Hier hebben ze het vuurwerk verbod niet meegekregenquote:Op zondag 31 december 2023 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit![]()
Zo te horen is het 18u, het gaat nu echt los buiten
Hier ook wel al de hele dag maar nu net een tandje erger.quote:Op zondag 31 december 2023 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier hebben ze het vuurwerk verbod niet meegekregen
Welkom terug!quote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef z80 het volgende:
Thuis. Gaar, gesloopt en narrig. Dat laatste door te weinig eten.
Rondje Guangzhou (China) gedaan met dank aan de visa vrije toegang voor max 15 dagen.
Laatste dag daar, snachts terug vliegen met de hele weg turbulentie, wat niet lekker slaapt, bij de overstap ruim een uur vertraging. Het toestel kreeg nog even snel een wielwissel. En in Duitsland alleen maar vertragingen en uitval van het "vervoer".
Zo even wat bij lezen. Tevens genoeg rijst op dit jaar.
Dit was Edinburgh Zoo! Echt een toffe dierentuin. En veel glas, dat (nog) best goed schoon was ook, waardoor je dat niet ziet op de foto. Ik heb ook nog wel wat mooie/gave foto's van in Berlijnquote:Op zondag 31 december 2023 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, zelfgemaakt! Had ik ook helemaal gemist. Waar zet je zulke grote katten zo mooi op de foto?
Dit was 21 op 22 dec:quote:Op zondag 31 december 2023 18:32 schreef z80 het volgende:
Even een vraagje. Heeft het hier afgelopen week gestormd? vanuit de west hoek?
Ik heb een plas water in de kelder staan onder een raam, wat tot nu toe nog niet eerder gelekt heeft.
Jup, zuidwestenwind afgelopen week. Heb er te vaak tegenin gefietstquote:Op zondag 31 december 2023 18:32 schreef z80 het volgende:
Even een vraagje. Heeft het hier afgelopen week gestormd? vanuit de west hoek?
Ik heb een plas water in de kelder staan onder een raam, wat tot nu toe nog niet eerder gelekt heeft.
Goed ideequote:Op zondag 31 december 2023 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Oliebollen en de Groundbock Day van @:sarabi gaan prima samen…
Hier ook totaalverbod, en het is wel vrij duidelijk dat al het vuurwerk dat nog afgestoken wordt, illegaal vuurwerk isquote:Op zondag 31 december 2023 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook wel al de hele dag maar nu net een tandje erger.
Echt heel benieuwd hoe het straks rond insulinetijd gaat zijn....
Edit: ow bij jullie mag het gewoon helemaal niet
Mocht je XL poezen in het wild willen zien dan kan ik Sri Lanka aanraden. Twee keer geweest, beide keren mazzel met luipaarden (en olifanten!).quote:Op zondag 31 december 2023 18:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dit was Edinburgh Zoo! Echt een toffe dierentuin. En veel glas, dat (nog) best goed schoon was ook, waardoor je dat niet ziet op de foto. Ik heb ook nog wel wat mooie/gave foto's van in Berlijnen ik geloof Artis en Amersfoort (mogelijk Blijdorp ipv één van die twee). Maar in sommige dierentuinen is het wel echt makkelijker dan in andere. Voor eerste week nieuwe jaar staat op de planning dat ik mijn foto's eens (enigszins) ga uitzoeken, om in elk geval de mooisten extra te backuppen. Nu staat alles op een mybooklive die niet meer als nas werkt omdat 'ie niet meer op internet mag, maar die aansluiten op laptop heeft wat haken en ogen. Dus wil eigenlijk een nieuwe losse ssd en daar alles op wat ik echt niet kwijt wil raken.
Ik ging altijd op elke vakantie waar een dierentuin in de buurt was, een keer naar de dierentuin. Berlijn, Edinburgh, Toronto, Keulen, Porto. En dan foto's maken. En in NL ook best regelmatig, meestal Amersfoort want dichtbij. Maar ook een keer een jaar abbo op Artis gehad. Toen kon ik ook keer gratis naar Antwerpen. En Blijdorp, Ouwehands, Burgers Zoo. Alleen Wildlands ben ik van de grote dierentuinen nog niet geweest. Mooi voornemen voor volgend jaar om dat weer eens te doen. Ik ging altijd met ex, maar toen kwam corona en ging dat uit en was ik met andere dingen bezig. Wel leuk om weer op te pakken
Welkom terug @:z80!
Ohhhhquote:Op zondag 31 december 2023 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mocht je XL poezen in het wild willen zien dan kan ik Sri Lanka aanraden. Twee keer geweest, beide keren mazzel met luipaarden (en olifanten!).
Dit was in 2014, Wilpattu national park:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 31 december 2023 20:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier ook totaalverbod, en het is wel vrij duidelijk dat al het vuurwerk dat nog afgestoken wordt, illegaal vuurwerk is
Leukquote:Op zondag 31 december 2023 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit heerlijk naar de streamers te kijken, ben nu alleen en kan lekker (vals) meezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |