januari 2024 15:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ado, Roda, Groningen , Willen II en eenmalig kampioen FC EIndhoven moeten terugkeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideale Eredivisie w.m.b.
quote:Op maandag 8 januari 2024 15:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]VeendamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideale Eredivisie w.m.b.![]()
HFC Haarlem was wel een mooie club. Jammer dat die failliet zijn gegaan/
Schitterend tenue dat rood/blauw van Haarlem.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veendam![]()
Kwam alleen nooit een hond.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veel wel ja en ook wel Feyenoord.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Terwijl in Haarlem meer dan 100k mensen wonen,..zullen wel allemaal ajacieden zijn.
zei zij. Serieus?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
wat sjaak zei zij ik al in juni
toen daar in 020 die mislinrat werd aangesteld
dat ze daar een een groot probleem mee zouden binnen hale
maar ik geniet er van want 020 zit in de penarie hahahaha
Beetje verkeerde duitser gaat in zuid Amerika wonen.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje verkeerde duitser gaat in zuid Amerika wonen.
Maar verder niet zo'n hele goeie ontwikkeling dat "die duitser hep het gedaan" omdat het afleidt van de werkelijke bestuurlijke problemen die die dit veroorzaakt hebben.
Er is nog steeds geen TD, ik vraag me dan ook af of het benoemen van Kroes als CEO wel zo'n goeie is terwijl hij eigenlijk beter past in het TD profiel, uiteindelijk is dat toch de belangrijkste positie bij een voetbalclub.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Verder eens hoor, is een stuk groter. Maar wordt aangepakt, resultaat kan alleen ff duren en is niet gegarandeerd natuurlijk.
Zou lekker voor Arnesen gaan als je toch iemand nodig hebt die de scouting opnieuw moet inrichten.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen TD, ik vraag me dan ook af of het benoemen van Kroes als CEO wel zo'n goeie is terwijl hij eigenlijk beter past in het TD profiel, uiteindelijk is dat toch de belangrijkste positie bij een voetbalclub.
Ik heb me gisteren ook weer zitten verbazen. Ook Sjek van Gelder beschermde Steijngod. Lag allemaal aan de spelers, arme Maurice kon er niks aan doen. Heeft Maurice iedereen gruwelijk lopen afzuigen, of wat?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje verkeerde duitser gaat in zuid Amerika wonen.
Maar verder niet zo'n hele goeie ontwikkeling dat "die duitser hep het gedaan" omdat het afleidt van de werkelijke bestuurlijke problemen die die dit veroorzaakt hebben.
Dat hebben ze net op de schop gegooid en coordineert die De Lang, dan heb je Beuker voor de lange termijn en opleiding maar puur een "transactie" TD is er nog niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou lekker voor Arnesen gaan als je toch iemand nodig hebt die de scouting opnieuw moet inrichten.
Daar is Beuker toch voor gehaald?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou lekker voor Arnesen gaan als je toch iemand nodig hebt die de scouting opnieuw moet inrichten.
Wat me vooral opvalt is dat de "voetballers" altijd beschermd worden, Overmars kan geen kwaad doen maar die heeft er organisatorisch ook een zooitje van gemaakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren ook weer zitten verbazen. Ook Sjek van Gelder beschermde Steijngod. Lag allemaal aan de spelers, arme Maurice kon er niks aan doen. Heeft Maurice iedereen gruwelijk lopen afzuigen, of wat?
En een nieuwe hoofd jeugdopleiding is er ook nog niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hebben ze net op de schop gegooid en coordineert die De Lang, dan heb je Beuker voor de lange termijn en opleiding maar puur een "transactie" TD is er nog niet.
Kale & Kokkie is wel vermakelijke satire als je toevallig in de juiste bui ervoor bent.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is dat de "voetballers" altijd beschermd worden, Overmars kan geen kwaad doen maar die heeft er organisatorisch ook een zooitje van gemaakt.
Dan heb we vd Sar die zichzelf schromelijk overschat heeft dat hij dacht dat Overmas klusje wel even over te kunnen pakken samen met Huntelaar en Hamstra, uiteindelijk wordt Hamstra geslachtofferd, wel de meeste ervaren van de 3.
Dan stelt vd Sar Mislintat aan en vertrekt zelf, hoe dan? Dat hij later getroffen wordt door een hersenbloeding is natuurlijk tragisch maar ook hij heeft er een puinhoop van gemaakt
Sjek en Sjaak zijn verder niet echt serieus te nemen, dat is niveau kale & kokkie.
Benieuwd hoeveel je ook aan de transfer zelf kwijt bent.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:16 schreef TheVulture het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-wil-stunten-met-jordan-henderson
Boem, ik vraag me af hoeveel salaris die wil gaan inleveren
Ook dat ja, hij zal ook qua transfersom niet goedkoop zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel je ook aan de transfer zelf kwijt bent.
Eerst maar zien dan geloven.
Je moet er van houden zullen we maar zeggen, ook toen er gewonnen werd vond ik het tenenkrommend slecht.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kale & Kokkie is wel vermakelijke satire als je toevallig in de juiste bui ervoor bent.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Helaas is VI ook op dat Yvonne niveau beland.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt uit The Sun of Daily Mail lijkt me dan. Wat een onzinbericht
Fabrizio.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee hoor komt uit de bus van Romano.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.volkskrant.nl/home/rkc-wil-weah~b1b13e19/quote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Weah in 96? toch wel van een andere orde dan Henderson in 24.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl/home/rkc-wil-weah~b1b13e19/
Het zou mooi zijn,quote:
Het was een sarcastische column over debiele transfergeruchten. Iedere keer als ik weer een compleet onnozel transfergerucht lees moet ik daaraan denken.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weah in 96? toch wel van een andere orde dan Henderson in 24.
quote:Daar kan de controleur zijn draai maar moeilijk vinden. Henderson zal flink moeten inleveren om naar Ajax te verkassen, aangezien hij bij Al-Ettifaq voor ongeveer 15 miljoen euro per jaar op de loonlijst staat.
Geniaals? Oerdoms!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:11 schreef StevenHyde het volgende:
Zou wel heel vreemd zijn mocht er nu ineens zo iets geniaals lukken. 10% kans ofzo.
Okquote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:24 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Geniaals? Oerdoms!
Een 33-jarige vent die totaal niet een Ajax-speler is. Is een type hard werken, soort James Milner.
Hier moet je echt geen transfersom aan gaan uitgeven, en al helemaal geen enorm salaris!
Iemand zonder restwaarde die een mega salaris heeft en het in de zandbak al niet kan bijbenen zou ineens de reddende engel zijn?quote:
Dan heb je Jordan Henderson nooit zien voetballen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:24 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Geniaals? Oerdoms!
Een 33-jarige vent die totaal niet een Ajax-speler is. Is een type hard werken, soort James Milner.
Hier moet je echt geen transfersom aan gaan uitgeven, en al helemaal geen enorm salaris!
Daar denken ze in de zandbak anders over.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan heb je Jordan Henderson nooit zien voetballen.
Een redder is hij zeker niet, maar mensen die denken dat Henderson een simpel werkertje is en totaal niet bij Ajax zou passen missen een gevoel voor verhoudingen in het internationale voetba (en hebben Liverpool tussen 2018-2020 nooit zien spelen).quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:06 schreef Montagui het volgende:
Henderson is al wel in zijn nadagen. Het laatste jaar bij Liverpool geen vast waarde meer. Wel iemand om 'erbij' te hebben, maar m.i. niet een 'redder'.
Je hebt het over 4 jaar geleden, toen hij met wereldtop om zich heen stond. Nu staat hij een een flutcompetitie en kan zich daar al niet onderscheiden. Daarbij is het gewoon al een oudere speler die op je begroting drukt en waar je niks meer voor terug krijgt. Als je in de zandbak al het verschil niet kan maken, waarom in de Eredivisie wel?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een redder is hij zeker niet, maar mensen die denken dat Henderson een simpel werkertje is en totaal niet bij Ajax zou passen missen een gevoel voor verhoudingen in het internationale voetba (en hebben Liverpool tussen 2018-2020 nooit zien spelen).
Dat Ajax hem niet moet halen omdat hij dat waarschijnlijk hoge salaris niet waard is, dat alle scherpte er wel vanaf is en dat hij nooit een soort Zidane is geweest ben ik het volkomen mee eens, maar iemand die Henderson een simpel werkertje noemt die niet bij Ajax thuis zou horen heeft niet gezien dat Wijnaldum een jaar of 5 geleden alle ballen bij Henderson moest inleveren.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je hebt het over 4 jaar geleden, toen hij met wereldtop om zich heen stond. Nu staat hij een een flutcompetitie en kan zich daar al niet onderscheiden. Daarbij is het gewoon al een oudere speler die op je begroting drukt en waar je niks meer voor terug krijgt. Als je in de zandbak al het verschil niet kan maken, waarom in de Eredivisie wel?
In juni 34, dan moet je jezelf afvragen of het wel een versterking is. En tja, als hij 15 miljoen salaris krijgt dan moet Ajax toch echt wel aan de hoge kant gaan zitten.
Ja dan hebben we het over 5 jaar geleden. Nu heeft hij in de zandbak maar een paar wedstrijden gespeeld. Dit is een ‘grote aankoop’ op basis van zijn spel in het verleden, maar denk jij dat hij de komende 3 jaar de jaar gaat trekken?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Ajax hem niet moet halen omdat hij dat waarschijnlijk hoge salaris niet waard is, dat alle scherpte er wel vanaf is en dat hij nooit een soort Zidane is geweest ben ik het volkomen mee eens, maar iemand die Henderson een simpel werkertje noemt die niet bij Ajax thuis zou horen heeft niet gezien dat Wijnaldum een jaar of 5 geleden alle ballen bij Henderson moest inleveren.
Zie de eerste twee regels van de post die je quote.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja dan hebben we het over 5 jaar geleden. Nu heeft hij in de zandbak maar een paar wedstrijden gespeeld. Dit is een ‘grote aankoop’ op basis van zijn spel in het verleden, maar denk jij dat hij de komende 3 jaar de jaar gaat trekken?
Altijd wel lastig inschatten bij dat soort spelers, tegenover elke terugkeer zoals een Cocu of Van Persie staan minstens zoveel Davids of Van Bommelverhalen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Ajax hem niet moet halen omdat hij dat waarschijnlijk hoge salaris niet waard is, dat alle scherpte er wel vanaf is en dat hij nooit een soort Zidane is geweest ben ik het volkomen mee eens, maar iemand die Henderson een simpel werkertje noemt die niet bij Ajax thuis zou horen heeft niet gezien dat Wijnaldum een jaar of 5 geleden alle ballen bij Henderson moest inleveren.
Of Bergwijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd wel lastig inschatten bij dat soort spelers, tegenover elke terugkeer zoals een Cocu of Van Persie staan minstens zoveel Davids of Van Bommelverhalen.
Heel wat meer. En de succesverhalen hebben doorgaans hun carričre niet al min of meer beëindigd door in de zandbak te gaan ballen en waren al clubiconen voor ze naar de Eredivisie terug kwamen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd wel lastig inschatten bij dat soort spelers, tegenover elke terugkeer zoals een Cocu of Van Persie staan minstens zoveel Davids of Van Bommelverhalen.
Mwah, die heeft genoeg kwaliteit maar is gewoon dom gescout.quote:
Die kwaliteiten heeft hij tot op heden nog niet laten zien. Voor 32 miljoen mag je minstens wat inzet verwachten. Maar nee, meneer loopt er als een uitgebluste 36 jarige bij. Hij zat ook niet voor niks op de bank in Engeland hč.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die heeft genoeg kwaliteit maar is gewoon dom gescout.
Einde tijdperk Antwerp FC.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, het geroep om Overmars zal nu ook over zijn.
Hij is wereldwijd geschorst.
Niet iedereen hoeft toch ook mee te kunnen in de Europese top. Het is gewoon een prima bruikbare speler als hij ruimte heeft. Daarom des te lachwekkender dat je er 30 miljoen op stukslaat met de spelopvatting die Ajax pretendeerde te hebben.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die kwaliteiten heeft hij tot op heden nog niet laten zien. Voor 32 miljoen mag je minstens wat inzet verwachten. Maar nee, meneer loopt er als een uitgebluste 36 jarige bij. Hij zat ook niet voor niks op de bank in Engeland hč.
Die kan echt niet mee in de Europese top hoor. Hij speelt ook in Oranje bij gebrek aan beter.
Dit. Het is een 100% speler die in de omschakeling wat kan. Daarmee heeft hij ook zijn transfer naar Engeland verdiend. In het PSV van toen deed hij het gewoon heel goed.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft toch ook mee te kunnen in de Europese top. Het is gewoon een prima bruikbare speler als hij ruimte heeft. Daarom des te lachwekkender dat je er 30 miljoen op stukslaat met de spelopvatting die Ajax pretendeerde te hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die heeft genoeg kwaliteit maar is gewoon dom gescout.
Zijn met Avila ook de absolute topspeler kwijtgeraakt!quote:
Het is nog steeds geen slechte speler en laat het inderdaad alleen zien wanneer hij ruimte krijgt. Was niet voor niets een prima invaller bij de Spurs.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft toch ook mee te kunnen in de Europese top. Het is gewoon een prima bruikbare speler als hij ruimte heeft. Daarom des te lachwekkender dat je er 30 miljoen op stukslaat met de spelopvatting die Ajax pretendeerde te hebben.
Dat kan natuurlijk nog makkelijk. Ze staan 4 punten achter de koploper en de punten gaan er volgens mij door de helft wanneer de tweede ronde begint.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn met Avila ook de absolute topspeler kwijtgeraakt!
Maar ze zijn wel wat spelers kwijtgeraakt afgelopen zomer + een dubbel programma met de CL. Zullen nog wal wat stijgen in deel 2 het seizoen, maar in de buurt van de titel komen ze vast niet nee
Punten gaan door de helft ja, maar ze staan er 16 achterquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nog makkelijk. Ze staan 4 punten achter de koploper en de punten gaan er volgens mij door de helft wanneer de tweede ronde begint.
Ah, ik keek nogal scheel inderdaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Punten gaan door de helft ja, maar ze staan er 16 achter
Ok, dan zetten we idd beter weer voetballer Taylor op die plek. Of beter nog laten we informeren naar Frenkie.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:24 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Geniaals? Oerdoms!
Was nog wel een uitloop van een Overmars transfer, die was er lang mee bezig, als je Tadic op links hebt sowieso onhandig om dan een zwaargewicht voor die positie te halen. Denk dat Overmars op dat moment ook wat teveel bezig was met NL topspelers.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt gedeeltelijk een punt maar ook hij krijgt meer dan genoeg kansen als hij eens 1/3de van zijn kansen zou scoren dan ging hij makkelijk naar een goal of 20 per seizoen en kraaide niemand er naar.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, zwaargewicht!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was nog wel een uitloop van een Overmars transfer, die was er lang mee bezig, als je Tadic op links hebt sowieso onhandig om dan een zwaargewicht voor die positie te halen. Denk dat Overmars op dat moment ook wat teveel bezig was met NL topspelers.
niet alleen de harde kern, verbaas me erover hoe simpel mensen erover denken. Hoor en lees het wel vaker, ook hier.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mokerdomme harde kern steunt Overmars. Ach.
Infantiele bende, schaamteloos. Hij is nog een Ajacied ja sure maar wil niet zeggen dat je elke Ajacied alles maar moet vergeven. Zeker niet Marc die niet eens serieus therapie wil volgen; "therapie is niets voor mij".
Ik vind het wel een zware straf/schorsing trouwens maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Infantiele bende, schaamteloos. Hij is nog een Ajacied ja sure maar wil niet zeggen dat je elke Ajacied alles maar moet vergeven. Zeker niet Marc die niet eens serieus therapie wil volgen; "therapie is niets voor mij".
quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt onhandig gedaan van vriend Edwin. Onder druk van het hele Voice verhaal en krantenartikel incoming. Maar goed, we weten niet wat er intern gebeurd is toen en welke info men toen had en hoe daar op gereageerd werd door de betrokkenen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een zware straf/schorsing trouwens maar dat is een ander verhaal.
Zelfs als je het oneens bent met dat ie weg moest is Overmars gewoon hoofdschuldige aan dit verval door allemaal dealtjes onder de tafel te sluiten en geen administratie bij te houden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |