SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
leef nog hoor, ff dagje rustig aan gedaan.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:37 schreef devzero het volgende:
Is @:kree alweer gesignaleerd? Of is hij ontvoerd door een knappe Katwijkse die hem nu in haar kolenschuurtje heeft vastgebonden?Do what you love, love what you do!![]()
hebben je frikandellen al een nieuwjaarsduik gekregen in het vet?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:36 schreef Harrie het volgende:
koekjes of chocolaatjeswat zoek je HC ?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Eten..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:36 schreef Harrie het volgende:
koekjes of chocolaatjeswat zoek je HC ?
Twijfel tussen kip pilav en koekjesTrust nobody![]()
kip pilavquote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eten..
Twijfel tussen kip pilav en koekjesUw ADH vitamine Worst
Nee de borrelvijver is nog is nog niet aan geweest hierquote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hebben je frikandellen al een nieuwjaarsduik gekregen in het vet?![]()
![]()
Nee joh, maar ben ff niet op fok geweest, had nog ff wat uitzoekwerk want moet woensdag weer werken, dus dat gedaan zo min mogelijk trouwens omdat toch niet betaald.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je 36 uur lang geslapen of zo?
Maar het is altijd wel een goed idee om beetje op de hoogte te zijn ipv dat ik dat woensdagmorgen moet gaan uitvinden in de vroege ochtend.Do what you love, love what you do!![]()
heb vandaag wel een balansdag na die feestdagenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee de borrelvijver is nog is nog niet aan geweest hier
Uw ADH vitamine Worst
nou ik moet ook er even van bijkomen hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb vandaag wel een balansdag na die feestdagen
Zie nu al op weer tegen die eerste dag dan weer werken enzo, tis toch altijd kut.
Maar vind mijn werk leuk, dus na een dagje of 2 dan ben ik wel weer in dat ritme
Do what you love, love what you do!![]()
mooiquote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik moet ook er even van bijkomen hoor
Zie nu al op weer tegen die eerste dag dan weer werken enzo, tis toch altijd kut.
Maar vind mijn werk leuk, dus na een dagje of 2 dan ben ik wel weer in dat ritmeUw ADH vitamine Worst
ja dat vroeg ik me ook even af, hoewel ik wel een idee hebquote:
en als ik zo de buienradar zie stopt gaat er nog veeeeeel meer vallen ook morgen.quote:
Hopelijk houdt t woensdag op als ik weer moet werken, maargoed die dag is min of meer toch binnen. dus kan er nog mee leven.
Wel een hoop regen idd.
t sucks wel? het is nou niet echt lekker winterweer wat je zou verwachten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
morgen 19 woensdag 21 hier is de voorspellling, nu al zin anDo what you love, love what you do!![]()
ik had ook niet echt winterweer verwacht... jij welquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
t sucks wel? het is nou niet echt lekker winterweer wat je zou verwachten.schaatsen al uit het vet gehaald ?
![]()
Van staal alleen geen RVSquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
Mannen, jullie zijn toch niet van suiker?![]()
haha dat niet, ik heb geen moeite met koud weer opzich.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
Mannen, jullie zijn toch niet van suiker?
Maar die regen en wind erbij (en goed ik kan nog soort van combineren met binnen). Maar het kan niet meer scucken als met regen en nog flinke wind erbij en dan temperatuur <8 graden ofzo. Dat is het wat het heel suckend maakt.Do what you love, love what you do!![]()
nee ik ook niet, maar dit is een soort verlengde herfst alleen nog wat kouder en dat sucks om buiten te werken. iig in mijn beleving.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik had ook niet echt winterweer verwacht... jij welschaatsen al uit het vet gehaald ?
ik neem aan jij put natuurlijk ook uit uitgebreide ervaring ermee met buiten werken met dit weerquote:LOL
Denk niet want anders weet je het wel, maar met regen enzo is meestal nooit t beste
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat niet, ik heb geen moeite met koud weer opzich.
Maar die regen en wind erbij (en goed ik kan nog soort van combineren met binnen). Maar het kan niet meer scucken als met regen en nog flinke wind erbij en dan temperatuur <8 graden ofzo. Dat is het wat het heel suckend maakt.
Lekker man. Beetje Katwijker houdt ervan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dank voor deze aannamesquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik neem aan jij put natuurlijk ook uit uitgebreide ervaring ermee met buiten werken met dit weerLOL
Denk niet want anders weet je het wel, maar met regen enzo is meestal nooit t besteTrust nobody![]()
heerlijk als ik maar vrij benquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker man. Beetje Katwijker houdt ervan.
Niet dat ik ook niet daarmee aan het werk ben geweest. beetje extreem dit.
Maar komt in de richting ervan
Misschien speelt ze wel lekker buiten met zichzelf. Je weet het niet!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik neem aan jij put natuurlijk ook uit uitgebreide ervaring ermee met buiten werken met dit weerLOL
Denk niet want anders weet je het wel, maar met regen enzo is meestal nooit t besteProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jammer wel, ik hou wel van zoetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
Mannen, jullie zijn toch niet van suiker?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
sowieso geen hoogte van.. Maar maakt niet uit, ik ben wel benieuwd eigenlijk, maar echt antwoord komt er nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien speelt ze wel lekker buiten met zichzelf. Je weet het niet!
Kan niet als een verrassing komenquote:
Ik ben ook heel zoet
zoet meisje wel jijquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan niet als een verrassing komen
Ik ben ook heel zoet
nou ik niet, maar als je wil dan moet je het vooral doen? Ik heb er geen oordeel overquote:
Stillquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik niet, maar als je wil dan moet je het vooral doen? Ik heb er geen oordeel over
Niet n antwoordTrust nobody![]()
mmmm zoetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan niet als een verrassing komen
Ik ben ook heel zoet![]()
![]()
ok... tja moet je ff iemand anders vinden die dat mee wil doen? Ook best?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
ok... tja moet je ff iemand anders vinden die dat mee wil doen? Ook best?Trust nobody![]()
Needankjequote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
zal ik anders voor jou een wijntje inschenken HC?Trust nobody![]()
Zin in verse muntthee nuquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar heb ik een oplossing voor.
[ afbeelding ]
waarom vraag je dingen die je eigenlijk niet wil? Echt? Ik volg je soms niet gewoon?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Beter lezenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
waarom vraag je dingen die je eigenlijk niet wil? Echt? Ik volg je soms niet gewoon?Trust nobody![]()
Nee niet echt eigenlijkquote:
Ik zal wel weer geen echte vrouw zijn
nou volgens mij las ik dit prima??? wie wil er wijntje met me doen?quote:
Dat was de vraag toch?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-01-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Harrie / 308 / +296 / +12 / 207 / 295
2. Mazikeen / 137 / +137 / +0 / 142 / 189
3. Mickytjuh / 97 / +97 / +0 / 81 / 123
4. HappyCharly / 78 / +38 / +40 / 63 / 89
5. Ply_ / 52 / +52 / +0 / 86 / 114
6. Tjalala / 48 / +48 / +0 / 48 / 96
7. KillemWieft / 31 / +12 / +19 / 49 / 65
8. mario390 / 21 / +21 / +0 / 26 / 38
9. Grrrrrrrr / 18 / +18 / +0 / 33 / 48
10. chufi / 18 / +18 / +0 / 38 / 62
11. hemarookworst / 16 / +15 / +1 / 53 / 70
12. DerRabbit / 14 / +14 / +0 / 37 / 48
13. Fogel / 12 / +12 / +0 / 20 / 32
14. gebrokenglas / 12 / +12 / +0 / 31 / 42
15. Paul / 10 / +10 / +0 / 9 / 14
16. devzero / 10 / +10 / +0 / 10 / 23
17. DJMO / 8 / +8 / +0 / 4 / 7
18. kree / 7 / +0 / +7 / 17 / 19
19. MizzezAmy / 5 / +3 / +2 / 12 / 20
20. M_0_0_N / 4 / +4 / +0 / 17 / 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hoe moet ik hier nou op reagerenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou volgens mij las ik dit prima??? wie wil er wijntje met me doen?
Dat was de vraag toch?Trust nobody![]()
Waar moet ik op dit tijdstip munt vandaan halen?quote:
ja zeker? want normaal zou ik dit ff via PM doen enzo, maar aangezien je daar dan ook over gaat zeuren.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe moet ik hier nou op reageren
Leg het maar uit even? Ik snap hem niet?Do what you love, love what you do!![]()
Of Gordon ramseyquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar moet ik op dit tijdstip munt vandaan halen?Trust nobody![]()
Niks mis mee!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk
Ik zal wel weer geen echte vrouw zijn
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die zou ik op geen enkel tijdstip tevoorschijn kunnen halen vrees ikquote:
Jammerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die zou ik op geen enkel tijdstip tevoorschijn kunnen halen vrees ikTrust nobody![]()
Dacht dat je misschien verse munt in de koelkast had liggen of zo.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar moet ik op dit tijdstip munt vandaan halen?
Best wel, zou op zich wel een kok willen hebbenquote:
ik snap niks van jou? en is niet erg, want ok zullen er vast wel zijn die van mij niks snappen.quote:
Maar ik zie ff niet waarom je vraagt of dingen zegt enzo?
Of erger ik kan niet uitvinden de persoon erachter de username. En ok snap iedereen is anders en heb het je vaker gevraagd via DM. maar krijg ik gezeik enzo. Dus nouja jij denkt ok aan je zijde. ?
wat vroeg je nu eigenlijk alleen dit laatste stukje? of wat wilde je ermee?Do what you love, love what you do!![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Best wel, zou op zich wel een kok willen hebben
Zou wel heel handig zijnTrust nobody![]()
Nee helaas.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dacht dat je misschien verse munt in de koelkast had liggen of zo.
Heb wel een plantje buiten staan, maar het regent (en er zitten vast beestjes op)
Ik zeg jammer dat MizzezAmy Gordon niet tevoorschijn kon toverenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap niks van jou? en is niet erg, want ok zullen er vast wel zijn die van mij niks snappen.
Maar ik zie ff niet waarom je vraagt of dingen zegt enzo?
Of erger ik kan niet uitvinden de persoon erachter de username. En ok snap iedereen is anders en heb het je vaker gevraagd via DM. maar krijg ik gezeik enzo. Dus nouja jij denkt ok aan je zijde. ?
wat vroeg je nu eigenlijk alleen dit laatste stukje? of wat wilde je ermee?Trust nobody![]()
mjah. hmms dat was erna.....?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zeg jammer dat MizzezAmy Gordon niet tevoorschijn kon toveren
Niet op dat eerste.... je ontwijkt gewoon dingen, t werkt niet in je voordeel hoor denk dat?
Maar goed van mij hebben we het erover hier helemaal openbaar? mij best. ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoef er niet over te praten kree.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
mjah. hmms dat was erna.....?
Niet op dat eerste.... je ontwijkt gewoon dingen, t werkt niet in je voordeel hoor denk dat?
Maar goed van mij hebben we het erover hier helemaal openbaar? mij best. ?
Dus beter doe jij dat ook niet.Trust nobody![]()
Ja, iemand die me lekkere voedzame maaltijden voorzet, kan ik wel gebruiken op zich.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik
Zou wel heel handig zijn
Mja binnenkort zelf maar weer gezond gaan koken, goede voornemens enzo.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja.. rijke mensen hebben n fulltime kok. Geweldig!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, iemand die me lekkere voedzame maaltijden voorzet, kan ik wel gebruiken op zich.
Mja binnenkort zelf maar weer gezond gaan koken, goede voornemens enzo.Trust nobody![]()
Beestjes = proteïnequote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee helaas.
Heb wel een plantje buiten staan, maar het regent (en er zitten vast beestjes op)
ok, lok dingen dan ook neit uit? want doe je wel. Je wil graag reactie erop. Mijn mening btw en is allemaal prima. maar als je daardoor aandacht wil prima. maar betere manier is door wat leuks ipv zeuren.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoef er niet over te praten kree.
Dus beter doe jij dat ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
Helaas, denk dat dat er voor mij nooit in zit. Ooit wel met een kok gedate, maar die had thuis geen zin meer om te koken, dus daar had ik ook weinig aanquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja.. rijke mensen hebben n fulltime kok. Geweldig!
Ik lok niks uit.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
ok, lok dingen dan ook neit uit? want doe je wel. Je wil graag reactie erop. Mijn mening btw en is allemaal prima. maar als je daardoor aandacht wil prima. maar betere manier is door wat leuks ipv zeuren.
Ik vraag je mening nergens.Trust nobody![]()
Oh zonde!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helaas, denk dat dat er voor mij nooit in zit. Ooit wel met een kok gedate, maar die had thuis geen zin meer om te koken, dus daar had ik ook weinig aan
Snap ik ook wrl..Trust nobody![]()
2-3x per week een paar maaltijden brengen die ik kan opwarmen zou ik ook prima vinden. Wil wel een beetje privacy in m’n villa.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja.. rijke mensen hebben n fulltime kok. Geweldig!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, weet ik, maar is zo gemeen om ze levend te kokenquote:
(ok, ik vind het eigenlijk gewoon een beetje een vies idee)
hmmms nou zo komt het niet helemaal over, en als ik nou de enige was.... Maar nee. Je moet denk t beetje aanpassen voor leuk te zijn toch. Denk dr maar over.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik lok niks uit.
Ik vraag je mening nergens.
tis nog een soort van echt serieus en bedoel ik dus goed he als tip/. Maar je hebt alles niet opgepakt wat ik erover zei eerder ook met DM. enzo en ging je zeuren van DM me niet. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Neehoor ga ik niet over denkenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nou zo komt het niet helemaal over, en als ik nou de enige was.... Maar nee. Je moet denk t beetje aanpassen voor leuk te zijn toch. Denk dr maar over.Trust nobody![]()
Beetje vies is soms wel lekker.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar is zo gemeen om ze levend te koken
(ok, ik vind het eigenlijk gewoon een beetje een vies idee)
ik vind je aardig he? in principe, maar je hebt een soort plaat voor je kop over eerlijk zijn over jezelf. En iig ik trek dat niet lekker.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee, dan is het lekker viesquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje vies is soms wel lekker.
Hou eens opquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind je aardig he? in principe, maar je hebt een soort plaat voor je kop over eerlijk zijn over jezelf. En iig ik trek dat niet lekker.Trust nobody![]()
Deze man.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind je aardig he? in principe, maar je hebt een soort plaat voor je kop over eerlijk zijn over jezelf. En iig ik trek dat niet lekker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
weet ik, dit was mijn ultieme poging maar om je het te laten weten????quote:
Hmssss tja.Do what you love, love what you do!![]()
Hou eens op !!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, dit was mijn ultieme poging maar om je het te laten weten????
Hmssss tja.Trust nobody![]()
niemand is tegen je?quote:
Maar iig het komt over dat je het allemaal uitlokt, dat is het probleem
Discussie/drama/etc
Dat wil ik maar zeggen... nou denk ff.
Hou er beetje rekening mee ook dan.Do what you love, love what you do!![]()
jullie kunnen ook ophouden op elkaar te reageren, ik noem maar wat heUw ADH vitamine Worst
Hou op!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
niemand is tegen je?
Maar iig het komt over dat je het allemaal uitlokt, dat is het probleem
Discussie/drama/etc
Dat wil ik maar zeggen... nou denk ff.
Hou er beetje rekening mee ook dan.Trust nobody![]()
Ik reageer helemaal niet op hem. Hij blijft bezig.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:48 schreef hemarookworst het volgende:
jullie kunnen ook ophouden op elkaar te reageren, ik noem maar wat heTrust nobody![]()
ja maar gun HC ook net zo goed de mogelijkheid, maar het veroorzaakt zo drama steeds..... van mij hoeft t niet hoor. ?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:48 schreef hemarookworst het volgende:
jullie kunnen ook ophouden op elkaar te reageren, ik noem maar wat heDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben altijd wat teleurgesteld als een spoiler leeg blijkt. Jammer wel Killem, je stelt me nu toch wat teleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van de sfeer hier?quote:![]()
Ik probeer het te negeren, maar het is wel moeilijk
Ik ben in het echt beter met m’n vingers dan op m’n foon. Ik zweer het!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat teleurgesteld als een spoiler leeg blijkt. Jammer wel Killem, je stelt me nu toch wat teleurProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waarom hou je nou niet eens op.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nou zo komt het niet helemaal over, en als ik nou de enige was.... Maar nee. Je moet denk t beetje aanpassen voor leuk te zijn toch. Denk dr maar over.
tis nog een soort van echt serieus en bedoel ik dus goed he als tip/. Maar je hebt alles niet opgepakt wat ik erover zei eerder ook met DM. enzo en ging je zeuren van DM me niet. maarja.![]()
niet overdrijven? ik focus je niet eens op jouw?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk niet over jouw suggesties.
Hou op met je focus op mij.
Jij vraagt zelf steeds.
Niet het verhaal omdraaien (dat is probleem wat ik heb ermee)Do what you love, love what you do!![]()
Hou eens op.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven? ik focus je niet eens op jouw?
Jij vraagt zelf steeds.
Niet het verhaal omdraaien (dat is probleem wat ik heb ermee)![]()
Hou eens op met zuigenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
jij hangt het aas en ik bijt, dat is het meer![]()
omdat het verhaal steeds verdraaid word? Ik vroeg er nl niet echt om....?quote:
maargoed reageer wel op vragen.Do what you love, love what you do!![]()
Slaap lekker!quote:
Overigens hoef je van mij niet weg hoor, maar ik hou me afzijdig van enige discussie, dat is beter voor mn eigen gemoedsrust.
Waarom moet je altijd het laatste woord hebben. Waarom blijf je maar doorgaan. Kun je alsjeblieft stoppen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
omdat het verhaal steeds verdraaid word? Ik vroeg er nl niet echt om....?
maargoed reageer wel op vragen.![]()
ik ook maar dan is het negeren en vindt ik ook weer zo lullig. , maargoed zie er ook niet veel uitkomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Overigens hoef je van mij niet weg hoor, maar ik hou me afzijdig van enige discussie, dat is beter voor mn eigen gemoedsrust.Do what you love, love what you do!![]()
Pas maar op. Voor je het weet zit kree in jouw DMquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Overigens hoef je van mij niet weg hoor, maar ik hou me afzijdig van enige discussie, dat is beter voor mn eigen gemoedsrust.![]()
ik stop he, maar moet HC dan ook doen. En dan van mij ok, hoewel ik het heel raar blijf vinden.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd het laatste woord hebben. Waarom blijf je maar doorgaan. Kun je alsjeblieft stoppen.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt. Wees verstandig en stom gewoon met die gedoe. Was vorige maand ook al.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook maar dan is het negeren en vindt ik ook weer zo lullig. , maargoed zie er ook niet veel uitkomen eigenlijk.![]()
Je mag het raar vinden. Maar gewoon stoppen ok.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
ik stop he, maar moet HC dan ook doen. En dan van mij ok, hoewel ik het heel raar blijf vinden.![]()
ok, ik zal het niet uitlokken, maar hoop HC dan ook niet meer.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag het raar vinden. Maar gewoon stoppen ok.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb zin in een Hot en Spicy burger menu met 12 hotwings. Goede nieuws is dat de hotwings goedkoper zijn geworden. Slechte nieuws is dat de burgertent dicht is. :/![]()
Oh, wat doe je zoals met je vingers? Piano spelen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben in het echt beter met m’n vingers dan op m’n foon. Ik zweer het!
Dat is lastig jaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:59 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb zin in een Hot en Spicy burger menu met 12 hotwings. Goede nieuws is dat de hotwings goedkoper zijn geworden. Slechte nieuws is dat de burgertent dicht is. :/![]()
owh ik kan tips geven met piano spelenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, wat doe je zoals met je vingers? Piano spelen?
Permanent gesloten ivm slechte hygiëne of zo?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:59 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb zin in een Hot en Spicy burger menu met 12 hotwings. Goede nieuws is dat de hotwings goedkoper zijn geworden. Slechte nieuws is dat de burgertent dicht is. :/Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nu nog wat krijgen via thuisbezorgd kan sowieso niet meer, alles is hier dichtquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Permanent gesloten ivm slechte hygiëne of zo?
yup geen hamburgers nuquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:03 schreef hemarookworst het volgende:
Of dat die gewoon nu gesloten is gezien het tijdstip
Ik heb hier magnetronpopcorn met bacon smaak liggen. Ligt er al een tijdje, ik durf het nog niet aan
Misschien als er een hongersnood is ofzo.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Tokkelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, wat doe je zoals met je vingers? Piano spelen?
Nope, beste burgertent in town.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Permanent gesloten ivm slechte hygiëne of zo?
Probleem is dat het een kleine town is dus alles is vroeg dicht.
Vanavond maar weer proberen![]()
![]()
zou etenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb hier magnetronpopcorn met bacon smaak liggen. Ligt er al een tijdje, ik durf het nog niet aan
Misschien als er een hongersnood is ofzo.Uw ADH vitamine Worst
gewoon eten joh?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien als er een hongersnood is ofzo.
Ik heb hier nog frikandel broodjes etc. ook in koelkast. Tis zo "genuket". dat je ze maanden kunt bewaren. LOL
hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Lijkt ook niet echt lekkerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien als er een hongersnood is ofzo.![]()
gaan we gitaar leren spelen? jah ik heb er hier eentje staan, niet mijn instrument. maar kwam nog best ver met simpele begin dingen. geef graag tips.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En je weet de juiste snaar te vinden?
Gewoon hard met je hand er op slaan en er komt vanzelf geluid uitquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En je weet de juiste snaar te vinden?![]()
GnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
haha was het maar zo simpel, ik kocht die gitaar voor ongeveer 120 euro he. en is ver van wat je wil. maar genoeg om ff beetje te leren. Tis trouwens best lastig nog, maar wel te doen. kwam ver ermee. maar beetje laten liggen laatste tijd.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon hard met je hand er op slaan en er komt vanzelf geluid uitDo what you love, love what you do!![]()
Zelfs met m’n tanden. Ze noemen me niet voor niks Killem Jimi Wieft.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En je weet de juiste snaar te vinden?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee dat is het en ernaast ligt gewoon zoete popcorn, dat vind ik sowieso lekkerder dan zoute popcorn, dus pak ik toch eerderquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat heb ik met mijn vioolquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
haha was het maar zo simpel, ik kocht die gitaar voor ongeveer 120 euro he. en is ver van wat je wil. maar genoeg om ff beetje te leren. Tis trouwens best lastig nog, maar wel te doen. kwam ver ermee. maar beetje laten liggen laatste tijd.Psychisch gaat het ff kut dus heb al 2 maanden niet geoefend
![]()
![]()
Hallo wouterquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haha alsof dat makkelijk is? blokfluit is ook nog lastig om te leren btwquote:
Umm, wie heeft het over gitaarspelen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
gaan we gitaar leren spelen? jah ik heb er hier eentje staan, niet mijn instrument. maar kwam nog best ver met simpele begin dingen. geef graag tips.
ja. haha ik begrijp het. Instrument leren is makkelijker als het lijkt. viool al helemaal denk....?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn vioolPsychisch gaat het ff kut dus heb al 2 maanden niet geoefend
sowieso instrumenten goed leren bespelen kost best meer tijd als meeste denken... niet de basis shit kopiëren maar om het te laten werken in bandje wel. Wordt onderschat dat...quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Umm, wie heeft het over gitaarspelen?Do what you love, love what you do!![]()
Staat wel bekend als moeilijk instrument. Speel al wel een tijdje en ben helemaal weg van Vivaldi. Alleen nu even niet dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja. haha ik begrijp het. Instrument leren is makkelijker als het lijkt. viool al helemaal denk....?
Hoe ver ben je al met de gitaar?![]()
Waarom zou ik tips van een beginner nodig hebben? Dan ga ik toch liever naar een proquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:07 schreef kree het volgende:
[..]
gaan we gitaar leren spelen? jah ik heb er hier eentje staan, niet mijn instrument. maar kwam nog best ver met simpele begin dingen. geef graag tips.
als je ooit nog eens tijd hebt, dit soort zoeken wij altijd in bandje enzo, kan het stuk mooier maken alsdan ik het speel op keyboards.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Staat wel bekend als moeilijk instrument. Speel al wel een tijdje en ben helemaal weg van Vivaldi. Alleen nu even niet dus.
Hoe ver ben je al met de gitaar?Do what you love, love what you do!![]()
Eerst maar weer eens naar de les kunnen komen. Maar klinkt leuk! Wat spelen jullie zoal?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
als je ooit nog eens tijd hebt, dit soort zoeken wij altijd in bandje enzo, kan het stuk mooier maken alsdan ik het speel op keyboards.![]()
nou ik praat niet als beginner he? Doe dit al 20 jaar of meer met bandjes, alleen ander instrument.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zou ik tips van een beginner nodig hebben? Dan ga ik toch liever naar een proDo what you love, love what you do!![]()
mooi man, het is een mooi instrument...quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens naar de les kunnen komen. Maar klinkt leuk! Wat spelen jullie zoal?
ik voor christelijke thema nu, maar het is ook musicals geweest of rock band enzo.
Er is altijd een plekje voor viool en die maakt btw de show trouwens in mijn ervaring. dus je kunt alle kanten op.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zou ik tips van een beginner nodig hebben? Dan ga ik toch liever naar een pro
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
mooi man, het is een mooi instrument...
ik voor christelijke thema nu, maar het is ook musicals geweest of rock band enzo.
Er is altijd een plekje voor viool en die maakt btw de show trouwens in mijn ervaring. dus je kunt alle kanten op.
Zijn jullie trouwens al wakker of nog wakker?
Ik ben alweer wakker, ff kopje thee en wellicht straks nog even naar bed. Ritme is helemaal f'd up.![]()
Al dagen wakker.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ben alweer wakker, ff kopje thee en wellicht straks nog even naar bed. Ritme is helemaal f'd up.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, maar dan heb ik liever iemand met ervaring met het juiste instrumentquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik praat niet als beginner he? Doe dit al 20 jaar of meer met bandjes, alleen ander instrument.
Haha ik heb mn gitaar ook alweer een tijdje niet aangeraakt, maar denk niet dat ik daar echt beginnerstips voor nodig heb
Misschien moet je eens iemand je gitaar laten aanraken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik liever iemand met ervaring met het juiste instrument
Haha ik heb mn gitaar ook alweer een tijdje niet aangeraakt, maar denk niet dat ik daar echt beginnerstips voor nodig hebProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik wil je wel wat via DM sturen waarvan ik denk hadden we beter echte viool hadden gehad, maar het is praktisch gedaan dus cover ik het deel meer op keyboards.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ben alweer wakker, ff kopje thee en wellicht straks nog even naar bed. Ritme is helemaal f'd up.Do what you love, love what you do!![]()
Hmm, maar toch geen beginner, de snaren staan daarvoor veel te strak gespannenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien moet je eens iemand je gitaar laten aanraken.
over viool, ik ken er die ik moet je in contact kunt brengen voor de praktisch tips.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik heb mn gitaar ook alweer een tijdje niet aangeraakt, maar denk niet dat ik daar echt beginnerstips voor nodig hebDo what you love, love what you do!![]()
Moet het stof niet eerst van je eh gitaar worden geblazen voordat er iemand op kan spelen? Aan een beginner heb je niet veelquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik heb mn gitaar ook alweer een tijdje niet aangeraakt, maar denk niet dat ik daar echt beginnerstips voor nodig heb![]()
prima!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil je wel wat via DM sturen waarvan ik denk hadden we beter echte viool hadden gehad, maar het is praktisch gedaan dus cover ik het deel meer op keyboards.![]()
nou eens kijken, ik ken er echt een aantal van wel, denk ook die weten de praktische dingen met bands enzo, maar die doen we even via DM wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, maar toch geen beginner, de snaren staan daarvoor veel te strak gespannen
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet het stof niet eerst van je eh gitaar worden geblazen voordat er iemand op kan spelen? Aan een beginner heb je niet veel
Ik ga geen viool spelen hoor, hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:26 schreef kree het volgende:
[..]
over viool, ik ken er die ik moet je in contact kunt brengen voor de praktisch tips.
hou me ff ten goede hoor, want heb er met zoveel meegedaan en heb ik meeste nrs wel van, maar weet de namen niet meer echt, Maar zal ze ff uitzoeken en vragen welk of ze dit willen.
Doe maar rustig aan. Ik zit psychisch niet zo lekker dus van spelen komt er op het moment niet zo veel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:31 schreef kree het volgende:
hou me ff ten goede hoor, want heb er met zoveel meegedaan en heb ik meeste nrs wel van, maar weet de namen niet meer echt, Maar zal ze ff uitzoeken en vragen welk of ze dit willen.![]()
![]()
Ik speel viool.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga geen viool spelen hoor, hoe kom je daar nu weer bij?![]()
![]()
Dus ik kan m’n strijkstok weer opbergen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga geen viool spelen hoor, hoe kom je daar nu weer bij?
was meer naar honingwouter.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga geen viool spelen hoor, hoe kom je daar nu weer bij?
Ja en zelfs dan is het nog maar de vraag of iemand goed speelt. Veel mensen zeggen van wel, maar dat valt in de praktijk dan toch vaak tegen. Kunnen ze maar de helft van het stuk spelen ofzo, niet eens helemaal tot het eindquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet het stof niet eerst van je eh gitaar worden geblazen voordat er iemand op kan spelen? Aan een beginner heb je niet veel
precies het punt en leer je met bandjes spelen.....quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en zelfs dan is het nog maar de vraag of iemand goed speelt. Veel mensen zeggen van wel, maar dat valt in de praktijk dan toch vaak tegen. Kunnen ze maar de helft van het stuk spelen ofzo, niet eens helemaal tot het eind
Daar leer je het nl echt als optreden en ben daar helemaal voor altijd.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha ok, dan had je mij niet moeten quoten!quote:Ja het was voor jou bedoeld blijkbaar, HoningWouter, klinkt lekker zoet welquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
nou quote fout, lol maar was naar hem danquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ok, dan had je mij niet moeten quoten!
[..]
Ja het was voor jou bedoeld blijkbaar, HoningWouter, klinkt lekker zoet wel
Haha leuke woordspeling inderdaad!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ok, dan had je mij niet moeten quoten!
[..]
Ja het was voor jou bedoeld blijkbaar, HoningWouter, klinkt lekker zoet wel![]()
Ja, maar dacht ook dat jij met je vingers tokkelde? Je zei niets over een strijkstokquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dus ik kan m’n strijkstok weer opbergen?
Die was voor jou bedoeld, wilde ik net in je hand drukken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dacht ook dat jij met je vingers tokkelde? Je zei niets over een strijkstok
Heb trouwens geen viool, maar een cello.
Als het oude snaren zijn, dan is het ook lastig om tot een knallend einde te komen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en zelfs dan is het nog maar de vraag of iemand goed speelt. Veel mensen zeggen van wel, maar dat valt in de praktijk dan toch vaak tegen. Kunnen ze maar de helft van het stuk spelen ofzo, niet eens helemaal tot het eind![]()
Cello is ook prachtig! Soms ben ik jaloers dat ik niet voor cello gekozen heb. Hij is alleen zo groot.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die was voor jou bedoeld, wilde ik net in je hand drukken.
Heb trouwens geen viool, maar een cello.![]()
![]()
Cellos zijn groot, maar het is voornamelijk veel lucht van binnenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cello is ook prachtig! Soms ben ik jaloers dat ik niet voor cello gekozen heb. Hij is alleen zo groot.![]()
Lekker groot haha. Maar het gaat er natuurlijk om of je er goed op kan spelenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die was voor jou bedoeld, wilde ik net in je hand drukken.
Heb trouwens geen viool, maar een cello.
Dat kan ik je wel leren. Ik wil jou best privéles geven als je er niet zo veel mee kunt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker groot haha. Maar het gaat er natuurlijk om of je er goed op kan spelenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die kan ook een prima geluid voortbrengen!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:49 schreef KillemWieft het volgende:
Hoor ik het goed, is dat een piccolo?
Met jouw lippen erop klinkt zelfs een blokfluit geweldig!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die kan ook een prima geluid voortbrengen!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Privé les nog wel, niet eens een groepsles!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat kan ik je wel leren. Ik wil jou best privéles geven als je er niet zo veel mee kunt.
Er is hier wel muzikaal talent hoor... zeker weten, of iig die het proberen.{
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met jouw lippen erop klinkt zelfs een blokfluit geweldig!zo complimenteus
ja al die grappen erover neem ik niet zo serieus, prima ook trouwens want lach er ook om. Maar toch als ik ff hoor wat ik hier lees aantal zijn muzikaal talent in toekomst wel. Naja. dat vind ik dan leuk om ff wat mee te helpen voor zover ik kan hoor... Want blijft amateur.Do what you love, love what you do!![]()
ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen eigenlijk. maar ok kwam ik in als min of meer piano conductor of hoe je het wil noemen. Met kinderen of muzikanten die gewoon geen idee hebben.
Maar met beetje idee ervan lukt het dan toch om er wat compleet van te maken muzikaal ok.
iedereen onderschat dat dus, en ok kun je pro inhuren, maar was nooit doel. het lukt met oefenen enzo samen ook amateur.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou grappen ook niet te serieus nemen. Je zit hier ook in ONZ, neem aan dat elders op het forum wel serieuze instrument-topics zijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 03:58 schreef kree het volgende:
ja al die grappen erover neem ik niet zo serieus, prima ook trouwens want lach er ook om. Maar toch als ik ff hoor wat ik hier lees aantal zijn muzikaal talent in toekomst wel. Naja. dat vind ik dan leuk om ff wat mee te helpen voor zover ik kan hoor... Want blijft amateur.
Ik zing en dat is voor mij voldoende. Dat is onder begeleiding van een professionele zangcoach en dirigent, dus daar heb ik geen tips voor nodig. Heb wel een gitaar en ken de basis, maar dat is vooral veel tijd besteden aan oefenen en daar heb ik momenteel geen zin in.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Een wijs woord, ik ga met je mee!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:02 schreef KillemWieft het volgende:
Dames en heren het is mooi geweest. Tijd om te gaan slapen.
[ afbeelding ]![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een wijs woord, ik ga met je mee!![]()
![]()
![]()
![]()
snap ik, maar daarom mss denk ik kun je ook echt wel live doen met bandjes toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou grappen ook niet te serieus nemen. Je zit hier ook in ONZ, neem aan dat elders op het forum wel serieuze instrument-topics zijn.
Ik zing en dat is voor mij voldoende. Dat is onder begeleiding van een professionele zangcoach en dirigent, dus daar heb ik geen tips voor nodig. Heb wel een gitaar en ken de basis, maar dat is vooral veel tijd besteden aan oefenen en daar heb ik momenteel geen zin in.Do what you love, love what you do!![]()
niet Perce voor de muzikanten dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:16 schreef Harrie het volgende:
live muziek, daar moet bij gedronken worden(ik heb niet terug gelezen dus ik roep maar wat)
. hahaha wss slecht idee. maar blijft live muziek leuker als opname.
toen wij een kroeg hadden regelmatig bandjes enzo die optraden en daarna was ik er eigenlijk helemaal klaar mee met naar een band gaan kijken ofzo. doe mij maar een DJ ofzo![]()
![]()
nou dat kan? hoewel ik er het onwijs niet mee eens ben trouwens?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:20 schreef Harrie het volgende:
toen wij een kroeg hadden regelmatig bandjes enzo die optraden en daarna was ik er eigenlijk helemaal klaar mee met naar een band gaan kijken ofzo. doe mij maar een DJ ofzo
het is qwss makkelijker, maar gaat een DJ afspelen nl eigenlijk wat live muziek was?Do what you love, love what you do!![]()
ligt veel aan de DJ en de stijl van muziek denk ikquote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat kan? hoewel ik er het onwijs niet mee eens ben trouwens?
het is qwss makkelijker, maar gaat een DJ afspelen nl eigenlijk wat live muziek was?![]()
![]()
ik snap het punt he?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
ligt veel aan de DJ en de stijl van muziek denk ik
maar live band dan is toch veel leuker?
Dit idee killed waar beginnende bandjes nog wat doen btw.Do what you love, love what you do!![]()
Heb me er die jaren prima mee vermaakt en soms was het een succes en soms echt niet maar het trekt me helemaal niet meer om er heen te gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap het punt he?
maar live band dan is toch veel leuker?
Dit idee killed waar beginnende bandjes nog wat doen btw.![]()
nou daar gaat het niet om? het is dat ze gewoon opname afspelen met dj enzo. oude nrs. dat is wmb niet de manier. Laat bandjes spelen ook met nieuwe dingen, maar dit is drama hoor zeker als je het al kosten dekkend wil hebben op zijn minst.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb me er die jaren prima mee vermaakt en soms was het een succes en soms echt niet maar het trekt me helemaal niet meer om er heen te gaan.Do what you love, love what you do!![]()
simpeler gezegd, ben er onwijs voor, maar ok zoals het nu is, maak je verlies met alles enzo als met band en geluidsman.Do what you love, love what you do!![]()
heb het n u niet zo want met christelijke., en levend me niks op.
Maar ok als bandje dan........ Als ik het uitreken ook andere situatie in clubs ofzo.... tis verlies of heel weinig. het staat zo niet in verhouding met wat een tijd etc t kost.Do what you love, love what you do!![]()
Kan niet goed slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft ook regelmatig geld bij gemoeten en soms een positieve uitschieter met een lokaal bandje dat een groep trouwen aanhang mee bracht die allemaal dorst hadden dan kun nog een blad bier weggeven op het eind aan iedereen en toch wat overhoudenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:33 schreef kree het volgende:
simpeler gezegd, ben er onwijs voor, maar ok zoals het nu is, maak je verlies met alles enzo als met band en geluidsman.![]()
heb wel gehad dat er geen 20 mensen op af kwamen, dat is het een duur avondje![]()
![]()
doe nu christelijk he enzo en is geregeld alles met audio min of meer.
Hmms band van 8 man of meer. en geluid. 10.000 zou dat kostenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
dat bedrag zegt niet zo veel op zich, hangt veel van de locatie af en soort klanten en aantalquote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:36 schreef kree het volgende:
doe nu christelijk he enzo en is geregeld alles met audio min of meer.
Hmms band van 8 man of meer. en geluid. 10.000 zou dat kosten![]()
![]()
nou het is een lastig ding, snap het van bijde kanten ook wel, maar ok ik denk voor mij nu. tis de tijd en gedoe niet waard meer enzo. en ok denk meer denken dat met bandjes en muziek maken. En dat is wel jammer denk?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heeft ook regelmatig geld bij gemoeten en soms een positieve uitschieter met een lokaal bandje dat een groep trouwen aanhang mee bracht die allemaal dorst hadden dan kun nog een blad bier weggeven op het eind aan iedereen en toch wat overhouden![]()
heb wel gehad dat er geen 20 mensen op af kwamen, dat is het een duur avondjeDo what you love, love what you do!![]()
klopt, daarom daar is het geen probleem omdat het er is...... maar ergens anders schatten de gene van locatie het wss te laat in als er niks is..... zeker met band van zoveel....quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat bedrag zegt niet zo veel op zich, hangt veel van de locatie af en soort klanten en aantalDo what you love, love what you do!![]()
conclusie van mij, en echt denk er maar wat je over wil. Maar ok ik denk het is niet meer rendabel. en bedoel ik geen winst, niet eens onkosten zeg maar.
Om dit nog te doen, doe dit echt uit principe vooral. na dat jullie dat weten.Do what you love, love what you do!![]()
Als je een band boekt, je start of wel of geen kaartverkoop, posters zijn gedrukt, al dan niet entree en de datum staat vast, wanneer moet je het dan afblazen als meestal de meeste mensen gewoon aan de deur entree betalenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:40 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, daarom daar is het geen probleem omdat het er is...... maar ergens anders schatten de gene van locatie het wss te laat in als er niks is..... zeker met band van zoveel....
dan merk je als ze al binnen zijn dat het wel heel rustig blijft en dan is het al te laat toch![]()
![]()
rendabel voor wie bedoel je nu?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:44 schreef kree het volgende:
conclusie van mij, en echt denk er maar wat je over wil. Maar ok ik denk het is niet meer rendabel. en bedoel ik geen winst, niet eens onkosten zeg maar.
Om dit nog te doen, doe dit echt uit principe vooral. na dat jullie dat weten.![]()
ja snap ik maar ga je stukje verder als waar ik ben, dit is min of meer altijd vrijwillig en om bij te wonen met collecte enzo. daarom werkt t. Dit is neit onwijs commercieel, maar alsnog denk ik tja jongens ik moet ook heen en weer en krijg er niet genoeg voor aalleen onkosten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je een band boekt, je start of wel of geen kaartverkoop, posters zijn gedrukt, al dan niet entree en de datum staat vast, wanneer moet je het dan afblazen als meestal de meeste mensen gewoon aan de deur entree betalen
dan merk je als ze al binnen zijn dat het wel heel rustig blijft en dan is het al te laat tochDo what you love, love what you do!![]()
Voordat iedereen aan muzikanten. nou iig de onkosten overhoud..... en mss nog wat voor de moeite, maar beide is er niet.quote:Do what you love, love what you do!![]()
dit is waar commercieel. met christelijk. hier nu...... ja je doet t toch uit overtuiging........ dikke lul. ja wel natuurlijk, maar ik wil ook betaald krijgen voor alle tijd.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je een band boekt, je start of wel of geen kaartverkoop, posters zijn gedrukt, al dan niet entree en de datum staat vast, wanneer moet je het dan afblazen als meestal de meeste mensen gewoon aan de deur entree betalen
dan merk je als ze al binnen zijn dat het wel heel rustig blijft en dan is het al te laat tochDo what you love, love what you do!![]()
De Heer zal u belonen met 7 zonen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap ik maar ga je stukje verder als waar ik ben, dit is min of meer altijd vrijwillig en om bij te wonen met collecte enzo. daarom werkt t. Dit is neit onwijs commercieel, maar alsnog denk ik tja jongens ik moet ook heen en weer en krijg er niet genoeg voor aalleen onkosten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
het is beide nu, maar ok laat me niet erom tekort laten...... want dit kost echt tijd ook die muziek maken.quote:
en zou er oké mee zijn als iedereen vrijwilllg mee is, maar zo werkt t niet en ok hoe gelovig ik ben, te kort koning van de kerk en geloof en zeg dat zo.Do what you love, love what you do!![]()
naja zal toch wel naar de hel gaan ofzo... maargoed ik zie er nog goede in hoe je het bekijkt.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: