abonnement Unibet Coolblue
pi_211893441
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 januari 2024 @ 16:09:30 #227
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211893597
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Rust! ^O^
Wat kan "geen herrie" toch heerlijk zijn hè *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211893609
quote:
Holy moly, dat ziet er heerlijk uit!
pi_211893625
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Rust! ^O^
Toen onze buren dit soort acties gingen doen in de eerste week van de coronalockdown zijn wij van ellende verhuisd (we hebben bij ons bedrijf een gastenverblijf). En we hadden zelf gewoon een douche.


Sterkte.
pi_211893721
Oeh die taart ziet er lekker uit zeg.

En yeah voor de rust.wij kregen gisteren een appje van iemand die binnenkort hier komt wonen, vertelde dat hij niet veel gaat doen. Fijn, want er komen ook wel eens mensen wonen die niets vertellen en hele muren eruit slaan.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 2 januari 2024 @ 16:29:08 #232
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211893726
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 16:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat kan "geen herrie" toch heerlijk zijn hè *O*
Normaal gesproken wil ik altijd muziek aan hebben vanaf dat de wekker afloopt, stilte is niet zo mijn ding. Maar deze rust is nu heerlijk.
Vanmorgen was ik ook al om 5.00u uit bed, in mijn dromen was de verbouwing toen al begonnen en slapen wilde niet meer.

Nu maar hopen dat de voorspelde storm vanavond de troep die nu voor de deur ligt met rust laat…
  dinsdag 2 januari 2024 @ 16:33:53 #233
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211893769
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 16:20 schreef yinu het volgende:

[..]
Toen onze buren dit soort acties gingen doen in de eerste week van de coronalockdown zijn wij van ellende verhuisd (we hebben bij ons bedrijf een gastenverblijf). En we hadden zelf gewoon een douche.


Sterkte.
Ik heb deze verbouwing 5 jaar min of meer tegen weten te houden, maar mijn eega was nu onvermurwbaar. Ik heb overwogen om een week elders te bivakkeren, maar er moeten nog wel wat beslissingen 'in het werk' worden genomen, dus dat was bij nader inzien geen optie.
Douchen kan bij de diverse buren, dus de sociale contacten worden ook nog eens aangehaald… :P
pi_211893947
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 15:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat kan ook gemakkelijk zonder.
Geen idee ik frementeer nooit.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 17:00:53 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211894038
Als iemand de gegevens heeft van de ouders van Cornelis Pijters (geb abt 1723) omgeving Drachten dan houd ik me aanbevolen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211894055
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:00 schreef fietsie het volgende:
Als iemand de gegevens heeft van de ouders van Cornelis Pijters (geb abt 1723) omgeving Drachten dan houd ik me aanbevolen.
Wat is die abt in dit verband?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 2 januari 2024 @ 17:02:55 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211894061
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat is die abt in dit verband?
About -> ongeveer, sorry, is ehm shorthand in dit genealogie pakket
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 2 januari 2024 @ 17:04:05 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211894079
Ik kan dus de schoonouders, bij dezelfde kerk en in het zelfde dorp, wel vinden in de scans, dus het zou betekenen dat er of een boek weg is (niet ondenkbeeldig) of dat ze van buiten kwamen. Maar in die regio was reizen ook niet een dagelijks ding rond die tijd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211894148
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:04 schreef fietsie het volgende:
Ik kan dus de schoonouders, bij dezelfde kerk en in het zelfde dorp, wel vinden in de scans, dus het zou betekenen dat er of een boek weg is (niet ondenkbeeldig) of dat ze van buiten kwamen. Maar in die regio was reizen ook niet een dagelijks ding rond die tijd.
En is de achternaam verbasterd tot Pieters ooit denk je?
  dinsdag 2 januari 2024 @ 17:12:02 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211894171
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:10 schreef Blues het volgende:

[..]
En is de achternaam verbasterd tot Pieters ooit denk je?
Rond 1800 is het grootste deel van die familie bij de naam-aangifte van Napoleon, gegaan voor 'van der Velde',
een deel voor 'van Houten' en ook Roorda en Boonstra komen voor.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211894179
Bezige dagen voor diverse mensen hier ^O^
Spelen met apparaten O+

Ik heb de trapkast en de tweede slaapkamer opgeruimd. Ruimte O+
En poes verraste me met een kotsbui midden op de heilige Trifecta van bank, los kussen en kleedje wat op de bank ligt :') dus meteen een wasje gedaan.

Inmiddels vakantieplannen aan het uitwerken.
Hoe gestoord zijn we als we naar Portugal rijden?
Ik zie wat op tegen rijden, vriendin wat tegen vliegen. We hebben max drie weken maar ik wil eigenlijk maar 2-2,5 weken weg ivm de senioren hier.

Voordelen: leasewagen, vrijheid qua vervoer, geen gedoe met bagage, goedkoper dan vliegen plus auto huur.
Nadelen: lel van een rit (ruim 20 uur in 2 dagen :X ) en je bent heen en terug een extra dag vakantie ‘kwijt’ tov vliegen.
Want in halve dagen heen/terug rijden, wat leuks doen, slapen en doorrijden zijn we minder goed. En ik wilde GEEN road trips.

Vriendin heeft comfortabele wagen en rijdt graag. Ik vind het geen probleem af te wisselen.
Road-trips zijn altijd gezellig… maar twee volle dagen heb ik nog nooit gedaan.

Nu ben ik iets aan het fabrieken van heen knallen in twee dagen, bijkomen in huisje met privé zwembad (kandidaat al uitgezocht O+ ) en de terugweg opknippen met een tussenstop van 2 nachten of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211894182
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
Rond 1800 is het grootste deel van die familie bij de naam-aangifte van Napoleon, gegaan voor 'van der Velde',
een deel voor 'van Houten' en ook Roorda en Boonstra komen voor.
Ja Boonstra kwam ik net ook tegen.
En dit?
https://www.genealogieonl(...)n-koster/I672789.php
pi_211894195
Ik keek ook nog even naar nieuwe keukengadgets, in de sale bij Maxima.
Ik verslikte me zowat in de koffie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: dit wou ik vinden:


[ Bericht 16% gewijzigd door sigme op 02-01-2024 17:21:59 (Linkje toegevoegd voor de liefhebber) ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211894200
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
Rond 1800 is het grootste deel van die familie bij de naam-aangifte van Napoleon, gegaan voor 'van der Velde',
een deel voor 'van Houten' en ook Roorda en Boonstra komen voor.
Ja Boonstra kwam ik net ook tegen.
En dit?
https://www.genealogieonline.nl/stamboom-griffioen-koster/I672789.php[quote]1s.gif Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2699216/3/101#p211894179]dinsdag 2 januari 2024 17:12[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/161975]Cat-astrophe[/url] het volgende:
Bezige dagen voor diverse mensen hier ^O^
Spelen met apparaten O+

Ik heb de trapkast en de tweede slaapkamer opgeruimd. Ruimte O+
En poes verraste me met een kotsbui midden op de heilige Trifecta van bank, los kussen en kleedje wat op de bank ligt :') dus meteen een wasje gedaan.

Inmiddels vakantieplannen aan het uitwerken.
Hoe gestoord zijn we als we naar Portugal rijden?
Ik zie wat op tegen rijden, vriendin wat tegen vliegen. We hebben max drie weken maar ik wil eigenlijk maar 2-2,5 weken weg ivm de senioren hier.

Voordelen: leasewagen, vrijheid qua vervoer, geen gedoe met bagage, goedkoper dan vliegen plus auto huur.
Nadelen: lel van een rit (ruim 20 uur in 2 dagen :X ) en je bent heen en terug een extra dag vakantie ‘kwijt’ tov vliegen.
Want in halve dagen heen/terug rijden, wat leuks doen, slapen en doorrijden zijn we minder goed. En ik wilde GEEN road trips.

Vriendin heeft comfortabele wagen en rijdt graag. Ik vind het geen probleem af te wisselen.
Road-trips zijn altijd gezellig… maar twee volle dagen heb ik nog nooit gedaan.

Nu ben ik iets aan het fabrieken van heen knallen in twee dagen, bijkomen in huisje met privé zwembad (kandidaat al uitgezocht O+ ) en de terugweg opknippen met een tussenstop van 2 nachten of zo.
[/quote]
Ja zodat het reizen ook vaka niet is ^O^
pi_211894205
Wat gebeurde daar :o
pi_211894210
quote:
81s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:15 schreef sigme het volgende:
Ik keek ook nog even naar nieuwe keukengadgets, in de sale bij Maxima.
Ik verslikte me zowat in de koffie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: dit wou ik vinden:
[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 2 januari 2024 @ 17:16:55 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211894218
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja Boonstra kwam ik net ook tegen.
En dit?
https://www.genealogieonl(...)n-koster/I672789.php
Zit wel heel leuk in de richting :)
Maar Drachten <-- --> Deinum is niet heel logisch, en als ik wat rondpor in die Griffioen (ik stam zelf ook uit een van die landadel stammen :P) dan blijft die familie vrij statisch. Maar wel leuk! :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211894245
Ik heb zowaar een middagdut gedaan. Dat is (voor mij) wel ongeveer de definitie van ziek.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211894268
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bezige dagen voor diverse mensen hier ^O^
Spelen met apparaten O+

Ik heb de trapkast en de tweede slaapkamer opgeruimd. Ruimte O+
En poes verraste me met een kotsbui midden op de heilige Trifecta van bank, los kussen en kleedje wat op de bank ligt :') dus meteen een wasje gedaan.

Inmiddels vakantieplannen aan het uitwerken.
Hoe gestoord zijn we als we naar Portugal rijden?
Ik zie wat op tegen rijden, vriendin wat tegen vliegen. We hebben max drie weken maar ik wil eigenlijk maar 2-2,5 weken weg ivm de senioren hier.

Voordelen: leasewagen, vrijheid qua vervoer, geen gedoe met bagage, goedkoper dan vliegen plus auto huur.
Nadelen: lel van een rit (ruim 20 uur in 2 dagen :X ) en je bent heen en terug een extra dag vakantie ‘kwijt’ tov vliegen.
Want in halve dagen heen/terug rijden, wat leuks doen, slapen en doorrijden zijn we minder goed. En ik wilde GEEN road trips.

Vriendin heeft comfortabele wagen en rijdt graag. Ik vind het geen probleem af te wisselen.
Road-trips zijn altijd gezellig… maar twee volle dagen heb ik nog nooit gedaan.

Nu ben ik iets aan het fabrieken van heen knallen in twee dagen, bijkomen in huisje met privé zwembad (kandidaat al uitgezocht O+ ) en de terugweg opknippen met een tussenstop van 2 nachten of zo.
Katten O+ ze vinden altijd het perfecte plekje

Ik hou van road trips. Als je die reisdagen als vakantie kan zien is het helemaal leuk.
pi_211894287
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:20 schreef sigme het volgende:
Ik heb zowaar een middagdut gedaan. Dat is (voor mij) wel ongeveer de definitie van ziek.
:*
Lekker, dutjes O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')