schande!quote:Op zondag 31 december 2023 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Geen volledige versie van Shine On You Crazy Diamond
quote:Op zondag 31 december 2023 21:00 schreef peaceman het volgende:
Ladies en gentlemen,
Ik ga zo ook afsluiten, want we hebben nog een afspraak staan. Kan zomaar zijn dat ik hier en daar nog een berichtje post, maar wel minder dan nu (en zeker minder dan isorden en dagoduck natuurlijk).
Mocht je weggaan, heb t goed, geniet van het leven, want het is veel te kort. Blijf niet hangen in boosheid, irritatie of iets dergelijks. Richt je op datgene waarvan je geniet. Iedereen is mooi op zijn/haar/het manier.
Het was weer een feestje![]()
![]()
Geen part 6-9 anti-genotquote:Op zondag 31 december 2023 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Geen volledige versie van Shine On You Crazy Diamond
Mooiquote:Op zondag 31 december 2023 21:00 schreef peaceman het volgende:
Mocht je weggaan, heb t goed, geniet van het leven, want het is veel te kort. Blijf niet hangen in boosheid, irritatie of iets dergelijks. Richt je op datgene waarvan je geniet. Iedereen is mooi op zijn/haar/het manier.
Bedankt voor weer een jaar feest hier! Goede jaarwisseling en tot volgend jaar!quote:Op zondag 31 december 2023 21:00 schreef peaceman het volgende:
Ladies en gentlemen,
Ik ga zo ook afsluiten, want we hebben nog een afspraak staan. Kan zomaar zijn dat ik hier en daar nog een berichtje post, maar wel minder dan nu (en zeker minder dan isorden en dagoduck natuurlijk).
![]()
Fijne jaarwisseling!quote:Op zondag 31 december 2023 21:00 schreef peaceman het volgende:
Ladies en gentlemen,
![]()
Ach, ff biechten en je ziel is weer schoon toch?quote:Op zondag 31 december 2023 21:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op zaterdag het hele dorp slopen is dan weer geen enkel probleem. Staat in de bijbel!
Nou, hopelijk halen we editie 50 wel, minimaal.quote:Op zondag 31 december 2023 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze editie specifiek niet of in het algemeen?
Oe, die pak ik ook even goed idee!quote:Op zondag 31 december 2023 21:03 schreef Zorro het volgende:
Zo even een heerlijk Guinness ingeschonken![]()
Proost!
top 10 materiaal natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2023 21:03 schreef Evenstar het volgende:
Shine on You op 25 kan eigenlijk echt niet hoor ....
Dat zou ik niet in de biblebelt zeggen, dan kom je niet levend thuis. Rooms-katholieke gewoontes suggereren bij protestantenquote:Op zondag 31 december 2023 21:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ach, ff biechten en je ziel is weer schoon toch?
Fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2023 21:00 schreef peaceman het volgende:
Ladies en gentlemen,
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |