SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
leef nog hoor, ff dagje rustig aan gedaan.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:37 schreef devzero het volgende:
Is @:kree alweer gesignaleerd? Of is hij ontvoerd door een knappe Katwijkse die hem nu in haar kolenschuurtje heeft vastgebonden?Do what you love, love what you do!![]()
hebben je frikandellen al een nieuwjaarsduik gekregen in het vet?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:36 schreef Harrie het volgende:
koekjes of chocolaatjeswat zoek je HC ?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Eten..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:36 schreef Harrie het volgende:
koekjes of chocolaatjeswat zoek je HC ?
Twijfel tussen kip pilav en koekjesTrust nobody![]()
kip pilavquote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eten..
Twijfel tussen kip pilav en koekjesUw ADH vitamine Worst
Nee de borrelvijver is nog is nog niet aan geweest hierquote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hebben je frikandellen al een nieuwjaarsduik gekregen in het vet?![]()
![]()
Nee joh, maar ben ff niet op fok geweest, had nog ff wat uitzoekwerk want moet woensdag weer werken, dus dat gedaan zo min mogelijk trouwens omdat toch niet betaald.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je 36 uur lang geslapen of zo?
Maar het is altijd wel een goed idee om beetje op de hoogte te zijn ipv dat ik dat woensdagmorgen moet gaan uitvinden in de vroege ochtend.Do what you love, love what you do!![]()
heb vandaag wel een balansdag na die feestdagenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee de borrelvijver is nog is nog niet aan geweest hier
Uw ADH vitamine Worst
nou ik moet ook er even van bijkomen hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb vandaag wel een balansdag na die feestdagen
Zie nu al op weer tegen die eerste dag dan weer werken enzo, tis toch altijd kut.
Maar vind mijn werk leuk, dus na een dagje of 2 dan ben ik wel weer in dat ritme
Do what you love, love what you do!![]()
mooiquote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik moet ook er even van bijkomen hoor
Zie nu al op weer tegen die eerste dag dan weer werken enzo, tis toch altijd kut.
Maar vind mijn werk leuk, dus na een dagje of 2 dan ben ik wel weer in dat ritmeUw ADH vitamine Worst
ja dat vroeg ik me ook even af, hoewel ik wel een idee hebquote:
en als ik zo de buienradar zie stopt gaat er nog veeeeeel meer vallen ook morgen.quote:
Hopelijk houdt t woensdag op als ik weer moet werken, maargoed die dag is min of meer toch binnen. dus kan er nog mee leven.
Wel een hoop regen idd.
t sucks wel? het is nou niet echt lekker winterweer wat je zou verwachten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
morgen 19 woensdag 21 hier is de voorspellling, nu al zin anDo what you love, love what you do!![]()
ik had ook niet echt winterweer verwacht... jij welquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
t sucks wel? het is nou niet echt lekker winterweer wat je zou verwachten.schaatsen al uit het vet gehaald ?
![]()
Van staal alleen geen RVSquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
Mannen, jullie zijn toch niet van suiker?![]()
haha dat niet, ik heb geen moeite met koud weer opzich.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
Mannen, jullie zijn toch niet van suiker?
Maar die regen en wind erbij (en goed ik kan nog soort van combineren met binnen). Maar het kan niet meer scucken als met regen en nog flinke wind erbij en dan temperatuur <8 graden ofzo. Dat is het wat het heel suckend maakt.Do what you love, love what you do!![]()
nee ik ook niet, maar dit is een soort verlengde herfst alleen nog wat kouder en dat sucks om buiten te werken. iig in mijn beleving.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik had ook niet echt winterweer verwacht... jij welschaatsen al uit het vet gehaald ?
ik neem aan jij put natuurlijk ook uit uitgebreide ervaring ermee met buiten werken met dit weerquote:LOL
Denk niet want anders weet je het wel, maar met regen enzo is meestal nooit t beste
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat niet, ik heb geen moeite met koud weer opzich.
Maar die regen en wind erbij (en goed ik kan nog soort van combineren met binnen). Maar het kan niet meer scucken als met regen en nog flinke wind erbij en dan temperatuur <8 graden ofzo. Dat is het wat het heel suckend maakt.
Lekker man. Beetje Katwijker houdt ervan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dank voor deze aannamesquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik neem aan jij put natuurlijk ook uit uitgebreide ervaring ermee met buiten werken met dit weerLOL
Denk niet want anders weet je het wel, maar met regen enzo is meestal nooit t besteTrust nobody![]()
heerlijk als ik maar vrij benquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker man. Beetje Katwijker houdt ervan.
Niet dat ik ook niet daarmee aan het werk ben geweest. beetje extreem dit.
Maar komt in de richting ervan
Misschien speelt ze wel lekker buiten met zichzelf. Je weet het niet!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik neem aan jij put natuurlijk ook uit uitgebreide ervaring ermee met buiten werken met dit weerLOL
Denk niet want anders weet je het wel, maar met regen enzo is meestal nooit t besteProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jammer wel, ik hou wel van zoetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
Mannen, jullie zijn toch niet van suiker?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
sowieso geen hoogte van.. Maar maakt niet uit, ik ben wel benieuwd eigenlijk, maar echt antwoord komt er nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien speelt ze wel lekker buiten met zichzelf. Je weet het niet!
Kan niet als een verrassing komenquote:
Ik ben ook heel zoet
zoet meisje wel jijquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan niet als een verrassing komen
Ik ben ook heel zoet
nou ik niet, maar als je wil dan moet je het vooral doen? Ik heb er geen oordeel overquote:
Stillquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik niet, maar als je wil dan moet je het vooral doen? Ik heb er geen oordeel over
Niet n antwoordTrust nobody![]()
mmmm zoetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan niet als een verrassing komen
Ik ben ook heel zoet![]()
![]()
ok... tja moet je ff iemand anders vinden die dat mee wil doen? Ook best?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
ok... tja moet je ff iemand anders vinden die dat mee wil doen? Ook best?Trust nobody![]()
Needankjequote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
zal ik anders voor jou een wijntje inschenken HC?Trust nobody![]()
Zin in verse muntthee nuquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar heb ik een oplossing voor.
[ afbeelding ]
waarom vraag je dingen die je eigenlijk niet wil? Echt? Ik volg je soms niet gewoon?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Beter lezenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
waarom vraag je dingen die je eigenlijk niet wil? Echt? Ik volg je soms niet gewoon?Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: