Dat doet niets af aan de 176 keer dat jij hem quote, idioot.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft mij 294 keer gequote, debiel.
Doe niet zo vreselijk domquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:48 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, laten we elkaar met rust laten. Het is bijna kerst.
Je vergiste je gewoon, slappe zak hooi.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan de 176 keer dat jij hem quote, idioot.
Morgen naar kantoorquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Zou @:GGMM vandaag mensen gelukkig nieuw jaar hebben moeten wensen?
Hij komt wat kribbig over.
Ik net nog de fysio, de horrorquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Zou @:GGMM vandaag mensen gelukkig nieuw jaar hebben moeten wensen?
Hij komt wat kribbig over.
Dan krijg je van die gasten 'OH MAAR HET MAG NOG WEL HOOR1!!!'quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen naar kantoor![]()
Hopelijk valt het mee, het is inmiddels dan al 4 januari.
Ik hoef maandag pas gelukkig.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen naar kantoor![]()
Hopelijk valt het mee, het is inmiddels dan al 4 januari.
Alweer nieuwe baan?quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik hoef maandag pas gelukkig.
Wel nieuwe baan dus alsnog veel handjes geven denk ik.
Succes maatquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, niet alweer, ik begin dan pas.
Bedankt.
Succes makker. (vanmorgen 3x10 45 OHPquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt.
Lekker. Ik doe hem vanmiddag weer.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Succes makker. (vanmorgen 3x10 45 OHP)
Hoeveel werkgevers heb jij gehad in je leven?quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb even geteld, tien.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel werkgevers heb jij gehad in je leven?
3 in het buitenland toen ik 18-21 wasquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel werkgevers heb jij gehad in je leven?
Zozo. Van de Mac naar de Burger King.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb even geteld, tien.
inclusief m'n krantenlopen, McDonalds en Burger King
(ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik vind mezelf een stuk interessanter dan oriente)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |