Maak vrienden met je wasmachine.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voer lekker je sportact op.
Dat is lekker.quote:
Hallo dan!quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Liever een sportact dan @:Nova als je voorname FOK!vriendje.
Ik heb dat echt nog nooit gegeten. Ik ga dat zeker een keer doen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb mosterdsoep gemaakt. Godverdomme lekker.
Het is bijzonder makkelijk dus dat moet zelfs jou lukken!quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit gegeten. Ik ga dat zeker een keer doen.
Misschien zelfs dit weekend al
Blik/zak open, in de pan, opwarmen, klaar is Kees?quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bijzonder makkelijk dus dat moet zelfs jou lukken!
De user genaamd 100% Tukker is trots op je. En nee hij is niet te taggen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:11 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ze waren 2+1 bij de AH. Zo'n actie laat ik niet schieten. Nu Djuvec en Ćevapčići maken.
Nee gewoon wat ui, bloem en boter in de pan (ik gooi er ook laurier bij en optioneel prei). Rouxtje maken, bouillon erbij flikkeren, zeven, mosterd erbij gooien, spekjes, eventueel wat kookroom. Half uurtje werk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blik/zak open, in de pan, opwarmen, klaar is Kees?
Voorname?quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Liever een sportact dan @:Nova als je voorname FOK!vriendje.
Oh toch echt gemaakt. Dacht dat het een Drizzt gemaakt was.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee gewoon wat ui, bloem en boter in de pan (ik gooi er ook laurier bij en optioneel prei). Rouxtje maken, bouillon erbij flikkeren, zeven, mosterd erbij gooien, spekjes, eventueel wat kookroom. Half uurtje werk.
Zo heet de kat van mijn vriendin ookquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/dtdedrE
Groetjes van Ollie.
Raar om te zeggen over je vriendin, maar oke.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo heet de kat van mijn vriendin ook
(Maar dat is een psychopaat)
Vind het ook niet leuk dat @Pharkus mij negeert naar dan hoef je niet zo naar te doenquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongelofelijke pauperFA met een kleine piemel hebben we eigenlijk.
DombohetOlifantje1 in GC / Test nu Nova, onze eigen chatbot #184 Oliebollen met mayoquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongelofelijke pauperFA met een kleine piemel hebben we eigenlijk.
Ga lekker ruzie maken op Twitter X johquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
DombohetOlifantje1 in GC / Test nu Nova, onze eigen chatbot #184 Oliebollen met mayo
Val me eens niet lastig met je eindeloze leegheid.
Dry January eist zijn tol bij menigeen hier. Ik noem geen namen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het 2024 sfeertje in dit topic erg tegenvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |