quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Khalid Kasem gaf omkoping toe aan Peter R. de Vries, presentator legt werk neer
In een opgenomen gesprek met Peter R. de Vries uit 2019 erkent presentator en oud-advocaat Khalid Kasem dat hij een ambtenaar heeft omgekocht, met als doel een cliënt eerder vrij te krijgen. Kasem ontkent: ,,Laat duidelijk zijn dat ik mij nooit schuldig heb gemaakt aan ambtelijke omkoping.” Kasem heeft zijn werkzaamheden bij BNNVara voorlopig neergelegd.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-werk-neer~a89d99ac/
![]()
![]()
Nu gaat Johan los
quote:Vrijdagavond staat er weer een nieuwe uitzending van De Oranjewinter op het programma. Jort Kelder, Catherine Keyl, Heleen van Royen, snackexpert Eke Bosman en Rutger Castricum schuiven aan bij presentatrice Hélène Hendriks.
Hij regelt de tafel.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft Genee overwicht dan? Zonder Derksen steelt hij weinig voor en heeft nog geen 10% van de uitstraling van bv Pauw en v. Niieuwkerk.
Oranjewinter kijkt lekker weg. Niet heel erg spannend maar wel verfrissender dan VI Vandaag, dat trucje hebben we nu wel gezien.
Catherine zelf ook niet denk ik.quote:
Hier zit geen René aan tafel die er hard om gaat lachen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:54 schreef RipCity het volgende:
Grappige filmpjes moet heleen maar aan zich voorbij laten gaan
Ik sluit het niet uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:04 schreef Specularium het volgende:
Het lijkt alsof Heleen van Royen al 2 flessen wijn op heeft.
Hadden ze alleen pas bij VI moeten laten zienquote:
Klopt, maar wss wordt hij nog wel 100x herhaaldquote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hadden ze alleen pas bij VI moeten laten zien
100%quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Klopt, maar wss wordt hij nog wel 100x herhaald
Daar is VI ook goed in. Herhalen van domme filmpjes. Daar wordt echt over nagedacht door regie.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Klopt, maar wss wordt hij nog wel 100x herhaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |