Kwartier volgehouden, alleen maar schreeuwen, alleen maar negatief, alleen maar zeiken en welgeteld 0x gelachenquote:Op maandag 1 januari 2024 01:57 schreef ondeugend het volgende:
Het was anders
Het was raar
Het was origineel
Het was wennen
Ik heb mij wel vermaakt
Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 1 januari 2024 14:33 schreef Sodemieters het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die het al snel hebben afgezet überhaupt de 'omschakeling' hebben gezien. Zouden die mensen hebben doorgehad dat de Micha in smoking een parodie was op de traditionele conference, met dat cliché decor, flauwe, foute grappen, zogenaamde gesprekjes met verzonnen gewone mensen (hallo Youp!) en geëngageerde liedjes?
Ja, je had moeten afwachten. Het werd echt bijzonder, vond ik.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:07 schreef Aloria het volgende:
Ik kijk elk jaar uit naar de oudejaars conference maar de eerste "grap" met gefeliciteerd echt... wat een dom gedoe man..... had ik verder moeten afwachten ? Ben maar van ellende naar vi omgeschakeld erg jammer
Eens. Maar je moest er inderdaad wel even voor blijven kijken. Ik dacht in het begin ook “Dit ga ik niet af kijken”.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, je had moeten afwachten. Het werd echt bijzonder, vond ik.
Onbedoeld een tamelijk grappige post, als je bedenkt wat Wertheim zelf zei over VI en afwachten. Knap van je, deze achteloze meta-humor.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:07 schreef Aloria het volgende:
Ik kijk elk jaar uit naar de oudejaars conference maar de eerste "grap" met gefeliciteerd echt... wat een dom gedoe man..... had ik verder moeten afwachten ? Ben maar van ellende naar vi omgeschakeld erg jammer
Nee, volgens zijn regisseur niet. (Bron: https://www.volkskrant.nl(...)conference~bd3e62d6/)quote:Op maandag 1 januari 2024 18:09 schreef Tourniquet het volgende:
Beste oudejaars in jaren, origineel en spitsvondig gedaan met verrassende gelaagdheid en metahumor.
Ik ben wel benieuwd hoe de mensen die als publiek bij de opname van de ‘Wertheim-met-snor’ conferènce zijn geweest de voorstelling beleefd hebben. Zouden zij uitleg hebben gekregen op welke manier dat onderdeel zou worden van een groter geheel?
De mensen die bij de laatste opnames waren, hebben er dus wel iets van meegekregen.quote:Op maandag 1 januari 2024 18:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, volgens zijn regisseur niet. (Bron: https://www.volkskrant.nl(...)conference~bd3e62d6/)
Dat was het wel. De scene met Youp in het begin al. Jammer dat Freek niet mee werkte, want dit naderde wel het niveau van Freek. Milan Knolquote:Op maandag 1 januari 2024 21:13 schreef mvt het volgende:
Het was geen oudejaarsconference. En dat vind ik een gemis.
Zal een stuk voorruit spoelen en dan hopelijk in het goede stuk belanden, wie weet, ben nu wel benieuwdquote:Op maandag 1 januari 2024 17:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, je had moeten afwachten. Het werd echt bijzonder, vond ik.
Dat moet je dus niet doen, want dat hoort bij de show. Dus gewoon vanaf het begin kijken en je door het begin heenworstelen.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef Aloria het volgende:
[..]
Zal een stuk voorruit spoelen en dan hopelijk in het goede stuk belanden, wie weet, ben nu wel benieuwd
Zelf houd ik best wel van poep en pies grapjes of een turn. Gaat hier niet gebeuren, wat Kan kan kan ik ook.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef Aloria het volgende:
[..]
Zal een stuk voorruit spoelen en dan hopelijk in het goede stuk belanden, wie weet, ben nu wel benieuwd
Dat begin is natuurlijk wel gewoon onderdeel van zo'n show. Zonder dat begin krijgt het moment verderop niet de bedoelde lading. Het is natuurlijk niet stand-up, waarbij er geen lijn in hoeft.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef Aloria het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een verwijzing naar Toon Hermans.quote:
Grote klasse van BNN/VARA dat ze dit experiment aandurfden en van Micha Wertheim dat hij de uitdaging aannam en zijn eigen oudejaars heeft gemaakt.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:03 schreef thedeedster het volgende:
Zeer origineel en onderhoudend. Jammer dat niet iedereen het leuk vond. Maar ja, Wertheim is ook niet echt middle of the road.
Een gniffel, at best. De editors vonden het een grap die zó leuk was, dat er meteen een ingeblikt dijenkletser-lachje onder geplakt was. Oei.quote:"Goedenavond. Normaal bakken mijn vriendin en ik de oliebollen zelf, maar omdat ik vanavond moest werken dacht ik, ik ga toch even langs de oliebollenkraam. Stond een gigantische rij, kon je op wachten... Dat heb ik ook gedaan."
Welnee, live posten is toch veel leukerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:19 schreef Marsenal het volgende:
Arnie, het ziet er naar uit dat je in een enorme rollercoaster zit. Ik zou zeggen, kijk het helemaal af en zeg daarna maar wat je vond. Laat jezelf niet gek maken.
Ik heb het idee dat ik hier bespeeld word... Want de dingen die niet interessant horen te zijn, schrijf ik hierboven nadrukkelijk op. Oeh.quote:"We denken altijd dat we geïnteresseerd zijn in dingen die ons interesseren. Maar het interessante is dat dingen die ons niet interesseren, veel interessanter zijn dan dingen die ons wel interesseren. Maar dat weten we niet, omdat we ons er niet voor interesseren. Interessant hè?"
Het is hem nog gelukt ook. Ik heb nog nooit een oudejaarsconference al na een kwartier afgezet, zo slecht was hetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
"De ambitie van deze voorstelling is om het Nederlandse publiek te overtuigen om de televisie zo snel mogelijk uit te zetten."
Bril-fucking-jant. Anti-televisie op oudejaarsavond
Nooit iets van Guido Weijers gezien dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is hem nog gelukt ook. Ik heb nog nooit een oudejaarsconference al na een kwartier afgezet, zo slecht was het
Z'n keuze van actuele onderwerpen is wat beperkt ja, dat vond ik ook. Hij levert niet in op zn stijl, dat vind ik moedig, maar je hoopt toch inderdaad dat hij een paar dingen van specifiek afgelopen jaar zou aansnijden.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Lekker Max Verstappen bashen. Verstappen is ook pas een item van de afgelopen ja-ren.
Micha heeft echt geen krant opengeslagen heb ik zo het idee.
Ik heb afkickverschijnselen van de Top 2000 live becommentariëren, lutser.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:44 schreef Kansenjongere het volgende:
Kan iemand Arnie een dagboek geven, lijkt me voor iedereen beter.
Maar net als Caroline van der Plas: de namen worden genoemd als 'naam X', 'vul hier een actuele naam in om een grap in meerdere jaren te kunnen gebruiken'.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Z'n keuze van actuele onderwerpen is wat beperkt ja, dat vond ik ook. Hij levert niet in op zn stijl, dat vind ik moedig, maar je hoopt toch inderdaad dat hij een paar dingen van specifiek afgelopen jaar zou aansnijden.
Verstappen is er toch wel eentje van, toch? Zijn dominantie is afgelopen seizoen echt definitief gemaakt, voor mijn gevoel. Maar het is wel dun, ja.
Hoe dan ook, ik had wel een uurtje langer gewild en dan daadwerkelijk even pro-palestina demonstraties bespreken, om maar wat te noemen. Even olie op het vuur.
Waar kan je die zien? Alleen in het theater, toch?quote:Op maandag 1 januari 2024 22:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik heb net de Oudejaars van Lebbis en Jansen bekeken, daar heb ik toch meer om moeten lachen. En vooral harder.
Nog langer? Alsjeblieft, dat kan je de mensen niet aandoenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Z'n keuze van actuele onderwerpen is wat beperkt ja, dat vond ik ook. Hij levert niet in op zn stijl, dat vind ik moedig, maar je hoopt toch inderdaad dat hij een paar dingen van specifiek afgelopen jaar zou aansnijden.
Verstappen is er toch wel eentje van, toch? Zijn dominantie is afgelopen seizoen echt definitief gemaakt, voor mijn gevoel. Maar het is wel dun, ja.
Hoe dan ook, ik had wel een uurtje langer gewild en dan daadwerkelijk even pro-palestina demonstraties bespreken, om maar wat te noemen. Even olie op het vuur.
Nope, is online gezet door ze:quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:55 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Waar kan je die zien? Alleen in het theater, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |