33 keerquote:
Nog maar 7xquote:
It's May life.quote:Op zondag 31 december 2023 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de wisselwerking waarbij ook Brian May doet eigenlijk wel mooi
Die gaan nu echt elk uur langskomen jaquote:
Grounddag Day is ook zoiets.quote:Op zondag 31 december 2023 13:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
In de serie Forever met Ioan Griffid, had die daar een mooie these over (hij speelde zelf een Immortal). Je raakt afgestompt van alle relaties die ophouden omdat je geliefden, je kinderen en kleinkinderen uiteindelijk eerder doodgaan dan jij. Jij moet steeds opnieuw beginnen.
Aub nietquote:Op zondag 31 december 2023 13:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]....
Gewoon naar max 5 per band/artiest bitte
nou ja, dat dus. Iedereen om je heen gaat dood. Mijn 96 jarige oma maakt dit nu mee. Alle broers/zussen dood, vriendinnen dood etcquote:Op zondag 31 december 2023 13:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
In de serie Forever met Ioan Griffid, had die daar een mooie these over (hij speelde zelf een Immortal). Je raakt afgestompt van alle relaties die ophouden omdat je geliefden, je kinderen en kleinkinderen uiteindelijk eerder doodgaan dan jij. Jij moet steeds opnieuw beginnen.
per stemlijst zou al helpenquote:Op zondag 31 december 2023 13:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]....
Dit vind ik onzinnig gehuil.quote:Op zondag 31 december 2023 13:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]....
Mja. Heb ik wel alle tijd om alle Top2000 edities terug te luisteren en lezenquote:Op zondag 31 december 2023 13:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou ja, dat dus. Iedereen om je heen gaat dood. Mijn 96 jarige oma maakt dit nu mee. Alle broers/zussen dood, vriendinnen dood etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |