Toch verdacht dat ze niet in een goedkope jeugdherberg hun protestactie hielden maar in het Hilton.quote:
twijfel twijfel..... ja!quote:Op zondag 31 december 2023 19:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat ‘cd voor jou, cd voor mij’ inferieur is hieraan?
Interessant concept joh.quote:
Ik heb groot respect voor John Lennon als muzikant maar de verheerlijking van zijn persoon ben ik ook niet zo'n fan van.quote:Op zondag 31 december 2023 19:57 schreef Zorro het volgende:
Imagine dat je je vrouw in elkaar slaat en je kind negeert
quote:
Fijn dat je erbij was! Prettige jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2023 19:54 schreef TommyL0204 het volgende:
Ga ook afsluiten hier. De kleine wil nu slapen met alle vuurwerkveel plezier nog allen!
Tupacquote:Op zondag 31 december 2023 19:59 schreef hollandia02 het volgende:
Zijn er nog meer artiesten die zijn doodgeschoten zoals John Lennon?
Werkt niet in onze maatschappij maar het concept is wel interessantquote:
Dit moet jou toch ook verbazen @Mexicanobakkerquote:Op zondag 31 december 2023 20:00 schreef peaceman het volgende:
Sultans of Swing is wel 1 van de meest constante nummers in de top 2000.
Op rappers na dat is meer regel dan uitzonderingquote:
quote:Op zondag 31 december 2023 20:02 schreef BillDauterive het volgende:
Lieve mensen,
Voor mij wordt het ook tijd om te gaan. Bedankt voor alle gezelligheid de afgelopen week. Het deed me goed om veel bekende gezichten weer te zien. Ik vond het fijn dat we hier in de topics zoveel gedeeld hebben.
Fijne jaarwisseling, geniet nog van de top 2000 en tot op de meet over een paar weken, tot ergens anders op fok of tot volgend jaar in de top 2000 editie 2024-topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |