Is de weekgast.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:41 schreef Dutch_view het volgende:
Alweer Kutger? Werkt die gozer nu bij Powned of bij SBS6?
Dat is het ja, met die ronde tafel.quote:
Hélène is de koningin van de bruggetjesquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
Jeetje wat een overgang van onderwerp
Sow koekoekquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na De Braboneger weer een negerin in de zaal. Pure aids gasten.
Talentloze meid, zo simpel is het. Maar ze zal wel iets uitstralen wat het goed doet bij de SBS kijker. Geen idee wat.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:28 schreef APK het volgende:
Ik vond Hendriks gisteren een beetje ongemakkelijk, alsof ze aangesproken was dat het niet genoeg op de reguliere uitzendingen van Vandaag Inside leek. Ze kapte vrij veel af als het even een andere kant op ging.
Afgelopen zomer vond ik het vermakelijk, met Jeroen Pauw bijvoorbeeld.
Nu valt het een beetje tegen en had ik er meer van verwacht.
Toen ze 2x per week op tv het voornamelijk over voetbal hadden en af en toe eens een zijstraatje naar de politiek of showbusiness maakten was het best leuk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Had jij dan toch meer voetbal gewild nu? Of zie je het al gewoon als matig praatprogramma met zo nu en dan iets voetbal en het ordinaire? "Koekkoek" zeggen tegen een camera onder de bar.....
Vind jij.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 00:44 schreef Harvest89 het volgende:
Talentloze meid, zo simpel is het. Maar ze zal wel iets uitstralen wat het goed doet bij de SBS kijker. Geen idee wat.
Met die talkshows is ze wel duidelijk gewoon iets aan het doen, wat ze niet goed kan. Vaak pijnlijk om aan te zien.
Oude Jan Mulder?quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je Ziggo hebt zit het gewoon in het pakket. Op ZiggoSport te zien. Ja, serieus met af een toe een kwinkslag. Jan Mulder zit er soms ook, z'n zoon iets vaker. Ook Watereus en Boularouz en van der Vaart. Vooral geniet ik van Marco.
Hier hetzelfde gevoel. Wel triest dat het zo'n groot publiek trekt die hen serieus nemen. Juichen!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 00:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Toen ze 2x per week op tv het voornamelijk over voetbal hadden en af en toe eens een zijstraatje naar de politiek of showbusiness maakten was het best leuk.
Was een topshow. Nu zijn ze gewoon een parodie van zichzelf geworden.
Ik erger me trouwens meer aan Gijp dan aan Derksen. Wat een klein kind is dat zeg.
Geef even tijd.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:28 schreef APK het volgende:
Ik vond Hendriks gisteren een beetje ongemakkelijk, alsof ze aangesproken was dat het niet genoeg op de reguliere uitzendingen van Vandaag Inside leek. Ze kapte vrij veel af als het even een andere kant op ging.
Toen ze had over het aantal scheten die een mens laat? Sterk. Tegenover Pauw en de tafel.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:28 schreef APK het volgende:
Niemand meer met een beetje verstand wil ook aan die tafel zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:03 schreef henkklaas1994 het volgende:
De gasten vind ik wel echt van bijzonder laag niveau. Wie zit er nou op Pieter, Raymond Mens, Liesbeth, Ben vd burg, Romy en bijvoorbeeld Merel Ek te wachten? Niemand!
Rutger zegt nog wel eens leuke dingen die wij allemaal wel denken haha
O.a. Eus verbaasd mij.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niemand meer met een beetje verstand wil ook aan die tafel zitten.
Je wordt of in de zeik gezet, of onverwachts aangevallen.
Heeft Genee overwicht dan? Zonder Derksen stelt hij weinig voor en heeft nog geen 10% van de uitstraling van bv Pauw en v. Niieuwkerk.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:15 schreef Jaroon het volgende:
Maar zij zit daar in dezelfde setting maar heeft de ervaring en overwicht van Genee niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |