Wat een slappe hap zegquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dry January eist zijn tol bij menigeen hier. Ik noem geen namen.
Mensen die in de kutste maand van het jaar geen druppel alcohol willen drinken vertrouw ik niet in het levenquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dry January eist zijn tol bij menigeen hier. Ik noem geen namen.
Maar ik doe helemaal niet aan Dry January.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja hebt gelijk. Ik zal een naam noemen: @:DombohetOlifantje1
Kun je nagaanquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik doe helemaal niet aan Dry January.
Waarom zou je inderdaad, je eet ook al als een groot zwijnquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik doe helemaal niet aan Dry January.
Geef me even om dit te verwerken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe dom je post dan is?
Ja best wel.
Oh, dat is raar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je inderdaad, je eet ook al als een groot zwijn
quote:Wat eten zwijnen?
Ze eten o.a. eikels, kastanjes, wortels en knollen, maar ook wormen, larven en soms staan er zelfs knaagdieren op het menu.
meestal wel hier, daarom ook bepaalde users hier een griep gewenst hopelijk dat we een warmere bad krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |