Zijn daar ondertussen al GIF's van?quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Na alle fuss om het playbackchickie van de laatste avond ook de laatste 20-22 shift bekeken.
Stoere stuiterbal wel.![]()
En naar Emmely en Rox kijken is natuurlijk al helemaal geen straf.
Heb bij diederik veel meer het gevoel dat hij muziek ook echt leuk vindquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Diederik deed t prima.Matthijs komt niet meer terug. So be it.
en vraag:quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Diederik deed t prima.Matthijs komt niet meer terug. So be it.
Ik kijk niet,dus geen idee. Maar ik neem aan dat het het productieteam van Annemieke betreft.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
en vraag:
wat zijn de meiden of nu de mann links
van de dj an het doen??
en kregt de dj de liedjes vorgegeven of draaid zijquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kijk niet,dus geen idee. Maar ik neem aan dat het het productieteam van Annemieke betreft.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Radioproducer
Beide.. Er is sowieso een muzieksamensteller bij Radio 2 en nog iemand die kijkt of een nummer die dag niet al gedraaid is.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
en kregt de dj de liedjes vorgegeven of draaid zij
dat selfs?
Moet nog een paar afleveringen zien maar ik vind Diederik prima.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:28 schreef Tussle266 het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)atthijs-voor-top2000
Volgens deze poll is het ongeveer 50/50 tussen de oude en die nieuwe anchorman. Wat vonden jullie? Ik was vooraf niet enthousiast, maar Ebbinge viel me reuze mee.
Doe ik dan ook.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zla proberen hier regelmatig nrs te posten die ik in de Top 2000 wil. Mn eerste push: Eefje de Visser met Ongeveer. Wat mij betreft haar beste, al mag t ook Scheef, Bitterzoet of de Parade zijn
Er was geen Bowie bonus. Hij heeft veel meer plaatsen verloren dan dat ie gewonnen heeft.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doe ik dan ook.
Bijzonder dat deze zelfs niet met de Bowie-bonus de lijst hep gehaald.
Ik bedoel in 2016.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er was geen Bowie bonus. Hij heeft veel meer plaatsen verloren dan dat ie gewonnen heeft.
Uitschieter omhoog was Tonight, maar dat kwam niet echt door David.
Vind ik met deze niet vreemd. Heeft qua titel misschien nog meer potentie gehad door de docu-titel.quote:
Volgens mij was de kans dit jaar groter dan toen, door de docu.quote:
Zou het wel even doen. Het is niet heel vernieuwend of zo, maar het was wel een prima docu.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die docu moet ik nog zien. Ik loop achter.
Ik heb zelf op De Parade gestemd dit jaar. Ik weet nu dankzij de extra 500 dat het kansloos was, maar dat is wel het nummer met de meeste Top 2000 potentie denk ik. Het is van haar meest succesvolle en recentste album en vrij catchy. En gebruikt in Anne+.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zla proberen hier regelmatig nrs te posten die ik in de Top 2000 wil. Mn eerste push: Eefje de Visser met Ongeveer. Wat mij betreft haar beste, al mag t ook Scheef, Bitterzoet of de Parade zijn
Ik ook.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet nog een paar afleveringen zien maar ik vind Diederik prima.
Als al die mensen ook zouden stemmen, zouden Suus en Freek dan de hele top 10 bevolken?quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:29 schreef Felagund het volgende:
Ruim 7 miljoen luisteraars.
https://nos.nl/artikel/25(...)cht-dankzij-top-2000
Voor algemene posts over Radio 2 uitzendingen verwijs ik je graag naar de Radio 2 topic reeks: MUZ / Radio 2 #140 Borsatanismequote:Op woensdag 3 januari 2024 18:58 schreef mario390 het volgende:
hij draaid de nederlandse charts top 40
van may 86
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |