Jaquote:
Dat hele oeuvre van Borsato is eigenlijk behoorlijk bij elkaar gejat, van vertaalde Italiaanse liedjes naar slimme kopieën van wat op dat moment scoorde.quote:Op zondag 31 december 2023 12:26 schreef alopio het volgende:
John Ewbankheeft goed geluisterd naar dit
Echt he wat moet je ermeequote:Op zondag 31 december 2023 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's geen antwoord op mijn vraag... zucht... typisch weer voor een vrouw...
Toch niet de live versie. (maar daarna kan ook wel)quote:
Ow ja, ik ben Diaan73quote:Op zondag 31 december 2023 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's geen antwoord op mijn vraag... zucht... typisch weer voor een vrouw...
Met srprsme? Toen gingen wij ook naar Belfastquote:Op zondag 31 december 2023 12:26 schreef essnhills het volgende:
Ik ging toen met een vriendin op zo'n surprise-reis, dat je pas op Schiphol weet waar je heen gaat. We gingen toen naar Belfast (wat overigens heel leuk was) dus dat had ik ook naar mijn ouders geappt. Mijn vader meteen: nou snel bellen dan maar
Het irritante zit deels in dat tergend lange toch?quote:Op zondag 31 december 2023 12:26 schreef peaceman het volgende:
waarom zijn goede nummers soms zo kort en irritante tergend lang?
quote:
quote:Op zondag 31 december 2023 12:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Echt he wat moet je ermee
#jesuispeaceman
Gelukkig komt er nu weinig nieuws uit van hemquote:Op zondag 31 december 2023 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hele oeuvre van Borsato is eigenlijk behoorlijk bij elkaar gejat, van vertaalde Italiaanse liedjes naar slimme kopieën van wat op dat moment scoorde.
Deze was zonder dat eerste deel best prima jaquote:Op zondag 31 december 2023 12:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het irritante zit deels in dat tergend lange toch?
Dit is een grapje toch?quote:Op zondag 31 december 2023 12:27 schreef Szura het volgende:
Aardige tracklist die cd
–Robert Plant Big Log 5:03
&
Ik zit me echt in te houden hierquote:Op zondag 31 december 2023 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
@:ok01 kun je aub weer gaan zeiken...
Ja srprsme iddquote:Op zondag 31 december 2023 12:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met srprsme? Toen gingen wij ook naar Belfast2015 ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |