Einde tijdperk Antwerp FC.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, het geroep om Overmars zal nu ook over zijn.
Hij is wereldwijd geschorst.
Niet iedereen hoeft toch ook mee te kunnen in de Europese top. Het is gewoon een prima bruikbare speler als hij ruimte heeft. Daarom des te lachwekkender dat je er 30 miljoen op stukslaat met de spelopvatting die Ajax pretendeerde te hebben.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die kwaliteiten heeft hij tot op heden nog niet laten zien. Voor 32 miljoen mag je minstens wat inzet verwachten. Maar nee, meneer loopt er als een uitgebluste 36 jarige bij. Hij zat ook niet voor niks op de bank in Engeland hè.
Die kan echt niet mee in de Europese top hoor. Hij speelt ook in Oranje bij gebrek aan beter.
Dit. Het is een 100% speler die in de omschakeling wat kan. Daarmee heeft hij ook zijn transfer naar Engeland verdiend. In het PSV van toen deed hij het gewoon heel goed.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft toch ook mee te kunnen in de Europese top. Het is gewoon een prima bruikbare speler als hij ruimte heeft. Daarom des te lachwekkender dat je er 30 miljoen op stukslaat met de spelopvatting die Ajax pretendeerde te hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, die heeft genoeg kwaliteit maar is gewoon dom gescout.
Zijn met Avila ook de absolute topspeler kwijtgeraakt!quote:
Het is nog steeds geen slechte speler en laat het inderdaad alleen zien wanneer hij ruimte krijgt. Was niet voor niets een prima invaller bij de Spurs.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft toch ook mee te kunnen in de Europese top. Het is gewoon een prima bruikbare speler als hij ruimte heeft. Daarom des te lachwekkender dat je er 30 miljoen op stukslaat met de spelopvatting die Ajax pretendeerde te hebben.
Dat kan natuurlijk nog makkelijk. Ze staan 4 punten achter de koploper en de punten gaan er volgens mij door de helft wanneer de tweede ronde begint.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn met Avila ook de absolute topspeler kwijtgeraakt!
Maar ze zijn wel wat spelers kwijtgeraakt afgelopen zomer + een dubbel programma met de CL. Zullen nog wal wat stijgen in deel 2 het seizoen, maar in de buurt van de titel komen ze vast niet nee
Punten gaan door de helft ja, maar ze staan er 16 achterquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nog makkelijk. Ze staan 4 punten achter de koploper en de punten gaan er volgens mij door de helft wanneer de tweede ronde begint.
Ah, ik keek nogal scheel inderdaad.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Punten gaan door de helft ja, maar ze staan er 16 achter
Ok, dan zetten we idd beter weer voetballer Taylor op die plek. Of beter nog laten we informeren naar Frenkie.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:24 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Geniaals? Oerdoms!
Een 33-jarige vent die totaal niet een Ajax-speler is. Is een type hard werken, soort James Milner.
Hier moet je echt geen transfersom aan gaan uitgeven, en al helemaal geen enorm salaris!
Was nog wel een uitloop van een Overmars transfer, die was er lang mee bezig, als je Tadic op links hebt sowieso onhandig om dan een zwaargewicht voor die positie te halen. Denk dat Overmars op dat moment ook wat teveel bezig was met NL topspelers.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt gedeeltelijk een punt maar ook hij krijgt meer dan genoeg kansen als hij eens 1/3de van zijn kansen zou scoren dan ging hij makkelijk naar een goal of 20 per seizoen en kraaide niemand er naar.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, zwaargewicht!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was nog wel een uitloop van een Overmars transfer, die was er lang mee bezig, als je Tadic op links hebt sowieso onhandig om dan een zwaargewicht voor die positie te halen. Denk dat Overmars op dat moment ook wat teveel bezig was met NL topspelers.
niet alleen de harde kern, verbaas me erover hoe simpel mensen erover denken. Hoor en lees het wel vaker, ook hier.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mokerdomme harde kern steunt Overmars. Ach.
Infantiele bende, schaamteloos. Hij is nog een Ajacied ja sure maar wil niet zeggen dat je elke Ajacied alles maar moet vergeven. Zeker niet Marc die niet eens serieus therapie wil volgen; "therapie is niets voor mij".
Ik vind het wel een zware straf/schorsing trouwens maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Infantiele bende, schaamteloos. Hij is nog een Ajacied ja sure maar wil niet zeggen dat je elke Ajacied alles maar moet vergeven. Zeker niet Marc die niet eens serieus therapie wil volgen; "therapie is niets voor mij".
quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt onhandig gedaan van vriend Edwin. Onder druk van het hele Voice verhaal en krantenartikel incoming. Maar goed, we weten niet wat er intern gebeurd is toen en welke info men toen had en hoe daar op gereageerd werd door de betrokkenen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een zware straf/schorsing trouwens maar dat is een ander verhaal.
Zelfs als je het oneens bent met dat ie weg moest is Overmars gewoon hoofdschuldige aan dit verval door allemaal dealtjes onder de tafel te sluiten en geen administratie bij te houden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |