Ai, niet de eerste Duitser die na 5 jaar het bijltje erbij neergooit.quote:
Ik neem aan dat ze wel wat hoger mikken dan Arend Martijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:00 schreef Montagui het volgende:
Lijkt me een mooie nieuwe uitdaging voor Arne Slot.
En Klopp naar het Duitse elftal?
Ik neem ook aan dat het Xabi Alonso gaat worden, lijkt me de meest logische opvolger, ook omdat die wel klaar is bij Leverkusen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel wat hoger mikken dan Arend Martijn.
Xabi Alonso zou een mooie opvolger zijn. Klopp zie ik geen nationaal elftal doen trouwens.
Echt klaar zou hij zijn bij een landstitelquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat het Xabi Alonso gaat worden, lijkt me de meest logische opvolger, ook omdat die wel klaar is bij Leverkusen.
Dat zou het mooist zijn en die gaat hij dit jaar wel of niet winnen. Lukt dat niet, dan is waarschijnlijk de malaise bij Dortmund en Bayern wel grotendeels voorbij en zal dat bijna onmogelijk zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Echt klaar zou hij zijn bij een landstitel
En daarna Ancelotti opvolgenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou het mooist zijn en die gaat hij dit jaar wel of niet winnen. Lukt dat niet, dan is waarschijnlijk de malaise bij Dortmund en Bayern wel grotendeels voorbij en zal dat bijna onmogelijk zijn.
Na dit jaar is hij echt wel mooi gerijpt voor het grote werk dus zijn oude club liverpool raakt nu voor hem op het perfecte moment trainerloos.
Ik wel. Tottenham - City. Best vermakelijk.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:52 schreef Zorro het volgende:
Gaat afgekeurd worden wegens keeper hinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |