nee klopt, alle wachtwoorden zijn anders. Maar blijft toch even schrikken, en net tijdens echoes genotquote:Op zondag 31 december 2023 01:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan is die waarschijnlijk gewoon uit wanhoop bezig.
Als je gewoon volledig nieuwe wachtwoorden hebt die niet op je oude lijken zal 'ie ook niet echt verder komen lijkt me.
Ja ik vind dit eigenlijk meer een stunt voor hem wat Jeroen nu doetquote:Op zondag 31 december 2023 01:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ik zoek dat topic nogsteeds. Rick van Velthuysen.
was Plant niet allang dood?quote:Op zondag 31 december 2023 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoe zat het nou eigenlijk met de Pink Floyd-bonje die er heerst onder de oud-leden en Robert Plant?
Gatverquote:Op zondag 31 december 2023 01:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja die ja!quote:Op zondag 31 december 2023 01:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoeveel minuten nog te gaan? Ik ben vergeten de stopwatch aan te zettenquote:
Dit is pas het intro.quote:
ik heb een paar heldere momenten op een dag, daarna ben ik er klaar meequote:
2, dus ik verwacht je over 2 minuten terugquote:Op zondag 31 december 2023 01:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoeveel minuten nog te gaan? Ik ben vergeten de stopwatch aan te zetten
Hehehe totdat we.. nouja het Incident.quote:Op zondag 31 december 2023 01:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ik vind dit eigenlijk meer een stunt voor hem wat Jeroen nu doet
Er is vast iemand die dat even terug wil zoeken.quote:Op zondag 31 december 2023 01:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoeveel minuten nog te gaan? Ik ben vergeten de stopwatch aan te zetten
Schijnt dat iemand vergeten was hem water te geven.quote:Op zondag 31 december 2023 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoe zat het nou eigenlijk met de Pink Floyd-bonje die er heerst onder de oud-leden en Robert Plant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |