Alsof ik daar verstand van hebquote:Op zondag 31 december 2023 21:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat zou ik niet in de biblebelt zeggen, dan kom je niet levend thuis. Rooms-katholieke gewoontes suggereren bij protestanten
Ja Godver!quote:Op zondag 31 december 2023 21:00 schreef peaceman het volgende:
Ladies en gentlemen,
Ik ga zo ook afsluiten, want we hebben nog een afspraak staan. Kan zomaar zijn dat ik hier en daar nog een berichtje post, maar wel minder dan nu (en zeker minder dan isorden en dagoduck natuurlijk).
Mocht je weggaan, heb t goed, geniet van het leven, want het is veel te kort. Blijf niet hangen in boosheid, irritatie of iets dergelijks. Richt je op datgene waarvan je geniet. Iedereen is mooi op zijn/haar/het manier.
Het was weer een feestje![]()
![]()
Toch een minuut plezier danquote:Op zondag 31 december 2023 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo.... tijd voor een lang fapje met de broek uit hoor.....
Dat is toch genieten
TMIquote:Op zondag 31 december 2023 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo.... tijd voor een lang fapje met de broek uit hoor.....
Dat is toch genieten
Ik was gisteren aan het stofzuigen in m'n onderbroek.... en dacht; hoe komen mijn ballen toch zo stoffig?quote:
quote:Op zondag 31 december 2023 21:03 schreef Zorro het volgende:
Zo even een heerlijk Guinness ingeschonken![]()
Proost!
Mijn schuld, sorry. Wasmachine geprobeerd?quote:Op zondag 31 december 2023 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik was gisteren aan het stofzuigen in m'n onderbroek.... en dacht; hoe komen mijn ballen toch zo stoffig?
quote:Op zondag 31 december 2023 21:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn schuld, sorry. Wasmachine geprobeerd?
Ja een blik ook hierquote:Op zondag 31 december 2023 21:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cheers, in alle haast wel glas vergeten, zo maar eens halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |