Nee Pancake die kloon ben ik al en nu koest.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar toch heb ik beter geleerd.
En nee, dat heb je niet. De groeten. (Als iemand mij zegt dat dit een schaduwaccount van Danny is die zo probeert mensen een FOKAbo te ontlokken, omdat ze daarmee users kunnen uitzetten - dan zou me dat niks verbazen ook).
Ik ga wel wat dingen aanvragen gedurende het jaar. Maar ik ga het niet te ingewikkeld maken, het moet wel haalbaar zijn.quote:Op maandag 1 januari 2024 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga nummers aanvragen eb kijken of we hier of elders voor wat lijsten die ze uitzenden wellicht wat gezamenlijke favorieten kunnen stemmen zodat ze iig op de lijst konen. Zowel bij hun ko inkijken lijst als 90s. Daarvan weet ik zeker dat ze erin komen. Bij verzoekjes weet ik t niet 10o pct zeker, jij wel?
Ik sta ook open voor suggesties voor andere manieren
We moeten weer een jaartje wachten , maar ik heb iig een leuke week gehad met iedereen hierquote:
Je meent dit niet serieus, toch?quote:Op maandag 1 januari 2024 20:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ga wel wat dingen aanvragen gedurende het jaar. Maar ik ga het niet te ingewikkeld maken, het moet wel haalbaar zijn.
Een chef ben ik niet. Mijn kookkunsten zijn daar niet goed genoeg voor.quote:
Oh nee, dat is wel heel extreem. Maar we hadden vastgesteld dat er een overeenkomst is tussen random toevoegingen en 1x in het jaar ergens gedraaid worden toch? Ik ben dan wel het type Pipo dat ook echt wil zien of dat waar is.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een chef ben ik niet. Mijn kookkunsten zijn daar niet goed genoeg voor.
Maar ga je serieus proberen de inhoud van de lijst met een eenmansactie proberen te beïnvloeden?
Zo ja, waarom al die moeite, los van de tijd die je er kennelijk voor hebt?
Dus door songs aan te vragen (via de Radio2 app?) proberen songs gedraaid te krijgen, die dan vervolgens in de keuzelijst zouden moeten komen, etc. etc.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh nee, dat is wel heel extreem. Maar we hadden vastgesteld dat er een overeenkomst is tussen random toevoegingen en 1x in het jaar ergens gedraaid worden toch? Ik ben dan wel het type Pipo dat ook echt wil zien of dat waar is.
En dat doe je dan door het zelf aan te pakken. Ik ga niet BoRhap van de troon stoten of zo, maar mocht iets gedraaid worden, dan wil ik op 1 december weleens zien of we definitief uitsluitsel krijgen.
En ik ga dan natuurlijk niet mikken op The First Rebirth ofzo (om iets wat wij gemeen hebben te noemen), ik ga dan voor iets wat er niet staat, wat me wel enigszins aanspreekt en wat ook nog kans van slagen heeft. Dat klinkt misschien als veel moeite, maar ik denk dat deze uitleg meer tijd in beslag nam.
Ik dus ook, ik kan me niet voorstellen dat het zo simpel is. Maar het is wel een leuke sidehustle voor dit jaar, waar we allemaal idioot veel plezier van kunnen hebben als het waar blijkt, hahaha.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus door songs aan te vragen (via de Radio2 app?) proberen songs gedraaid te krijgen, die dan vervolgens in de keuzelijst zouden moeten komen, etc. etc.
Ik ben oprecht benieuwd naar het resultaat…
Ik ken een FOK'ker die, toen Gerard Ekdom nog bij Radio 2 draaide, bewust een zogenaamd 'vergeten' song bij Dr. Pop had ingediend, die hij zelf dondersgoed kende, om zo die plaat weer eens gedraaid te krijgen op de radio.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dus ook, ik kan me niet voorstellen dat het zo simpel is. Maar het is wel een leuke sidehustle voor dit jaar, waar we allemaal idioot veel plezier van kunnen hebben als het waar blijkt, hahaha.
Plot twist.. de Fokker was… MadMasterquote:Op maandag 1 januari 2024 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken een FOK'ker die, toen Gerard Ekdom nog bij Radio 2 draaide, bewust een zogenaamd 'vergeten' song bij Dr. Pop had ingediend, die hij zelf dondersgoed kende, om zo die plaat weer eens gedraaid te krijgen op de radio.
En dat is hem gelukt…
Nee, ik moet je teleurstellen, denk ik…quote:Op maandag 1 januari 2024 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Plot twist.. de Fokker was… MadMaster
Waar kan ik dit doen? Dan ga ik kijken of ik op die manier iets van Cardiacs in de keuzelijst kan krijgenquote:Op maandag 1 januari 2024 20:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dus ook, ik kan me niet voorstellen dat het zo simpel is. Maar het is wel een leuke sidehustle voor dit jaar, waar we allemaal idioot veel plezier van kunnen hebben als het waar blijkt, hahaha.
Eng he?quote:Op maandag 1 januari 2024 17:07 schreef alopio het volgende:
Ik heb geen idee wat ik nu opeens met al die vrije tijd moet
Zocht ie toevallig een plaat met een kettingzaag? @wolfrolf @Pino112quote:Op maandag 1 januari 2024 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken een FOK'ker die, toen Gerard Ekdom nog bij Radio 2 draaide, bewust een zogenaamd 'vergeten' song bij Dr. Pop had ingediend, die hij zelf dondersgoed kende, om zo die plaat weer eens gedraaid te krijgen op de radio.
En dat is hem gelukt…
Nee, maar wat het wel was, weet ik niet meer.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zocht ie toevallig een plaat met een kettingzaag? @:wolfrolf @:Pino112
Qua begrijpbaarheid is deze reactie van je wel in dezelfde lijn geschreven. Snap geen reet van wat je zegt.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee Pancake die kloon ben ik al en nu koest.
Heb nog een biertje open staan, dus waarom ook nietquote:
* Dagoduck flikkert alle pannen van de trapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |