abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211869373
:)
pi_211869451
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2023 17:55 schreef Blues het volgende:
Hele dikke knuffels voor @:yinny ;( :*
Dit :*

Zo te horen is het 18u, het gaat nu echt los buiten
pi_211869484
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 18:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dit :*

Zo te horen is het 18u, het gaat nu echt los buiten
Hier hebben ze het vuurwerk verbod niet meegekregen o|O
We have far more in common than that which devides us..
pi_211869502
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hier hebben ze het vuurwerk verbod niet meegekregen o|O
Hier ook wel al de hele dag maar nu net een tandje erger.
Echt heel benieuwd hoe het straks rond insulinetijd gaat zijn....

Edit: ow bij jullie mag het gewoon helemaal niet
  zondag 31 december 2023 @ 18:07:29 #5
63722 z80
I fink you freaky
pi_211869545
Thuis. Gaar, gesloopt en narrig. Dat laatste door te weinig eten.
Rondje Guangzhou (China) gedaan met dank aan de visa vrije toegang voor max 15 dagen.
Laatste dag daar, snachts terug vliegen met de hele weg turbulentie, wat niet lekker slaapt, bij de overstap ruim een uur vertraging. Het toestel kreeg nog even snel een wielwissel. En in Duitsland alleen maar vertragingen en uitval van het "vervoer".

Zo even wat bij lezen. Tevens genoeg rijst op dit jaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 31 december 2023 @ 18:19:10 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_211869741
Gefeliciteerd LS.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2023 @ 18:19:20 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211869743
Yinny :*

WB Z80. Benieuwd naar de foto's :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211869756
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef z80 het volgende:
Thuis. Gaar, gesloopt en narrig. Dat laatste door te weinig eten.
Rondje Guangzhou (China) gedaan met dank aan de visa vrije toegang voor max 15 dagen.
Laatste dag daar, snachts terug vliegen met de hele weg turbulentie, wat niet lekker slaapt, bij de overstap ruim een uur vertraging. Het toestel kreeg nog even snel een wielwissel. En in Duitsland alleen maar vertragingen en uitval van het "vervoer".

Zo even wat bij lezen. Tevens genoeg rijst op dit jaar.
Welkom terug!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211869790
quote:
14s.gif Op zondag 31 december 2023 17:47 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, zelfgemaakt! Had ik ook helemaal gemist. Waar zet je zulke grote katten zo mooi op de foto?
Dit was Edinburgh Zoo! Echt een toffe dierentuin. En veel glas, dat (nog) best goed schoon was ook, waardoor je dat niet ziet op de foto. Ik heb ook nog wel wat mooie/gave foto's van in Berlijn :) en ik geloof Artis en Amersfoort (mogelijk Blijdorp ipv één van die twee). Maar in sommige dierentuinen is het wel echt makkelijker dan in andere. Voor eerste week nieuwe jaar staat op de planning dat ik mijn foto's eens (enigszins) ga uitzoeken, om in elk geval de mooisten extra te backuppen. Nu staat alles op een mybooklive die niet meer als nas werkt omdat 'ie niet meer op internet mag, maar die aansluiten op laptop heeft wat haken en ogen. Dus wil eigenlijk een nieuwe losse ssd en daar alles op wat ik echt niet kwijt wil raken.

Ik ging altijd op elke vakantie waar een dierentuin in de buurt was, een keer naar de dierentuin. Berlijn, Edinburgh, Toronto, Keulen, Porto. En dan foto's maken O+ . En in NL ook best regelmatig, meestal Amersfoort want dichtbij. Maar ook een keer een jaar abbo op Artis gehad. Toen kon ik ook keer gratis naar Antwerpen. En Blijdorp, Ouwehands, Burgers Zoo. Alleen Wildlands ben ik van de grote dierentuinen nog niet geweest. Mooi voornemen voor volgend jaar om dat weer eens te doen. Ik ging altijd met ex, maar toen kwam corona en ging dat uit en was ik met andere dingen bezig. Wel leuk om weer op te pakken O+

Welkom terug @z80!
  zondag 31 december 2023 @ 18:32:04 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_211869971
Even een vraagje. Heeft het hier afgelopen week gestormd? vanuit de west hoek?
Ik heb een plas water in de kelder staan onder een raam, wat tot nu toe nog niet eerder gelekt heeft.
pi_211870020
Welkom terug @z80 naast de laatste dag, wel een fijne tijd gehad?

Pff, Elin schrok zich net rot van een knal en durft nu niet naar haar voerbakje te lopen. Ik heb zo’n laptopkussen, dat ding omgekeerd lijkt een fijne plek te zijn.
pi_211870080
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 18:32 schreef z80 het volgende:
Ik heb een plas water in de kelder staan onder een raam, wat tot nu toe nog niet eerder gelekt heeft.
Dit was 21 op 22 dec:

Nou ja, de foto is op 22 dec dus.
Daarna nog wel VEEEEL regen gevallen en stevig wind uit het westen, maar niet meer zo hard als 21/22.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 31 december 2023 @ 18:42:49 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211870139
Schoot me ineen in gedachten dat ze in m'n nieuwe polis van de zorgverzekering zomaar m'n eigenrisico naar standaard hadden gezet. Dus die even weer op het hoogste gezet. Tegelijk maar even nieuwe zorgpas aangevraagd.

Dat was één muisklik. Krijg je vervolgens een stuk of 5 vragen.
"Wat is je gevoel bij het aanvragen van je nieuwe zorgpas" 8)7

Wat betreft prijzen van medicijnen die enorm hoog zouden liggen met enorm hoge winsten enzo. Ik zag dat ik dit jaar ¤13,82 van m'n Eigen risico heb gebruikt. Dat zal m'n pilletje na de tekenbeet zijn geweest. Voor 1 pilletje misschien alsnog redelijk veel, maar ja, massa is kassa. De apotheek heeft er evengoed werk van. Of ik nou 50 pillen of 1 krijg. Dus ja, spotgoedkoop eigenlijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 31 december 2023 @ 18:57:10 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_211870435
Rondje Guangzhou (klinkt als Guanjou) was lekker. Maar niet helemaal zoals de bedoeling was.
Heen reis ging goed. In vliegtuig papiertje invullen en de de paspoortcontrole inleveren voor een stempel. Ik heb me blijkbaar de vorige keer goed gedragen, was zo door de controle heen.
Toen op jacht naar een ATM. Dat ding staat dus in de vertrekhal tussen wat winkels verstopt, en geeft alleen biljetten van 100 yuan. Leuk maar de metro ticketmachine pikt munten van 1 en briefjes (in nieuwstaat) van 5 en 10.
Dus op zoek naar een mogelijkheid om te wisselen. Voor 7 yuan met de metro de stad in. Cultural park. Daar voor het eerst buiten. Hele fijne miezer (ook de enige keer) en een koude wind bij 8 graden. Stukje lopen naar het hotel van eerste keuze. Gekozen voor "luxe", Grote kamer met 1 groot bed. 2m bij 2,20m, en dat is voor daar enorm.
Voor een schokkend bedrag van wel 33 Euro per nacht.
Eerste week was wel een koude week. Overdag tussen de 12 en 14 graden met een snijdende wind. Pas week twee werd het lekker warm met geregeld zon. Op de laatste dag na dan. Wel warm maar met regen.
De stad zelf is ruim en schoon. Verschillende musea, met als je geluk hebt wat kaartjes met Engelse tekst. Verschillende parken. En het handelspakhuis van ome Ali mbt kleding. Heeeeeeeel veel kleding.
Foto's moet ik nog van de phone halen, nu geen zin in.
pi_211870476
Van mijn ¤16,65 van de nierbekkenontsteking antibioticakuur, was ¤1,49 voor de ab zelf, en ¤15,16 terhandstellingskosten. Dat waren 14 pillen. Ongeveer 10,6 cent per pil dus aan medicijnkosten. Vind ik ook spotgoedkoop :)
pi_211871582
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 18:32 schreef z80 het volgende:
Jup, zuidwestenwind afgelopen week. Heb er te vaak tegenin gefietst ;(
  zondag 31 december 2023 @ 20:04:45 #17
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211871860
quote:
7s.gif Op zondag 31 december 2023 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Oliebollen en de Groundbock Day van @:sarabi gaan prima samen… :9~
Goed idee :D proost!
pi_211871966
Welkom thuis Zet!

Benieuwd naar je foto's.

Hopelijk valt je waterschade mee ^O^
pi_211872091
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2023 18:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hier ook wel al de hele dag maar nu net een tandje erger.
Echt heel benieuwd hoe het straks rond insulinetijd gaat zijn....

Edit: ow bij jullie mag het gewoon helemaal niet
Hier ook totaalverbod, en het is wel vrij duidelijk dat al het vuurwerk dat nog afgestoken wordt, illegaal vuurwerk is :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211872198
Nou gemeente Blommendaal, het is niet te horen dat er een verbod is :')
https://www.bloemendaal.nl/melden-en-meedoen/vuurwerk
pi_211872226
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2023 18:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dit was Edinburgh Zoo! Echt een toffe dierentuin. En veel glas, dat (nog) best goed schoon was ook, waardoor je dat niet ziet op de foto. Ik heb ook nog wel wat mooie/gave foto's van in Berlijn :) en ik geloof Artis en Amersfoort (mogelijk Blijdorp ipv één van die twee). Maar in sommige dierentuinen is het wel echt makkelijker dan in andere. Voor eerste week nieuwe jaar staat op de planning dat ik mijn foto's eens (enigszins) ga uitzoeken, om in elk geval de mooisten extra te backuppen. Nu staat alles op een mybooklive die niet meer als nas werkt omdat 'ie niet meer op internet mag, maar die aansluiten op laptop heeft wat haken en ogen. Dus wil eigenlijk een nieuwe losse ssd en daar alles op wat ik echt niet kwijt wil raken.

Ik ging altijd op elke vakantie waar een dierentuin in de buurt was, een keer naar de dierentuin. Berlijn, Edinburgh, Toronto, Keulen, Porto. En dan foto's maken O+ . En in NL ook best regelmatig, meestal Amersfoort want dichtbij. Maar ook een keer een jaar abbo op Artis gehad. Toen kon ik ook keer gratis naar Antwerpen. En Blijdorp, Ouwehands, Burgers Zoo. Alleen Wildlands ben ik van de grote dierentuinen nog niet geweest. Mooi voornemen voor volgend jaar om dat weer eens te doen. Ik ging altijd met ex, maar toen kwam corona en ging dat uit en was ik met andere dingen bezig. Wel leuk om weer op te pakken O+

Welkom terug @:z80!
Mocht je XL poezen in het wild willen zien dan kan ik Sri Lanka aanraden. Twee keer geweest, beide keren mazzel met luipaarden (en olifanten!).

Dit was in 2014, Wilpattu national park:

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211872359
quote:
2s.gif Op zondag 31 december 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Mocht je XL poezen in het wild willen zien dan kan ik Sri Lanka aanraden. Twee keer geweest, beide keren mazzel met luipaarden (en olifanten!).

Dit was in 2014, Wilpattu national park:

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ohhhh
pi_211872463
Ik zit heerlijk naar de streamers te kijken, ben nu alleen en kan lekker (vals) meezingen :D
pi_211872485
quote:
2s.gif Op zondag 31 december 2023 20:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Hier ook totaalverbod, en het is wel vrij duidelijk dat al het vuurwerk dat nog afgestoken wordt, illegaal vuurwerk is :)
-O-

quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit heerlijk naar de streamers te kijken, ben nu alleen en kan lekker (vals) meezingen :D
Leuk O+ is dat die in de Efteling?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')